Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - 29.02.2012

Włocławek: Dostawa błon rtg, kaset i odczynników dla pracowni RTG, błon mammograficznych, kaset oraz odczynników dla pracowni Mammograficznej Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku ul. Szpitalna 6 A
Numer ogłoszenia: 60310 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18398 - 2012r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych, ul. Szpitalna 6A, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4165397, faks 054 4165323.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa błon rtg, kaset i odczynników dla pracowni RTG, błon mammograficznych, kaset oraz odczynników dla pracowni Mammograficznej Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku ul. Szpitalna 6 A.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna bieżącą dostawa: - błon RTG, kaset i odczynników dla pracowni RTG, - błon mammograficznych, kaset oraz odczynników dla pracowni Mammograficznej 2 pakiety, przez okres 12 miesięcy dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3, 33.69.68.00-3, 33.69.65.00-0, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1   Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: SKAMEX Sp. z o.o. Sp. k., ul. Czestochowska, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 72090,00Oferta z najniższą ceną: 72090,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75202,20Waluta: PLN.
Część NR: 2   Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: SKAMEX Sp. z o.o. Sp. k., ul. Częstochowska, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 29285,00Oferta z najniższą ceną: 29285,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31242,00Waluta: PLN.

Wytworzył: Łukasz Sypczyński (29 lutego 2012)
Opublikował: Jarosław Wesołowski (29 lutego 2012, 09:12:56)

Ostatnia zmiana: Jarosław Wesołowski (8 października 2012, 14:15:57)
Zmieniono: przeniesione do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 714

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij