ogłoszenie o zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia

Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla dwóch grup osób w ramach projektu systemowego PCPR Włocławek - Podróż do samodzielności - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w miejscowości Ciechocinek, wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników
Numer ogłoszenia: 223292 - 2009; data zamieszczenia: 05.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Brzeska 15, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 231 22 38, faks 0-54 231 22 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wloclawski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla dwóch grup osób w ramach projektu systemowego PCPR Włocławek - Podróż do samodzielności -, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w miejscowości Ciechocinek, wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla dwóch grup osób w ramach projektu systemowego PCPR Włocławek - Podróż do samodzielności -, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w miejscowości Ciechocinek, wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników Zakres zamówienia: 1) Grupa A: Zorganizowanie i przeprowadzenie 10 dniowego szkolenia dla grupy 8 osób (usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, będących w wieku aktywności zawodowej tj. 18-25 lat), w m-cu sierpniu 2009 r., w ośrodku położonym w miejscowości Ciechocinek, z zakwaterowaniem i wyżywieniem wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników, obejmującego: ­ szkolenie komputerowe (40 godz. dydaktycznych), ­ wsparcie psychologiczne grupowe (8 godz. dydaktycznych), ­ wsparcie psychologiczne indywidualne (1godz. dla każdego uczestnika), ­ doradztwo zawodowe grupowe (12 godz. dydaktycznych), ­ doradztwo zawodowe indywidualne IPD (1 godz. dla każdego uczestnika). 2) Grupa B: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla grupy 6 osób (osób niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej tj. 18-65 lat, niepełnosprawnych ruchowo, poruszających się na wózkach inwalidzkich) w ramach 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego, w miesiącu sierpniu 2009 r., w ośrodku położonym w miejscowości Ciechocinek, z zakwaterowaniem i wyżywieniem wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników, obejmującego: ­ szkolenie komputerowe (40 godz. dydaktycznych), ­ doradztwo zawodowe grupowe (15 godz. dydaktycznych), ­ doradztwo zawodowe indywidualne IPD (1 godz. dla każdego uczestnika). Szczegółowy zakres zamówienia, zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.57.00.00-0, 85.31.25.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w tym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; b) jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim ośrodkiem szkoleniowym (ośrodkami) w miejscowości Ciechocinek, spełniającym wymogi określone w Opisie przedmiotu zamówienia, a dla osób niepełnosprawnych ruchowo, poruszających się na wózkach inwalidzkich, ośrodkiem posiadającym aktualny wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania oraz posiadającym aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania określonych w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694, z późn. zm.); b) dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi pomocami dydaktycznymi do wykonania zamówienia; c) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim zakresem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (przeprowadzenia szkolenia); d) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kadrę szkoleniową z zakresu obsługi komputera, psychologa, licencjonowanego doradcę zawodowego); e) złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1-4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów i wykazów, wymienionych w pkt 6 specyfikacji. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, c) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) wykazu ośrodków, niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, spełniających wymogi określone w Opisie przedmiotu zamówienia, a dla grupy osób niepełnosprawnych ruchowo, poruszających się na wózkach inwalidzkich: - aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, określony w § 9-11 w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694, z późn. zm.) - aktualny wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, określony w § 14 -15 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694, z późn. zm.). Wykaz należy sporządzić wg wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji, b) wykazu niezbędnych pomocy dydaktycznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca do wykonania zamówienia, c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia ośrodków, jeżeli w wykazach, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał ośrodki i pomoce dydaktyczne, którymi będzie dysponował, d) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji, e) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, g) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, który stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji, 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Brzeska 15, 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Brzeska 15, 87-800 Włocławek, pokój nr 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny: Kapitał Ludzki. Priorytet VII: Promocja integracji społecznej. Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Poddziałanie 7.1.2.: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Tytuł projektu: Podróż do samodzielności.

ZAŁĄCZNIKI:

SIWZ (203kB) word
Opis przedmiotu (51kB) word
Formularz oferty (44kB) word
Preliminarz (56kB) word
Oświadczenie wykonawcy (24kB) word
Wykaz ośrodków (36kB) word
Wykaz osób (48kB) word
Wykaz usług (37kB) word
Wzór umowy (149kB) word



Wytworzył: Agnieszka Łoboda (6 lipca 2009)
Opublikował: Elżbieta Otto (6 lipca 2009, 09:39:13)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 5317

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij