STAROSTA WŁOCŁAWSKI ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Kierownika Referatu ds. organizacyjno-administracyjnych w Wydziale Zarządzania, Administracji i Bezpieczeństwa Starostwa Powiatowego we Włocławku


STAROSTA WŁOCŁAWSKI
ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Kierownika Referatu ds. organizacyjno-administracyjnych w Wydziale Zarządzania, Administracji i Bezpieczeństwa Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28.
 

1. Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka 28,
87-800 Włocławek.

2. Określenie stanowiska: Kierownik Referatu ds. organizacyjno-administracyjnych
w Wydziale Zarządzania, Administracji i Bezpieczeństwa.

3. Wymagania niezbędne kandydata:    
1)obywatelstwo polskie;
2)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3)wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
4)co najmniej 4 letni staż pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku
o pracownikach samorządowych i przepisów wykonawczych;
5)nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6)cieszy się nieposzlakowaną opinią;
7)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
 
4. Wymagania dodatkowe kandydata podlegające ocenie:
1) studia magisterskie prawnicze.
 
5. Wiedza podlegająca ocenie -  znajomość przepisów ustaw:
1) Kodeks Postępowania Administracyjnego;
2) O samorządzie powiatowym;
3) O pracownikach samorządowych;
4) O ochronie danych osobowych wraz z przepisami wykonawczymi;
5) O petycjach;
6) O dostępie do informacji publicznej;
7) O ochronie informacji niejawnych;
8) O ordynacji wyborczej do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw.
 
6. Podstawowy zakres zadań realizowanych na stanowisku kierownika referatu:
1) nadzorowanie realizacji zadań przez podległych pracowników,
2) wskazywanie kierunków i sposobów załatwiania spraw przez podległych pracowników;
3) koordynowanie przygotowania aktów prawnych starosty, organów powiatu w sprawach należących do właściwości stanowisk pracy tworzących referat organizacyjno-administracyjny;
4) opracowywanie propozycji zmian statutu i regulaminu stosownie do potrzeb i bieżących zmian w przepisach prawa, projektów regulaminów oraz innych wewnętrznych aktów normatywnych starosty dotyczących wdrażania statutu i regulaminu, a także spraw organizacyjno – porządkowych, wraz ze sprawowaniem kontroli nad ich wdrażaniem
i realizacją, z wyłączeniem regulaminu pracy i innych wewnętrznych aktów normatywnych starosty dotyczących prawa pracy i spraw pracowniczych;
5) inicjowanie działań i koordynowanie pracami skierowanymi na usprawnienie pracy starostwa i terminowej realizacji jego obowiązków wobec organów powiatu;
6) udział w formalnej weryfikacji materiałów opracowanych na posiedzenia organów powiatu
w zakresie wyznaczonym odpowiednimi zarządzeniami starosty;
7) utrzymywanie bieżącej współpracy z naczelnikami i innymi komórkami organizacyjnymi starostwa, a także kierownikami jednostek organizacyjnych powiatu dotyczącej wnoszenia pod obrady zarządu określonej problematyki;
8) koordynowanie i nadzór nad terminową realizacją zadań wynikających z planów pracy zarządu dla poszczególnych komórek organizacyjnych;
9) opracowywanie projektów regulacji dotyczących wyboru członków zarządu powiatu, dotyczących obowiązków komórek i jednostek organizacyjnych wobec organów powiatu;
10) inicjowanie działań i opracowywanie odpowiednich aktów starosty i zarządu powiatu
w zakresie powoływania grup roboczych do realizacji szczególnych zadań;
11) opracowywanie propozycji stanowisk, opinii oraz regulacji starosty, organów powiatu dotyczących jednostek organizacyjnych;
12) inicjowanie i koordynacja prac w zakresie organizowania i funkcjonowania systemu kontroli zarządczej w starostwie i jednostkach organizacyjnych powiatu, przygotowywanie projektów odpowiednich zarządzeń i innych dokumentów w tych sprawach, monitorowanie jego funkcjonowania;
13) prowadzenie spraw związanych z planowaniem i koordynacją działalności kontrolnej
w starostwie i jednostkach organizacyjnych powiatu;
14) monitorowanie zmian w przepisach prawa dot. funkcjonowania powiatu poprzez dostępne źródła oraz współpraca w tym zakresie z Sekretarzem Powiatu i obsługą prawną starostwa, przekazywanie wszelkich informacji o zmianach przepisów związanych ze zmianą realizacją zadań starostwa do właściwych komórek organizacyjnych;
15) opracowywanie wyjaśnień, interpretacji, opinii dotyczących zagadnień z zakresu spraw administracyjnych;
16) ustalenie sposobu i kierunku załatwiania skarg przez stanowisko ds. ochrony danych
i spraw administracyjnych w zakresie wyznaczonym odpowiednimi zarządzeniami starosty;
17) koordynowanie prac związanych ze sprawnym funkcjonowaniem internetowego serwisu informacyjnego oraz powiatowej strony Biuletynu Informacji Publicznej,
18) wykonywanie zadań redaktora internetowego serwisu informacyjnego oraz powiatowej strony Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie wyznaczonym odpowiednim zarządzeniem starosty,
19) zastępowania naczelnika wydziału w sytuacjach przewidzianych przepisami Regulaminu Wydziału Zarządzania, Administracji i Bezpieczeństwa;
20) realizacja w innych zadaniach wynikających dla tego stanowiska oraz stanowisk nadzorowanych z uchwał organów powiatu, zarządzeń starosty oraz poleceń bezpośredniego przełożonego.
 
7. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
1)umowa o pracę na czas określony,z możliwością zawarcia umowy o pracę  na czas nieokreślony;
2)wymiar czasu pracy – pełny etat;
3)miejsce pracy -  Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka 28.
 
8. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym we Włocławku, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.

9. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik - aby pobrać kliknij tutaj (31kB) word ) oraz numer telefonu;
2) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie;
3) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni  z  praw publicznych;
4) kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
5)kopie świadectw pracy lub zaświadczenie w przypadku kontynuacji zatrudnienia potwierdzające staż pracy, a w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku – kopię zaświadczenia;
6) oświadczenie, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie, że cieszy się nieposzlakowaną opinią;
8) aktualne zaświadczenie lekarskie wobec braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Kierownika Referatu;
9) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach złożonych
w związku z naborem, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych;
10) zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub oświadczenie o jej nie prowadzeniu;
11) kopia dokumentu potwierdzającego wymaganie dodatkowe wymienione w punkcie 4.
 
10. Termin i miejsce składania dokumentów:
1) Osoby zainteresowane udziałem w naborze składają komplet dokumentów w zaklejonej kopercie, na adres: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek, 
z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko Kierownika Referatu ds. organizacyjno-administracyjnych w Wydziale Zarządzania, Administracji i Bezpieczeństwa” do Sekretariatu Starostwa Powiatowego lub Punktu Obsługi Interesanta w terminie do dnia 05 lutego 2016 roku. 
2) W przypadku dokumentów wysłanych pocztą na ww. adres, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty  (nie data stempla pocztowego) do Starostwa Powiatowego we Włocławku.
3) Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.
4) Złożone dokumenty mogą być odebrane przez kandydata w terminie jednego miesiąca
od daty opublikowania informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Włocławskiego. Dokumenty nieodebrane zostaną przekazane do archiwum zakładowego.
 
11. Z przebiegu przeprowadzonego postępowania konkursowego każdy kandydat otrzyma  informację o wyniku naboru.

12. Informacje o kandydatach, którzy zgłoszą się do naboru, stanowią informację publiczną
w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu
o naborze.

13. Dodatkowe informacje udzielane są pod nr telefonu (054) 230-46-69.
Włocławek,dnia 08.01.2016r.
 
 
                                                                                               Starosta Włocławski
                                                                                                  Kazimierz Kaca
 
 
 
 
 

Wytworzył: Starosta Włocławski (8 stycznia 2016)
Opublikował: Maria Wawrzeńczak (8 stycznia 2016, 12:16:03)

Ostatnia zmiana: Maria Wawrzeńczak (15 lutego 2016, 14:20:31)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 485

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij