Zapytanie pierwsze Henryka Krzyżanowicza postawione na VI Sesji Rady Powiatu w dniu 16.04.2003 r.

Poprosił o wyczerpującą odpowiedź pisemną. Zapytanie dotyczy wątpliwości § 20 pkt 1 Statutu, materiały na sesję, o których mowa w § 18 ust. 1 zdanie drugie brzmi:” do zawiadomienia o zwołaniu sesji dołącza się porządek obrad wraz z projektem uchwał” i dalej w § 20 czytamy: „ oraz inne dotyczące porządku obrad sesji z zastrzeżeniem ust. 2 tego paragrafu, wysyła się na 7 dni, mówiąc potocznie te zwykłe posiedzenia sesji, nie dotyczące budżetu i absolutorium. Z tym, że materiały na sesję, której przedmiotem jest uchwalenie budżetu powiatu oraz rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu wysyła się radnym na 14 dni przed terminem sesji. O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. Uściślając radny powiedział, że jeśli chodzi o sprawozdanie to termin został zachowany, ale przedstawione uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej otrzymali w dniu dzisiejszym. Radny może się mylić co do nazewnictwa, dlatego prosi o konkretną odpowiedź na piśmie. W dniu 9 kwietnia br. radni również otrzymali projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia sprawozdania z wykonania budżetu powiatu włocławskiego. Radny ma wątpliwości, czy są to materiały, o których mowa  w § 18 ust. 1.

odpowiedż


Wytworzył: Henryk Krzyżanowicz (29 stycznia 2003)
Opublikował: Bogdan Nowicki (5 maja 2004, 14:57:06)

Ostatnia zmiana: Bogdan Nowicki (5 maja 2004, 15:10:25)
Zmieniono: dodano odnośnik

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1323

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij