Ogłoszenie o zamówieniu na ustalenie i regulację stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa.

Numer ogłoszenia w BZP: 193031 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. function redirectPage(link){ window.location = link; return false; }; Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Włocławku , ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2304600, faks 054 2304671.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wloclawski.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ustalenie i regulacja stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Włocławskiego wraz z przygotowaniem wniosku do właściwego sądu rejonowego Wydziału Ksiąg Wieczystych o założenie księgi wieczystej i wpis prawa własności Skarbu Państwa do nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie wykazów nieruchomości, o których mowa w art. 1 ust. 1 z dnia 7 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz.U. Nr 191, poz. 1365, z późn. zmianami), według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 31 stycznia 2008 r. (Dz.U. Nr 23, poz. 143) oraz badanie ksiąg wieczystych prowadzonych w Sądzie Rejonowym we Włocławku i w Sądzie Rejonowym w Radziejowie wraz z analizą danych z operatu ewidencji gruntów i budynków dla działek stanowiących własność Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego. Szczegółowy zakres prac obejmuje: 1) Zbadanie ksiąg wieczystych nieruchomości Skarbu Państwa. 2) Analiza zebranych danych i porównanie ich z danymi z operatu ewidencji gruntów i budynków, 3) sporządzenie raportów rozbieżności i zaproponowanie sposobu usunięcia rozbieżności, 4) zasilenie wynikami przeanalizowanych danych plików xls przygotowanych przez Zamawiającego, 5) sporządzenie wniosków o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa, wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa, 6) skompletowanie operatu, sporządzenie sprawozdania technicznego i przygotowanie pracy do odbioru. Przedmiot zamówienia należy wykonać w dwóch egzemplarzach w formie papierowej i dwóch egzemplarzach w formie elektronicznej na płycie CD-R lub DVD w formacie xls. Operat musi zawierać raporty rozbieżności, odpisy dokumentów znajdujących się w aktach ksiąg wieczystych oraz odpisy z ksiąg wieczystych uzyskane w ramach realizacji zlecenia. Natomiast wnioski o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa należy sporządzić również w dwóch egzemplarzach w formie papierowej (oryginał i kopia) i formie elektronicznej na płycie CD-R lub DVD (w formacie doc lub xls). Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z Warunkami technicznymi, które stanowią załącznik nr 1 do specyfikacji oraz wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, a także zgodnie z ustawą z dnia 7 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz.U. Nr 191, poz. 1365, z późn. zmianami), rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 stycznia 2008 r. w sprawie wzoru wykazu oraz wzorów zestawień zbiorczych nieruchomości Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego podlegających ujawnieniu w księgach wieczystych oraz nieruchomości zabudowanych nie pozostających w posiadaniu ich właścicieli (Dz.U. Nr 23 poz. 143), ustawą z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027, z późn. zmianami), rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. Nr 38, poz. 454), ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity z 2004 r. Dz. U. Nr 261, poz. 2603 z późn. zmianami), ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883 z późn. zmianami), ustawą Kodeks Cywilny. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia. Należy przyjąć szablon wykazu GUGiK do zasilenia danych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 71.35.32.00-9, 71.35.43.00-7, 79.13.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 28 lipca 2010 r. do godz. 10:00, wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące i 00/100 złotych)
III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia (wymagane minimum: wykonał, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim zakresem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia);
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym (niezbędnymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi) do wykonania przedmiotu zamówienia;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia ustawowe w zakresie: geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych oraz rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów), sporządzania dokumentacji do celów prawnych (wymagane minimum - dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia wynikające z postanowień art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne - Dz.U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027, z późn. zm.);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na zrealizowanie przedmiotu zamówienia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka Nr 28, 87-800 Włocławek, w pokoju nr 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka Nr 28, 87-800 Włocławek, w pokoju nr 35.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Aby pobrać SIWZ, należy kliknąć  tutaj (154kB) word .

Aby pobrać załącznik nr 1, należy kliknąć tutaj (44kB) word .

Aby pobrać załącznik nr 2, należy kliknąć tutaj (46kB) word .

Aby pobrać załącznik nr 3, należy kliknąć tutaj (22kB) word .

Aby pobrać załącznik nr 4, należy kliknąć tutaj (26kB) word .

Aby pobrać załącznik nr 5, należy kliknąć tutaj (33kB) word .

Aby pobrać załącznik nr 6, należy kliknąć tutaj (21kB) word .

Aby pobrać załącznik nr 7, należy kliknąć tutaj (21kB) word .

Aby pobrać załącznik nr 8, należy kliknąć tutaj (47kB) word .







 


Wytworzył: Starosta Włocławski (20 lipca 2010)
Opublikował: Piotr Zimny (20 lipca 2010, 12:41:55)

Ostatnia zmiana: Marek Wiliński (23 lutego 2011, 14:28:17)
Zmieniono: przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1294

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij