Ogłoszenie o przetargu na dzierżawę terenu pod parking - 14.05.2014
Zamawiający:
Samodzielny
Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych we Włocławku,
ul.
Szpitalna 6 A, 87-800 Włocławek
NIP: 888-22-32-566
REGON: 910332953
Tel.: 54 416-53-97
Fax: 54 416-53-23
e.mail: zamowienia_publiczne@spzps.com
SPECYFIKACJA WARUNKÓW PRZETARGU OFERTOWEGO NA ODDANIE W DZIERŻAWĘ TERENU POD PARKING SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU PRZYCHODNI SPECJALISTYCZNYCH WE WŁOCŁAWKU ZNAJDUJĄCEGO SIĘ PRZY UL. SZPITALNEJ 6A
/przetarg pisemny ofertowy/
Ogłaszający przetarg: Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
Adres: ul. Szpitalna 6A, 87-800 Włocławek
NIP: 888-22-32-566
Regon: 910332953
Przedmiot przetargu:
Przedmiotem przetargu jest oddanie w dzierżawę terenu pod parking Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku znajdującego się przy ul. Szpitalnej 6A o powierzchni utwardzonej około 2150m2 w celu prowadzenia parkingu płatnego, niestrzeżonego. Obecnie na placu jednorazowo może parkować 130 samochodów (w tym 2 miejsca dla karetek oraz około 30 dla samochodów pracowników). Cena wywoławcza za udostępnienie miejsc parkingowych wynosi 2000 zł netto (słownie złotych: dwa tysiące).
SPZPS zastrzega sobie wprowadzenie bezpłatnego wjazdu dla pracowników na podstawie przepustek według wzoru.
Opis sposobu przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych we Włocławku, ul. Szpitalna 6A, 87-800 Włocławek.
Oferta powinna zawierać:
a) kwestionariusz ofertowy – załącznik nr 1;
b) podpisany zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 2;
c) aktualny wypis z działalności gospodarczej lub KRS;
d) krótki opis sposobu prowadzenia parkingu;
e) oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną.
Opis kryteriów, którymi kierować się będzie wynajmujący przy wyborze oferty:
§ cena brutto za udostępnienie powierzchni.
Informacje ogólne:
1. Oferty należy składać do dnia 21.05.2014r. roku do godz. 900 na adres SPZPS.
2. Oferty złożone po godzinie 900 nie będą rozpatrywane.
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.05.2014r. roku o godz. 930 w siedzibie SPZPS przy ul. Szpitalnej 6A w sekretariacie Dyrektora (I p. pok nr 138).
Regulamin przeprowadzenia przetargu:
Przetarg ma charakter pisemny nieograniczony.
Ogłoszenie przetargu zostanie zamieszczone w prasie lokalnej o zasięgu województwa Kujawsko-Pomorskiego, na tablicy informacyjnej oraz na stronie internetowej bip.powiat.wloclawski.pl
Ogłoszenie o przetargu powinno zawierać:
a) informacje o materiałach i regulaminie przetargu;
b) termin i miejsce składania ofert;
c) termin i miejsce przeprowadzenia przetargu.
Przetarg przeprowadza Komisja Przetargowa, którą powołuje dyrektor SPZPS we Włocławku.
W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne, które złożą ofertę i spełnią następujące wymagania:
a) mają aktualny odpis z właściwego rejestru (wpis do ewidencji gospodarczej lub KRS), z którego wynika, że są uprawnieni do prowadzenia parkingu;
b) załączą oświadczenie, że zapoznali się z regulaminem przeprowadzenia przetargu, wzorem umowy i przyjmują zawarte w nich warunki bez zastrzeżeń;
c) oświadczą, że do dnia . . . . . . . . . . roku zamontują na swój koszt szlaban przy głównym wjeździe na parking, budki dla osób obsługujących parking oraz kamery (monitoring).
Przewodniczący Komisji Przetargowej otwiera oferty, przekazuje uczestnikom informacje zawarte w ofertach, które były kryterium oceny i które dopuszczone były do przetargu.
Przewodniczący Komisji Przetargowej zastrzega sobie prawo do odstąpienia od przetargu bez podania przyczyny.
Po unieważnieniu przetargu wadium zwracane jest natychmiast.
Przewodniczący Komisji sporządza protokół z przeprowadzonego przetargu, który podpisują członkowie komisji.
Ogłoszenie wyników nastąpi po zapoznaniu się z ofertami i ich ocenie. Ogłoszenie wyników zostanie zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie SPZPS oraz na stronie internetowej. Każdy z oferentów zostanie ponadto poinformowany pisemnie o wynikach wyboru. Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zostanie poinformowany o miejscu i czasie podpisania umowy w terminie 7 dni po ogłoszeniu wyniku przetargu. Ogłaszający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu w całości bez podania przyczyny.
Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentami jest Kierownik Działu Administracyjno-
-Gospodarzczego SPZPS Krzysztof Błaszczyk tel. 54 416-53-03. Wyjaśnienia i zapytania będą udzielane do czasu składania ofert.Załącznik nr 2 projekt umowy stanowi integralną część postępowania przetargowego.
Zatwierdzam:
Dyrektor SPZPS
mgr Anna Debicka
Włocławek, dnia 13.05.2014r.
Plik do pobrania:
zał nr 1 - formularz ofertowy (23kB)
Wytworzył: Łukasz Sypczyński (14 maja 2014)
Opublikował: Tomasz Wasilewski (14 maja 2014, 10:01:59)
Ostatnia zmiana: Tomasz Wasielewski (25 czerwca 2014, 13:05:51)
Zmieniono: Przeniesienie do archiwum.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 599