Nabór na stanowisko urzędnicze - administrator

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Kurowie ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze administratora w dziale ekonomiczno-administracyjnym Domu Pomocy Społecznej w Kurowie.

Stanowisko pracy:
- administrator
- 1 etat
- umowa o pracę na czas określony, po upływie którego istnieje możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony.

1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

- prowadzenie i aktualizacja akt osobowych około 40 osobowej grupy pracowniczej,
- obsługa programu komputerowego ProgMan modułu kadry i płace, m.in. aktualizacja
  istniejącej bazy osobowej, wygenerowanie miesięcznych i rocznych kart czasu pracy,
  uzupełnianie absencji chorobowych,urlopów, przebiegu pracy zawodowej,
- wnioskowanie w sprawach pracowniczych tj.: nagradzania, karania, przeszeregowania,
  awansowania, rozwiązywania stosunku pracy, a także opiniowanie spraw związanych z
  zatrudnieniem pracowniczym,
- wykonywanie wszystkich czynności kancelaryjnych, zgodnie z  instrukcją kancelaryjną,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych tj: instrukcji, regulaminów i  zarządzeń,
- prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
- kierowanie na wstępne, okresowe i kontrolne badania lekarskie pracowników,
- prowadzenie okresowych stanowiskowych instruktaży i szkoleń z zakresem realizowanych
  zadań przez pracowników,
- organizowanie i kierowanie na szkolenia bhp, p.poż. oraz inne  wymagane kwalifikacje
  na określonym stanowisku pracy,
- nadzór na załatwianiem skarg i wniosków,
- koordynowanie kontroli wewnętrznej w placówce.

2. Niezbędne wymagania od kandydatów:

- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
- nieposzlakowania opinia,
- co najmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej na podobnym
  stanowisku pracy,
- wykształcenie wyższe magisterskie administracyjne bądź prawnicze,
- uprawnienia do prowadzenia spraw bhp w zakładzie pracy,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych, o których mowa w pierwszym  etapie postępowania konkursowego:

- list motywacyjny,
- życiorys,
- kwestionariusz dla osób ubiegających się o zatrudnienie wg wzoru stanowiący załącznik
  do niniejszego ogłoszenia,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie ( dyplom potwierdzający podstawowe
  wymagania kwalifikacyjne oraz zaświadczenie, bądź dyplom potwierdzający uprawnienia
  BHP,
- kopie   świadectw   pracy   lub   zaświadczenie   o  zatrudnieniu  w  przypadku 
  kontynuacji  zatrudnienia,
- kopia dowodu osobistego,
- oświadczenie   o   nieposzlakowanej   opinii   i  posiadaniu  pełnej zdolności prawnej oraz
  korzystaniu z pełni praw publicznych,
- zaświadczenie   o    niekaralności   za   umyślne  przestępstwo  ścigane  z  oskarżenia
  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- zaświadczenie   lekarskie   wydane  przez lekarza  medycyny  pracy,  stwierdzające  brak
  przeciwwskazań do pracy na wymaganym stanowisku.

Wymagane dokumenty winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r., Nr 101,poz.926, z późn. zm.) raz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)

4. Oczekiwane predyspozycje i wiedza podlegająca weryfikacji w postępowaniu ocennym:

- znajomość przepisów prawa z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Pracy , Ustawy o   pracownikach samorządowych, Ustawy o samorządzie powiatowym, Ustawy o zwalczaniu chorób zakaźnych i   zakażeniach,  znajomość techniki prawodawczej.


Osoby zainteresowane udziałem w naborze składają dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie 2 i 3 w terminie do dnia 16 lipca 2012 roku w kopercie na adres:
Dom Pomocy Społecznej w Kurowie, 87-821 Baruchowo, bądź  osobiście w sekretariacie Domu z dopiskiem „Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze administratora w dziale ekonomiczno-administracyjnym Domu Pomocy Społecznej w Kurowie”.
W przypadku dokumentów wysłanych pocztą o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego.

Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Kurowie po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=227 oraz na tablicy informacyjnej Domu Pomocy Społecznej w Kurowie.

W celu pobrania wzoru kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie proszę kliknąć kwestionariusz (35kB) word


                                                                                Teresa Majewska

                                                                                      Dyrektor

                                                                           Domu Pomocy Społecznej

                                                                                      w Kurowie

Kurowo, dnia 02 lipca 2012r.


Wytworzył: Teresa Majewska (2 lipca 2012)
Opublikował: Anna Rogalska (2 lipca 2012, 12:18:07)

Ostatnia zmiana: Anna Rogalska (7 grudnia 2012, 09:26:35)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1584

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij