Strona główna > ZAŁATWIANIE SPRAW W STAROSTWIE > Elektroniczna skrzynka podawcza > Elektroniczna Skrzynka podawcza
Elektroniczna Skrzynka podawcza
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Starostwa Powiatowego we Włocławku
Starostwa Powiatowego we Włocławku
Zgodnie z Ustawą o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2005 Nr 64 poz. 565 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczenia dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. 2005 Nr 200 poz. 1651) informujemy, iż Starostwo Powiatowe we Włocławku uruchomiło Elektroniczną Skrzynkę Podawczą, działającą w ramach opracowanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Aby przesłać elektroniczny dokument do Starostwa Powiatowego we Włocławku
należy dokonać rejestracji i logowania do systemu pod adresem:
www.epuap.gov.pl
należy dokonać rejestracji i logowania do systemu pod adresem:
www.epuap.gov.pl
W celu złożenia dokumentu elektronicznego należy wypełnić formularz i opatrzyć go bezpiecznym podpisem elektronicznym wygenerowanym w oparciu o certyfikat kwalifikowany lub przy użyciu profilu zaufanego ePUAP.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Starostwa Powiatowego
we Włocławku:
1. Dokumenty można przekazywać poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego.
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy Starostwa Powiatowego we Włocławku do Punktu Obsługi Interesanta, na następujących nośnikach danych:
- dyskietka 1,44
- pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
- płyta CD-RW, DVD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
Akceptowalne formaty załączników to:
rtf, doc, odt, txt, pdf;
gif, png, tif, jpg, svg;
rar, zip.
- wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5 MB;
- dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Wytworzył: Zygmunt Bałuta (26 stycznia 2012)
Opublikował: Marcin Pruchniak (24 kwietnia 2006, 12:51:49)
Ostatnia zmiana: Piotr Zimny (26 stycznia 2012, 10:20:27)
Zmieniono: aktualizacja informacji
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 25627