Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka w Lubieniu Kujawskim, ul. 1 Maja 44, 87-840 Lubień Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 2843 015, fax 0-54 2843-161.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.wloclawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, realizowana na podstawie cyklicznych zleceń, do kotłowni znajdującej się w Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Szacunkowa ilość zamawianego oleju w ciągu wymaganych 12 miesięcy wynosi około 40 000 litrów. Szacunkowa wielkość poszczególnych zleceń kształtuje się ca 6 000 litrów jednorazowo. Dostarczany olej opałowy musi spełniać następujące parametry techniczne:
1) olej barwiony - czerwony,
2) gęstość w temperaturze 15°C: od 0,840 g/m3 do 0,860 g/m3,
3) wartość opałowa: od 42,5 do 46 MJ/kg,
4) dopuszczalna zawartość siarki - 0,10 % (m/m),
5) temperatura płynięcia - nie mniej niż - 25°C
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, co potwierdza prowadzenie działalności gospodarczej w przedmiotowym zakresie oraz posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi, udokumentowane złożeniem dokumentów złożenie dokumentów, o których mowa w pkt 3;
2) posiadają niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie;
3) posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie;
4) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie;
5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdza pisemne złożone przez wykonawcę oświadczenie;
6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie;
7) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 3. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
2) Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub spełniania przez oferowane roboty dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
3) Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń i dokumentów.
4) Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg załączonego do SIWZ druku). Wykonawcy występujący wspólnie składają takie oświadczenia, każdy osobno.
2) Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie składają odpowiedni dokument, każdy osobno.
3) Koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Wykonawcy występujący wspólnie składają odpowiedni dokument każdy osobno.
4) Informację dotyczącą wysokości ceny 1 litra oleju opałowego u producenta - na dzień ogłoszenia postępowania.
5) Kopię polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie hurtowej dostawy i rozładunku oleju opałowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.wloclawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka
ul. 1 Maja 44
87-840 Lubień Kujawski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Dziecka
ul. 1 Maja 44
87-840 Lubień Kujawski.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).