Ogłoszenie o przetargu na dzierżawę terenu pod parking - 14.05.2014

Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych we Włocławku,
ul. Szpitalna 6 A, 87-800 Włocławek

NIP: 888-22-32-566

REGON: 910332953

Tel.: 54 416-53-97

Fax: 54 416-53-23

e.mail: zamowienia_publiczne@spzps.com

www.bip.powiat.wloclawski.pl

SPECYFIKACJA WARUNKÓW PRZETARGU OFERTOWEGO NA ODDANIE W DZIERŻAWĘ TERENU POD PARKING SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU PRZYCHODNI SPECJALISTYCZNYCH WE WŁOCŁAWKU ZNAJDUJĄCEGO SIĘ PRZY UL. SZPITALNEJ 6A

/przetarg pisemny ofertowy/

Ogłaszający przetarg: Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych we Włocławku

Adres: ul. Szpitalna 6A, 87-800 Włocławek

NIP: 888-22-32-566

Regon: 910332953

Przedmiot przetargu:

Przedmiotem przetargu jest oddanie w dzierżawę terenu pod parking Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku znajdującego się przy ul. Szpitalnej 6A o powierzchni utwardzonej około 2150m2 w celu prowadzenia parkingu płatnego, niestrzeżonego. Obecnie na placu jednorazowo może parkować 130 samochodów (w tym 2 miejsca dla karetek oraz około 30 dla samochodów pracowników). Cena wywoławcza za udostępnienie miejsc parkingowych wynosi 2000 zł netto (słownie złotych: dwa tysiące).

SPZPS zastrzega sobie wprowadzenie bezpłatnego wjazdu dla pracowników na podstawie przepustek według wzoru.

Opis sposobu przygotowania oferty:

  1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych we Włocławku, ul. Szpitalna 6A, 87-800 Włocławek.

  2. Oferta powinna zawierać:

a)      kwestionariusz ofertowy – załącznik nr 1;

b)      podpisany zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 2;

c)      aktualny wypis z działalności gospodarczej lub KRS;

d)      krótki opis sposobu prowadzenia parkingu;

e)      oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną.

  1. Opis kryteriów, którymi kierować się będzie wynajmujący przy wyborze oferty:

§        cena brutto za udostępnienie powierzchni.

Informacje ogólne:

1.      Oferty należy składać do dnia 21.05.2014r. roku do godz. 900 na adres SPZPS.

2.      Oferty złożone po godzinie 900 nie będą rozpatrywane.

3.     Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.05.2014r. roku o godz. 930 w siedzibie SPZPS przy ul. Szpitalnej 6A w sekretariacie Dyrektora (I p. pok nr 138).

Regulamin przeprowadzenia przetargu:

  1. Przetarg ma charakter pisemny nieograniczony.

  2. Ogłoszenie przetargu zostanie zamieszczone w prasie lokalnej o zasięgu województwa Kujawsko-Pomorskiego, na tablicy informacyjnej oraz na stronie internetowej bip.powiat.wloclawski.pl

Ogłoszenie o przetargu powinno zawierać:

a)      informacje o materiałach i regulaminie przetargu;

b)      termin i miejsce składania ofert;

c)      termin i miejsce przeprowadzenia przetargu.

  1. Przetarg przeprowadza Komisja Przetargowa, którą powołuje dyrektor SPZPS we Włocławku.

  2. W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne, które złożą ofertę i spełnią następujące wymagania:

a)   mają aktualny odpis z właściwego rejestru (wpis do ewidencji gospodarczej lub KRS), z którego wynika, że są uprawnieni do prowadzenia parkingu;

b)  załączą oświadczenie, że zapoznali się z regulaminem przeprowadzenia przetargu, wzorem umowy i przyjmują zawarte w nich warunki bez zastrzeżeń;

c)   oświadczą, że do dnia . . . . . . . . . . roku zamontują na swój koszt szlaban przy głównym wjeździe na parking, budki dla osób obsługujących parking oraz kamery (monitoring).

  1. Przewodniczący Komisji Przetargowej otwiera oferty, przekazuje uczestnikom informacje zawarte w ofertach, które były kryterium oceny i które dopuszczone były do przetargu.

  2. Przewodniczący Komisji Przetargowej zastrzega sobie prawo do odstąpienia od przetargu bez podania przyczyny.

  3. Po unieważnieniu przetargu wadium zwracane jest natychmiast.

  4. Przewodniczący Komisji sporządza protokół z przeprowadzonego przetargu, który podpisują członkowie komisji.

  5. Ogłoszenie wyników nastąpi po zapoznaniu się z ofertami i ich ocenie. Ogłoszenie wyników zostanie zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie SPZPS oraz na stronie internetowej. Każdy z oferentów zostanie ponadto poinformowany pisemnie o wynikach wyboru. Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zostanie poinformowany o miejscu i czasie podpisania umowy w terminie 7 dni po ogłoszeniu wyniku przetargu. Ogłaszający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu w całości bez podania przyczyny.

  6. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentami jest Kierownik Działu Administracyjno-
    -Gospodarzczego SPZPS Krzysztof Błaszczyk tel. 54 416-53-03. Wyjaśnienia i zapytania będą udzielane do czasu składania ofert.

  7. Załącznik nr 2 projekt umowy stanowi integralną część postępowania przetargowego.

Zatwierdzam:

                                                                                    Dyrektor SPZPS

                                                                                    mgr Anna Debicka

                                                                                    Włocławek, dnia 13.05.2014r.



Plik do pobrania:

zał nr 1 - formularz ofertowy (23kB) word

zał nr 2 - wzór umowy (58kB) word


Wytworzył: Łukasz Sypczyński (14 maja 2014)
Opublikował: Tomasz Wasilewski (14 maja 2014, 10:01:59)

Ostatnia zmiana: Tomasz Wasielewski (25 czerwca 2014, 13:05:51)
Zmieniono: Przeniesienie do archiwum.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 598

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij