Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystościowych idezynfekcyjnych

Włocławek: Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystościowych i dezynfekcyjnychw,
Numer ogłoszenia: 6978 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych , ul. Szpitalna 6A, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4165397, faks 054 4165323.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystościowych i dezynfekcyjnychw,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystościowych i dezynfekcyjnych, niezbędnych do utrzymania czystości w pomieszczeniach Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku - 7 pakietów,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.71.19.00-6, 39.83.00.00-9, 39.83.12.20-4, 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2, 18.93.00.00-7, 19.64.00.00-4, 39.22.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Zamawiający nie może określać warunków udziału w postępowaniu udzielenie zamówienia w sposób, który mógłby utrudnić uczciwą konkurencję..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. 10.2 .W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji,. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1607.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych Szpitalna 6a 87-800 Włocławek Bud. A, Sekretariat Dyrektora.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych Szpitalna 6a 87-800 Włocławek Bud. A, Sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły gospodarstwa domowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia powierzchni, ochronne, artykuły jednorazowego użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki myjąco czysazczące.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier i ręczniki do rąk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4, 18.93.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki myjąco - dezynfekujące.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki myjące.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.20-4, 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

Plik do pobrania:
SIWZ (570kB) word


Wytworzył: Barbara Szalewska (8 stycznia 2010)
Opublikował: Zbigniew Dankowski (8 stycznia 2010, 13:09:01)

Ostatnia zmiana: Zbigniew Dankowski (23 marca 2010, 10:05:20)
Zmieniono: Przeniesienie do archiwum zamówień

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1051

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij