Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego w roku 2008/2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

ZAMAWIAJĄCY
Dom Pomocy Społecznej, ul. Wilkowiczki 25, 87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 2847116 w. 29, fax 0-54 2847197 w.33.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=416
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, 87-850 Choceń w ilości 103.848 litrów przez okres 12. miesięcy od dnia podpisania umowy.
Rodzaj zamówienia: dostawy, nie przysługuje odwołanie.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach w ilości 103.848 l.
Olej opałowy lekki winien odpowiadać wymogom parametrów urządzeń grzewczych posiadanych przez nasz Dom, tj.: winien spełniać następujące parametry:

1.Gęstość w temperaturze 15ºC  nie wyższa niż 0,860 g/ml3;
tożsamo w 20ºC   nie wyższa niż 0,850 g/ml3
2.Temperatura zapłonu  nie niższa niż 56ºC;
3.Lepkość kinematyczna w temp.20ºC 6 mm2/s;
4.Zawartość siarki   nie więcej niż 0,20% (m/m);
5.Wartość opałowa   nie niższa niż 42 600 kJ/kg;
6.Temperatura płynięcia  nie wyższa niż -20ºC;
7.Barwa-ocena wzrokowa  czerwona.

Zamawiający oczekuje złożenia oferty o parametrach jakościowych nie gorszych.

Olej opałowy musi spełniać Polską Normę PN-C-96024:2001 dla L1 i Aprobaty Europejskie oraz wymogi zawarte w SIWZ. Gęstość i parametry oleju opałowego muszą być zgodne ze Świadectwem jakości dołączonym do dokumentu dostawy. Olej nie spełniający ww. wymogów nie zostanie przyjęty, dostawa zostanie zwrócona. Zamawiający uprawniony jest do dokonania wstępnego badania i oceny jakości paliwa przed lub w trakcie odbioru ilościowego poprzez pobranie próbki paliwa, co nie wyłącza i nie ogranicza jego uprawnień do zgłoszenia zastrzeżeń i reklamacji jakościowych w późniejszym okresie.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie złożonego telefonicznie bądź faksem zamówienia na co najmniej dzień przed dostawą oleju do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany ceny na skutek zmian cen producenta w okresie pomiędzy otwarciem ofert a podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać, wraz z przedmiotem dostawy, aktualny cennik dostawcy (producenta) oraz aktualne świadectwo jakości producenta lub akredytowanego laboratorium w języku polskim, poświadczone przez siebie lub wydającego paliwo. Świadectwo jakości producenta oleju opałowego winno być powiązane z dowodem dostawy (wydania), poprzez umieszczenie na świadectwie numeru i daty dowodu dostawy. Paliwo dostarczone bez dokumentów, o których mowa powyżej, nie będzie przyjęte przez Zamawiającego.
Obowiązki Wykonawcy oraz warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

TERMIN WYKONANIA: bieżąca dostawa przez okres 12. miesięcy od dnia obowiązywania umowy.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać następujące warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.                 
Potwierdzeniem spełniania ww. warunków będzie złożenie wraz z ofertą formalnie poprawnych, zawierających informacje i treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6 ppkt 3,4,8,9,10,12 /SIWZ/.

Spełniają warunki dodatkowe:
1)wykażą dostawy wykonane, a także wykonywane w ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie wykazu minimum bieżących dostaw, trwających co najmniej 12. miesięcy w ramach jednej umowy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
2)złożą oświadczenie, iż Wykonawca przez cały okres trwania umowy będzie dostarczał Zamawiającemu, olej opałowy produkowany przez Producenta wskazanego w ofercie.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie oświadczenia w zakresie jak wyżej.

Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1)formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
2)formularz cenowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
3)oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę;
4)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę;
5)wykaz wykonanych dostaw sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;
6)wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcom w wykazie wpisuje - nie dotyczy;
7)parafowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ;
8)kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z dopiskiem (za zgodność z oryginałem), poświadczoną przez osobę(y) uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy bądź Pełnomocnika. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę;
9)kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; poświadczoną przez osobę(y) uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy bądź Pełnomocnika. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę;
10)kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; poświadczoną przez osobę(y) uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy bądź Pełnomocnika. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę;
11)w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
12)kserokopię koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym z dopiskiem (za zgodność z oryginałem), poświadczoną przez osobę(y) uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy bądź Pełnomocnika.; dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kserokopia koncesji musi być złożona przez każdego Wykonawcę;
13)kserokopię świadectwa jakości oleju opałowego (zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie, dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (atest laboratoryjny zgodny z normą oleju opałowego PN-C-96024:2001 dla L1, z dopiskiem (za zgodność z oryginałem), poświadczoną przez osobę(y) uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy bądź Pełnomocnika;
14)kserokopię świadectwa legalizacji instalacji pomiarowej do napełniania i opróżniania cysterny z oleju opałowego lekkiego, wydane przez Urząd Miar z dopiskiem (za zgodność z oryginałem), poświadczoną przez osobę(y) uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy bądź Pełnomocnika;
15)kserokopię komunikatu cenowego określającą cenę Producenta oleju opałowego na dzień 18 lipca 2008 r. z dopiskiem (za zgodność z oryginałem), poświadczoną przez osobę(y) uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy bądź Pełnomocnika.
16) umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie:
a)umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza Wykonawców jest prowadzona w formie spółki cywilnej.
Zamawiający dodatkowo wymaga, aby wspólnicy spółki cywilnej udzielili w formie pisemnej pełnomocnictwa jednemu ze wspólników, upoważniającego do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pozostałych wspólników albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b)umowę konsorcjum - Zamawiający wymaga, aby umowa konsorcjum: określała cel gospodarczy, ustanawiała Pełnomocnika konsorcjum upoważnionego do reprezentowania pozostałych członków konsorcjum w postępowaniu publicznego udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stwierdzała, że Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zamówienia publicznego, wykluczała możliwość wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia, była zawarta na czas trwania umowy, zakazywała zmian w umowie bez zgody Zamawiającego, była zawarta z notarialnie potwierdzonymi podpisami.
Zamawiający nie dopuszcza składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.

PROCEDURA
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 100%.
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=416
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, 87-850 Choceń, Wilkowiczki Nr 25, w sekretariacie.
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 r. godzina 9:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, 87-850 Choceń, Wilkowiczki Nr 25, w pok. nr 14.
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

                                                                                      Ewa Studzińska
                                                                                           Dyrektor
                                                                              Domu Pomocy Społecznej
                                                                                      w Wilkowiczkach


Wilkowiczki, 2008-07-16

W celu zapoznania się z SIWZ na dostawę oleju opałowego lekkiego proszę kliknąć tutaj SIWZ Olej opalowy na 2008-2009 (16.07.2008).DOC (212kB) word

 


Wytworzył: Ewa Studzińska (16 lipca 2008)
Opublikował: Iga Przystałowska (16 lipca 2008, 23:06:48)

Ostatnia zmiana: Iga Przystałowska (24 lipca 2008, 13:50:45)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1264

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij