Zaciągnięcie bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 1.619.341 zł z przeznaczeniem na finansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Powiatu na 2006 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

o wartości szacunkowej poniżej 60.000 euro

Postępowanie prowadzone zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163).


Nr zamówienia: ZP-10/06
 
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Powiat Włocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu we Włocławku,
ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek,
tel.: (054)23156 01, faks: (054) 231 56 80,
NIP: 888-24-03-080, REGON: 910868533,
Nazwiska osób upoważnionych do kontaktów:

  • Barbara Kubiak – w sprawach przedmiotu zamówienia – Skarbnik Powiatu, tel. (054) 230 66 16, faks: (054) 231 56 80, w godz. 9:00 – 14:00,
  • Piotr Chrzanowski – w sprawach proceduralnych – Naczelnik Wydziału Rozwoju Lokalnego, Integracji Europejskiej i Promocji Starostwa Powiatowego we Włocławku, pokój nr 25, tel. (054) 230 46 45, faks: (054) 231 56 80, w godz. 9:00 – 14:00.

2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.powiat.wloclawski.pl              
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 1.619.341 zł z przeznaczeniem na finansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Powiatu na 2006 r. (CPV 66.13.00.00-03). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zmawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
1) Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: po zawarciu umowy (dla celów przygotowania oferty należy założyć wykorzystanie jednorazowo dnia 10 listopada 2006 roku).
2) Termin zakończenia realizacji zamówienia (wykorzystania kredytu): do dnia 31 grudnia 2006 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
-   prowadzi zarejestrowaną działalność w zakresie objętym zamówieniem                         na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) oraz zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Bankowe (lub dokumentu równoważnego),
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
-   złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
-   złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
-   złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1-4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
8. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga składania wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Najniższa cena.
10.  Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka Nr 28, 87-800 Włocławek, w pokoju nr 35, w terminie do dnia 30 października 2006 r. do godz. 10:00. 
11.  Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej w tym postępowaniu.
13.  Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zmawiający nie zamierza ustanowienia dynamicznego systemu zakupów w tym postępowaniu.
14.  Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznym w tym postępowaniu.

Piotr Stanny
Starosta Włocławski

Włocławek, 2006-10-18

Pobierz SIWZ (196kB) plik

Pobierz załącznik nr 1 do SIWZ (31kB) plik

Pobierz załącznik nr 2 do SIWZ (23kB) plik


Wytworzył: Starosta Włocławski (18 października 2006)
Opublikował: Marcin Pruchniak (19 października 2006, 11:22:29)

Ostatnia zmiana: Marcin Pruchniak (20 grudnia 2006, 10:00:25)
Zmieniono: przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1436

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij