Wybory samorządowe 2018 r. · Obwieszczenia, informacje, komunikaty · Wyniki wyborów Wybory samorządowe 2014 r. · Obwieszczenia, informacje, komunikaty · Wyniki wyborów Wybory samorządowe 2010 r. · Obwieszczenia, informacje, komunikaty · Wyniki wyborów Wybory samorządowe 2006 r. · Obwieszczenia, informacje, komunikaty · Wyniki wyborów Powiat · Status prawny · Organizacja powiatu · Lokalizacja · Przedmiot działalności i kompetencje powiatu · · Własne · · Zlecone · Struktura własnościowa powiatu · Tryb działania władz publicznych · Tryb działania jednostek organizacyjnych · Przynależność do związków i stowarzyszeń · Nieodpłatna pomoc prawna oraz edukacja prawna INFORMACJE O STANIE POWIATU · Dane statystyczne · Dane demograficzne · Stan i struktura bezrobocia · Dane o środowisku · · Ziemia · · Woda · · Powietrze · · Lasy i obszary chronione · · Informacja o programie ochrony środowiska · Raport o stanie powiatu FINANSE I MIENIE POWIATU · Budżet · · Zasady uchwalania budżetu powiatu · · Uchwały budżetowe · · · 2003 · · · 2004 · · · 2005 · · · 2006 · · · 2007 · · · 2008 · · · 2009 · · · 2010 · · · 2011 · · · 2012 · · · 2013 · · · 2014 · · · 2015 · · · 2016 · · · 2017 · · · · uchwała Zarządu Powiatu nr 418/17 z dnia 19 stycznia 2017r. · · · 2018 · · · 2019 · · Kwartalne informacje o wykonaniu budżetu powiatu · · · 2006 · · · 2007 · · · 2008 · · · 2009 · · · 2010 · · · 2011 · · · 2012 · · · 2013 · · · 2014 · · · 2015 · · · 2016 · · · 2017 · · · 2018 · · · 2019 · · Roczne informacje z wykonania budżetu · · · 2005 · · · 2006 · · · 2007 · · · 2008 · · · 2009 · · · 2010 · · · 2011 · · · 2012 · · · 2013 · · · 2014 · · · 2015 · · · 2016 · · · 2017 · · · 2018 · · · 2019 · · Sprawozdania roczne z wykonania budżetu · · · 2004 · · · 2005 · · · 2006 · · · 2007 · · · 2008 · · · 2009 · · · 2010 · · · 2011 · · · 2012 · · · 2013 · · · 2014 · · · 2015 · · · 2016 · · · 2017 · · · 2018 · · · 2019 · · Projekty budżetu powiatu · · · 2007 · · · 2008 · · · 2009 · · · 2010 · · · 2011 · · · 2012 · · · 2013 · · · 2014 · · · 2015 · · · 2016 · · · 2017 · · · 2018 · · · 2019 · Udzielone z budżetu powiatu dotacje, dofinansowania realizacji zadań lub pożyczki · · 2005 · · 2006 · · 2007 · · 2008 · · 2009 · · 2010 · · 2011 · · 2012 · · 2013 · · 2014 · · 2015 · · 2016 · · 2017 · · 2018 · Majątek powiatu · · 2004 · · 2005 · · 2006 · · 2007 · · 2008 · · 2009 · · 2010 · · 2011 · · 2012 · · 2013 · · 2014 · · 2015 · · 2016 · · 2017 · · 2018 · Majątek innych samorządowych osób prawnych · · Majątek SPZPS · · · 2003 · · · 2004 · · · 2005 · · · 2006 · · · 2007 · · · 2008 · · · 2009 · · · 2010 · · · 2011 · · · 2012 · · · 2013 · · · 2014 · · · 2016 · · · 2017 · · · 2018 · Dług publiczny · · 2004 · · 2005 · · 2006 · · 2007 · · 2008 · · 2009 · · 2010 · · 2011 · · 2012 · · 2013 · · 2014 · · 2015 · · 2016 · · 2017 · · 2018 · Pomoc publiczna · · 2004 · · 2005 · · 2006 · · 2007 · · 2008 · · 2009 · · 2010 · · 2011 · · 2012 · · 2013 · · 2014 · · 2015 · · 2016 · · 2017 · · 2018 · Ciężary publiczne · · 2004 · · 2005 · · 2006 · · 2007 · · 2008 · · 2009 · · 2010 · · 2011 · · 2012 · · 2013 · · 2014 · · 2015 · · 2016 · · 2017 · · 2018 · Dotacje celowe z ochrony środowiska i gospodarki wodnej ORGANY POWIATU · Rada Powiatu · · Kompetencje rady · · Skład rady · · · Kompetencje przewodniczącego rady · · · Kompetencje wiceprzewodniczących · · Komisje Rady · · · Zakres zadań · · · Składy osobowe komisji · · Kontakty · · Oświadczenia majątkowe radnych · · · Aktualne · · · Archiwum II Kadencja · · · Archiwum III Kadencja · · · Archiwum IV Kadencja · · · · 2011 · · · · 2012 · · · · 2013 · · · · 2010 · · · · 2014 · · · Archiwum V Kadencja · · · · 2015 · · · · 2016 · · · · 2017 · · · · 2018 · · · Archiwum VI Kadencja · · · · 2019 · · Kluby radnych · · Inne oświadczenia i informacje składane przez radnych · · · Aktualne · · Skargi i wnioski kierowane do rady · · Komunikaty o Sesjach Rady Powiatu i posiedzeniach Komisji Rady · · · Komunikaty o Sesjach Rady Powiatu · · · · Aktualne · · · · Archiwum · · · Komunikaty o posiedzeniach Komisji Rady · · · · Komisja Administracji, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego · · · · · Aktualne · · · · · Archiwum · · · · Komisja Budżetu i Finansów · · · · · Aktualne · · · · · Archiwum · · · · Komisja Edukacji, Kultury i Sportu · · · · · Aktualne · · · · · Archiwum · · · · Komisja Infrastruktury i Rozwoju · · · · · Aktualne · · · · · Archiwum · · · · Komisja Rewizyjna · · · · · Aktualne · · · · · Archiwum · · · · Komisja Rolnictwa i Ochrony Środowiska · · · · · Aktualne · · · · · Archiwum · · · · Komisja Zdrowia i Spraw Społecznych · · · · · Aktualne · · · · · Archiwum · · · · Komisja Skarg, Wniosków i Petycji · · · · · Aktualne · · · · · Archiwum · · Petycje kierowane do rady · Zarząd Powiatu · · Kompetencje · · Skład zarządu · · · Kompetencje starosty jako przewodniczącego zarządu · · · Kompetencje wicestarosty · · Kontakty · · Oświadczenia majątkowe członków zarządu · · · Aktualne · · · Archiwum · · · · 2011 · · · · 2012 · · · · 2013 · · · · 2014 · · · · 2015 · · · · 2016 · · · · 2017 · · Inne oświadczenia i informacje składane przez człoków zarządu · · · Aktualne · · · Archiwum · Transmisje z obrad sesji Rady Powiatu AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO · Statut Powiatu Włocławskiego · Zasady i zakres tworzenia prawa miejscowego · Akty prawa miejscowego ustanowione przez powiat · · 1998 · · 1999 · · 2000 · · 2001 · · 2002 · · 2003 · · 2004 · · 2005 · · 2006 · · 2007 · · 2008 · · 2009 · · 2010 · · 2011 · · 2012 · · 2013 · · 2014 · · 2015 · · 2016 · · 2017 · · 2018 · · 2019 PROGRAMY DOTYCZĄCE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH · Strategia Rozwoju Powiatu · Program Ochrony Środowiska · Program promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy na lata 2008 - 2013 · Powiatowy Program Działań na Rzecz Osób Niepełnosprawnych w latach 2011-2015 · Program Kreowania Nowych Miejsc Pracy w Powiecie Włocławskim przez zrównoważony rozwój turystyki · Program współpracy Powiatu Włocławskiego z organizacjami pozarządowymi · · Programy współpracy · · Sprawozdania z realizacji programów współpracy · Plan Rozwoju Lokalnego Powiatu Włocławskiego · Program zapobiegania przestępczości · · Programy współpracy · · Dokumenty dotyczące realizacji programu · Powiatowa Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych 2005-2015 · Program Usuwania Azbestu i Wyrobów Zawierających Azbest Stosowanych Na Terenie Powiatu Włocławskiego · Powiatowy Program Opieki nad Zabytkami STAROSTWO POWIATOWE · Regulamin organizacyjny · Schemat Organizacyjny · Kompetencje kierownictwa starostwa · · Starosta · · Wicestarosta · · Sekretarz Powiatu · · Skarbnik Powiatu · · Etatowy Członek Zarządu · Kompetencje wydziałów · · Wydział Zarządzania, Administracji i Bezpieczeństwa · · Wydział Finansowo-Księgowy · · Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami · · Wydział Komunikacji · · Wydział Edukacji i Spraw Społecznych · · Biuro Rady i Ochrony Informacji · · Powiatowy Rzecznik Konsumentów · · · 2010 · · · 2011 · · · 2012 · · · 2013 · · · 2014 · · · 2015 · · · 2016 · · · 2017 · · · 2018 · · Radca Prawny · · Audytor Wewnętrzny · · Referat Zamówień Publicznych · · Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska · · Wydział Budownictwa · Rejestry, ewidencje i archiwa · · Rejestry i ewidencje · · Archiwum zakładowe · Oświadczenia majątkowe · · Pracowników Starostwa · · · Aktualne · · · Archiwum · · · · 2014 · · · · 2015 · · · · 2016 · · · · 2017 · · · · 2018 · · Pracowników jednostek organizacyjnych powiatu i innych jednostek wydających decyzje administracyjne z up. Starosty · · · Aktualne · · · Archiwum · · · · 2011 · · · · 2014 · · · · 2015 · · · · 2016 · · · · 2017 · · · · 2018 · Inne oświadczenia i informacje · · Pracowników Starostwa · · Pracowników jednostek organizacyjnych powiatu i innych jednostek wydających decyzje administracyjne z up. Starosty. · Kodeks Etyki · Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym · · Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym · · · Aktualne · · · Archiwum · · Ogłoszenie o wolnym stanowisku kierowników jednostek organizacyjnych powiatu · · · Aktualne · · · Archiwum · Ogłoszenia o naborze kandydatów na stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze · · Ogłoszenia o naborze kandydatów na stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze · · · Ogłoszenia aktualne · · · Archiwum ogłoszeń · · Ogłoszenia o naborze kandydatów na stanowisko kierowników jednostek organizacyjnych powiatu · · · Ogłoszenia aktualne · · · Archiwum ogłoszeń · Informacja o wyniku naboru na stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze · · Informacja o wyniku naboru na stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze · · · Aktualne · · · Archiwum · · Informacja o wyniku naboru na stanowisko kierowników jednostek organizacyjnych powiatu · · · Aktualne · · · Archiwum · Rejestry umów Bezpieczeństwo · Komisja Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego · · Skład Komisji · · Dokumenty organizacyjne · · Protokoły z posiedzeń · · · 2013 · · · 2014 · · · 2015 · · · 2016 · · · 2017 · · · 2018 · · Sprawozdania z działalności · Powiatowy Zespół Zarządzania Kryzysowego · · Podstawy funkcjonowania · · Protokoły z posiedzeń · Plany działania i realizacji zadań · · Aktualne · · Archiwum ZAŁATWIANIE SPRAW W STAROSTWIE · Kancelaria Starostwa · Stan przyjmowanych i załatwianych spraw · Rodzaje spraw, tryb ich załatwiania oraz wzory wniosków · · Rodzaje spraw, tryb ich załatwiania oraz wzory wniosków · · · Wydziały · Kolejność załatwiania · Sposób wnoszenia opłaty skarbowej · Elektroniczna skrzynka podawcza · Obsługa osób słabosłyszących i głuchoniemych w Starostwie Powiatowym we Włocławku · Rzeczy znalezione · · Aktualne wezwania · · Archiwum wezwań · Lobbing · Petycje · · Petycje kierowane do Starosty · · Petycje kierowane do Rady Powiatu · · Petycje kierowane do Zarządu Powiatu BUDOWNICTWO · Rejestry · · Rejestr pozwoleń na budowę · · · 2015 · · · 2016 · · · 2017 · · · 2018 · · · 2019 · · Rejestr zgłoszeń budowy (art 29 ust. 1 pkt 1a, 2b, 19a) · · · 2015 · · · 2016 · · · 2017 · · · 2018 · · · 2019 · Obwieszczenia AKTY PUBLICZNOPRAWNE, PROTOKOŁY · Tryb podejmowania uchwał · · Tryb podejmowania uchwał Rady Powiatu · · Tryb podejmowania uchwał Zarządu Powiatu · Uchwały organów powiatu · Protokoły z Sesji Rady Powiatu · · Tryb sporządzania i przyjmowania · · Wykaz protokołów · · · 2002 · · · 2003 · · · 2004 · · · 2005 · · · 2006 · · · 2007 · · · 2008 · · · 2009 · · · 2010 · · · 2011 · · · 2012 · · · 2013 · · · 2014 · · · 2015 · · · 2016 · · · 2017 · · · 2018 · · VI kadencja (2018-2023) · · · Wydruki głosowań z sesji Rady Powiatu · · · Wykaz protokołów z sesji Rady Powiatu · Protokoły z posiedzeń komisji rady · · Tryb sporządzania i przyjmowania · · Wykaz protokołów II kadencja · · · Komisja Administracji, Ładu i Porządku Publicznego oraz Spraw Obronnych · · · Komisja Budżetu i Finansów · · · Komisja Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki oraz do spraw Unii Europejskiej · · · Komisja Infrastruktury Komunalnej · · · Komisja Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska · · · Komisja Zdrowia i Spraw Społecznych · · · Komisja Rewizyjna · · Wykaz protokołów III kadencja · · · Komisja Administracji, Ładu i Porządku Publicznego oraz Infrastruktury Budowlanej i Technicznej · · · Komisja Budżetu i Finansów · · · Komisja Rewizyjna · · · Komisja Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska · · · Komisja Zdrowia, Spraw Społecznych, Edukacji, Kultury i Sportu · · Wykaz protokołów IV kadencja · · · Komisja Administracji, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego · · · Komisja Budżetu i Finansów · · · Komisja Edukacji, Kultury i Sportu · · · Komisja Infrastruktury i Rozwoju · · · Komisja Środowiska · · · Komisja Zdrowia i Spraw Społecznych · · · Komisja Rewizyjna · · · Komisja Rolnictwa · · Wykaz protokołów V kadencja · · · Komisja Administracji, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego · · · Komisja Budżetu i Finansów · · · Komisja Edukacji, Kultury i Sportu · · · Komisja Infrastruktury i Rozwoju · · · Komisja Środowiska · · · Komisja Zdrowia i Spraw Społecznych · · · Komisja Rewizyjna · · · Komisja Rolnictwa · · Wykaz protokołów VI kadencja · · · Komisja Administracji, Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego · · · Komisja Budżetu i Finansów · · · Komisja Edukacji, Kultury i Sportu · · · Komisja Infrastruktury i Rozwoju · · · Komisja Rewizyjna · · · Komisja Rolnictwa i Ochrony Środowiska · · · Komisja Zdrowia i Spraw Społecznych · · · Komisja Skarg, Wniosków i Petycji · Protokoły z posiedzeń Zarządu Powiatu · · Tryb sporządzania i przyjmowania · · Wykaz protokołów · · · 2002 · · · 2003 · · · 2004 · · · 2005 · · · 2006 · · · 2007 · · · 2008 · · · 2009 · · · 2010 · · · 2011 · · · 2012 · · · 2013 · · · 2014 · · · 2015 · · · 2016 · · · 2017 · · · 2018 · · · 2019 · Zarządzenia starosty · · 2003 · · 2004 · · 2005 · · 2006 · · 2007 · · 2008 · · 2009 · · 2010 · · 2011 · · 2012 · · 2013 · · 2014 · · 2015 · · 2016 · · 2017 · · 2018 · · 2019 · Dziennik Ustaw, Monitor Polski AKTY CYWILNOPRAWNE · Porozumienia zawierane przez powiat · · 2002 · · 2003 · · 2004 · · 2005 · · 2006 · · 2007 · · 2008 · · 2009 · · 2010 · · 2011 · · 2012 · · 2013 · · 2014 · · 2015 · · 2016 · · 2017 · · 2018 · · 2019 · Porozumienia zawierane przez starostwo · · 2003 · · 2004 · · 2005 · · 2006 · · 2007 · · 2008 · · 2009 · · 2010 · · 2011 · · 2012 · · 2013 · · 2014 · · 2015 · · 2016 · · 2017 · · 2018 · · 2019 STANOWISKA, OCENY I WYSTĄPIENIA ORGANÓW POWIATU W SPR. PUBLICZNYCH · Stanowiska, apele itp. · Oceny · Wystąpienia WYSTĄPIENIA, STANOWISKA I ODPOWIEDZI FUNKCJONARIUSZY PUBLICZNYCH POWIATU · Interpelacje radnych i odpowiedzi na interpelacje radnych · · Interpelacje · · Odpowiedzi na interpelacje · Zapytania radnych i odpowiedzi na zapytania radnych · · Zapytania · · Odpowiedzi na zapytania · Wystąpienia i stanowiska KONTROLE ZEWNĘTRZNE · Protokoły kontroli · Wystąpienia pokontrolne · Odpowiedzi na wystąpienia · Kontrole INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE · Zasady udostępniania · Zawiadomienia o wszczęciu postępowań w sprawach oceny oddziaływania na środowisko · · Informacja o prawnych uwarunkowaniach zawiadomienia · · Zawiadomienia · · · Zawiadomienia aktualne · · · Archiwum zawiadomień · Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie ZAMÓWIENIA PUBLICZNE · Plan postępowań o udzielenie zamówień · · Aktualne plany · · Archiwum · Na dostawy · · Aktualne zamówienia · · Archiwum zamówień · Na usługi · · Aktualne zamówienia · · Archiwum zamówień · Na roboty budowlane · · Aktualne zamówienia · · Archiwum zamówień · Na usługi społeczne · · Aktualne zamówienia · · Archiwum zamówień · Zamówienia publiczne, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro · · Aktualne zamówienia · · Archiwum zamówień OGŁOSZENIA · Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych · · Konkursy aktualne · · Wyniki konkursów · · Archiwum konkursów · W sprawie modernizacji ewidencji gruntów · · Ogłoszenia aktualne · · Archiwum ogłoszeń · Nabór ofert dotyczących jednostek usuwających pojazdy z dróg · · Aktualne · Ogłoszenia o otwarym naborze · · Ogłoszenia aktualne · · Archiwum ogłoszeń · Statystyka zdawalności w OSK na terenie powiatu włoclawskiego · Zawiadomienia o czynnościach utalenia przebiegu granic · Oferty na zadania publiczne · · Aktualne ogłoszenia · · Archiwum ogłoszeń · Plan zagospodarowania przestrzennego · Decyzje, obwieszczenia i inne akty prawne z zakresu gospodarki nieruchomościami · Dotacje dla szkół i placówek niepublicznych · · Podstawowa kwota dotacji · · · Dotacje aktualne · · · Dotacje archiwalne OGŁOSZENIA O ZBYWANIU MIENIA · Sprzedaż nieruchomości · · Aktualne ogłoszenia · · Archiwum ogłoszeń · Sprzedaż majątku ruchomego · · Ogłoszenia aktualne · · Archiwum ogłoszeń · Informacja o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego · · Aktualne ogłoszenia · · Archiwum ogłoszeń INFORMACJE NIEUDOSTĘPNIONE · Komunikat JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE - BIP · Domy Pomocy Społecznej · · Dom Pomocy Społecznej w Kowalu - BIP · · · Regulamin DPS · · · Informacja o działalności Domu · · · Lokalizacja Domu · · · Zamówienia Publiczne · · · · Aktualne zamówienia · · · · Archiwum zamówień · · · Nabór na wolne stanowisko urzędnicze · · · · Archiwum · · · · Aktualne · · · Przebieg i wyniki naboru · · · · Lista kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu · · · · Informacje o wynikach naboru · · · Sprawozdania finansowe · · Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach - BIP · · · Adres Domu · · · Załatwianie spraw · · · Organizacja Domu · · · · Regulamin i struktura organizacyjna Domu · · · · Statut Domu · · · · Nabór na wolne stanowiska urzędnicze · · · · · Zasady naboru · · · · · Ogłoszenia o naborze · · · · · · Ogłoszenia aktualne · · · · · · Archiwum ogłoszeń · · · · · Przebieg i wyniki naboru · · · · · · Lista kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu · · · · · · · Listy aktualne · · · · · · · Archiwum list · · · · · · Informacje o wynikach naboru · · · · · · · Wyniki bieżącego naboru · · · · · · · Archiwum informacji o wynikach naboru · · · Forma prawna Domu · · · Struktura własnościowa Domu · · · Kontrole zewnętrzne · · · · 2014 · · · · 2013 · · · · 2012 · · · · 2011 · · · · 2010 · · · · 2009 · · · Zamówienia Publiczne · · · · Aktualne zamówienia · · · · Archiwum zamówień · · · Sprawozdania finansowe · · · · 2018 · · · Wezwania do odbioru depozytów · · · · Aktualne wezwania · · · · Archiwum wezwań · · Dom Pomocy Społecznej w Rzeżewie - BIP · · · Struktura organizacyjna · · · Przedmiot działalności · · · Majątek · · · Forma prawna i struktura własnościowa · · · Zamówienia publiczne · · · · Zamówienia aktualne · · · · Archiwum zamówień · · · Załatwianie spraw · · · Kontrole przeprowadzane w DPS w Rzeżewie · · · Aktualności · · · Archiwum zakładowe · · · Ogłoszenia o naborze pracowników · · · Wezwania do odbioru depozytów po zmarłych mieszkańcach · · · Sprawozdania finansowe za 2018 rok · · Dom Pomocy Społecznej w Kurowie - BIP · · · Forma prawna Domu · · · · Organizacja Domu · · · Zakres działalności Domu · · · · Zasady funkcjonowania Domu · · · Struktura własnościowa · · · Majątek · · · · Sposób gospodarowania składnikami majątku ruchomego · · · Rejestry, ewidencje, archiwa · · · Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw · · · Kontrole zewnętrzne · · · Wystąpienia pokontrolne · · · Zamówienia publiczne · · · · Aktualne zamówienia publiczne · · · · Archiwum zamówień publicznych · · · Średni miesięczny koszt utrzymania · · · Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze · · · · Ogłoszenie aktualne · · · · Archiwum ogłoszeń · · · Informacja o wynikach naboru na stanowisko urzędnicze · · · · Aktualne · · · · Archiwum · · · Sprawozdania finansowe · Szkoły i Zespoły Szkół · · Liceum Ogólnokształcące w Kowalu - BIP · · · Adres · · · Ogłoszenia · · · Ogłoszenie · · · Dokumenty · · · Statut LO · · · Sprawozdania finansowe · · Zespół Szkół w Izbicy Kuj. - BIP · · · Zamówienia publiczne · · · · Archiwum · · · Informacje ogólne o szkole · · · Pracownicy szkoły · · · · Oświadczenia majątkowe pracowników · · · Akty prawne szkoły · · · Aktualności · · · Ogłoszenia · · · Sprawozdania finansowe · · Zespół Szkół w Chodczu - BIP · · · Dane teleadresowe · · · Aktualności · · · Pracownicy szkoły · · · Nabór do ZS w Chodczu · · · Przetargi · · · Historia szkoły · · · Statut · · · Sprawozdania finansowe · · Zespół Szkół w Lubrańcu-Marysinie - BIP · · · pracownicy · · · Dokumenty szkoły · · · · Statut · · · · Regulaminy · · · · · Regulamin Kontroli Zarządczej · · · · · Regulamin 'Polityka Bezpieczeństwa' · · · · · Regulamin Zespołów Przedmiotowych · · · · · Regulamin wycieczek szkolnych · · · · · Regulamin przyznawania dodatku motywacyjnego · · · · · Regulamin przyznawania nagród dyrektora · · · · · Regulamin nauki jazdy · · · · · Regulamin rekrutacji uczniów · · · · · Regulamin pomocy materialnej · · · · · Regulamin doradztwa zawodowego · · · · · Regulamin pracy dyrektora · · · · · Regulamin pracy nauczyciela · · · · · Ceremoniał sztandarem · · · · Procedury · · · · · Procedura dokonywania oceny pracy nauczyciela · · · · · Procedury postępowania w sytuacjach zagrożenia zdrowia i życia uczniów oraz pozostałych osób · · · · · Procedura obserwacji lekcji · · · · Instrukcje · · · · · Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego · · · · · Instrukcja odbioru paliwa · · · Przetargi · · · · Aktualne zamówienia · · · · Archiwum ogłoszeń · · · Historia szkoły · · · Ogłoszenia · · · · Sprzedaż · · · Konkursy · · · · Aktualne · · · · Archiwum · · · Bilans jednostki 2018 · · · Sprawozdanie finansowe 2018 · · Zespół Szkół w Lubrańcu - BIP · · · Historia szkoły · · · Patron szkoły · · · Kadra Zespołu Szkół · · · Dokumenty szkolne · · · Zasady naboru do ZS · · · Zamówienia publiczne · · · · Aktualne zamówienia · · · Archiwum zamówień · · · Kontrole · · · Bilans jednostki 2018 · · · Ogłoszenia o wolnym stanowisku urzędniczym · · · Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska urzędnicze · · · Informacja o wyniku naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze · · · Informacja o wyniku naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Zespole Szkół w Lubrańcu · · Zespół Szkół w Kowalu · · · Adres · · · Dokumenty · Inne jednostki oświatowe i placówki opiekuńczo-wychowawcze · · Dom Dziecka w Lubieniu Kuj. - BIP · · · Organizacja · · · Postanowienia ogólne · · · · Finanse · · · Cel i zadania · · · Tryb kwalifikowania · · · Opieka i wychowanie · · · Przetargi · · · · Aktualne · · · · Archiwum · · · Nabór na wolne stanowisko urzędnicze · · · · Aktualne · · · · Archiwum · · · Przebieg i wyniki naboru · · · · Aktualne · · · · Archiwum · · Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Lubrańcu-BIP · · · LOKALIZACJA · · · NASZA MISJA · · · PUNKTY KONSULTACYJNE · · · PRACOWNICY · · · GALERIA ZDJĘĆ · · · TELEFON ZAUFANIA · · · NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE · · · · Aktualne · · · · Archiwum · · · SPRAWOZDANIA I RAPORTY · · Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Lubieniu Kuj. - BIP · · · Nasz adres · · · Godziny pracy · · · Rejon działania · · · Misja · · · Statut · · · Zamówienia publiczne · · · · Aktualne zamówienia · · · · Archiwum zamówień · · · Sprawozdania i raporty · Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - BIP · · DYREKTOR · · ZADANIA · · INFORMACJE · · STATUS PRAWNY · · ORGANIZACJA PCPR · · STRUKTURA WŁASNOŚCIOWA · · REJESTRY · · ARCHIWUM · · STRUKTURA ORGANIZACYJNA · · · KOMPETENCJE DYREKTORA · · · ZADANIA REALIZOWANE PRZEZ POSZCZEGÓLNE STANOWISKA · · · STATUTY · · DRUKI · · Kontrole Zewnetrzne · · · Protokoły · · SPRAWOZDANIA · · PROGRAMY · · · Na rzecz osób niepełnosprawnych · · · Podróż do samodzielności · · · Program pomocy społecznej · · · Wyrównywanie różnic między regionami · · · Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie · · Regulaminy · · OGŁOSZENIA · · Konkurs · · · Centrum · · · Zespół · · zamówienia publiczne · · · Podróż do samodzielności · · · Podróż do samodzielności 2010 · · · · przetarg · · · podróż do samodzielności 2011 · · · · przetarg 2011 · · · - Podróż do samodzielności 2013 · · · Podróż do samodzielności 2014 · · NIEPELNOSPRAWNI · · · Zasady · · · Aktywny samorząd 2013 · · · Aktywny samorząd 2014 · · · · Wnioski · · · Aktywny samorząd 2015 · · · Aktywny samorząd 2016 · · Dane Statystyczne · · · DPS · · · Rodziny zastępcze · · · Niepełnosprawni · · PUNKT PORADNICTWA · · RODZINY ZASTĘPCZE · · PIECZA ZASTĘPCZA · · RODZINA W CENTRUM II · Powiatowy Zespół do spraw Orzekania o Niepełnosprawności - BIP · · Przewodnicząca · · Zadania · · Informacje · · Status Prawny · · Obowiązujące druki · · Regulamin · · Karty parkingowe · · Legitymacja · · RODO · Powiatowy Zarząd Dróg - BIP · · STATUT · · REGULAMIN ORGANIZACYJNY · · KONTAKT Z PZD · · PODSTAWY PRAWNE · · WYKAZ STANOWISK · · ZAMÓWIENIA PUBLICZNE - PRZETARGI · · ARCHIWUM PRZETARGI · · · OGŁOSZENIA O PRZETARGACH · · · · 2003/2010 · · · · · 2003 · · · · · 2004 · · · · · 2005 · · · · · 2006 · · · · · 2007 · · · · · 2008 · · · · · 2009 · · · · · 2010 · · · · 2011 · · · · 2012 · · · · 2013 · · · · 2014 · · · · 2015 · · · · 2015. · · · SPECYFIKACJE ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA · · · · 2006/2010 · · · · · 2006 · · · · · 2007 · · · · · 2008 · · · · · 2009 · · · · · 2010 · · · · 2011 · · · · 2012 · · · · 2013 · · · · 2014 · · · · 2015 · · · INFORMACJA O WYBORZE OFERTY · · · · 2006 · · · · 2007 · · · · 2008 · · · · 2009 · · · · 2010 · · · · 2011 · · · · 2012 · · · · 2013 · · · · 2014 · · · · 2015 · · · SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE · · · · 2009 · · · · 2010 · · · · 2011 · · · · 2012 · · · · 2013 · · · · 2014 · · · · 2015 · · · DOKUMENTACJE TECHNICZNE · · · · 2009 · · · · 2010 · · · · 2011 · · · · 2012 · · · · 2013 · · · · 2014 · · · · 2015 · · · WYJAŚNIENIA i MODYFIKACJE · · · INFORMACJE O WNIESIONYCH PROTESTACH · · KONTROLE ZEWNĘTRZNE · · · Protokóły kontroli · · · Wystąpienia · · · · ARCHIWUM · · · Odpowiedzi na wystąpienia · · · · ARCHIWUM · · WNIOSKI DO POBRANIA · · ZAMÓWIENIA PUBLICZNE SPOZA USTAWY · · · AKTUALNE · · · ARCHIWUM · · MAPA POWIATU WŁOCŁAWSKIEGO · · OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE · · · OGŁOSZENIA O NABORZE · · · INFORMACJE O WYNIKACH NABORU · · · ARCHIWUM · · OGŁOSZENIA · · · ARCHIWUM · · Sprawozdania finansowe · Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku - BIP · · REKRUTACJA · · · Ogłoszenia · · · Lista kandydatów · · · Wyniki rekrutacji · · PROGRAM PIERWSZY BIZNES · · ANALIZY · · · za rok 2005 · · · za rok 2006 · · KUJAWSKO-POMORSKI FUNDUSZ POŻYCZKOWY POWIATOWE JEDNOSTKI PRAWNE - BIP · Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych we Włocławku - BIP · · STATUT SPZPS · · UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI · · REGULAMIN PORZĄDKOWY · · FORMA PRAWNA · · PRZEDMIOT DZIAŁANIA · · RADA SPOŁECZNA SPZPS · · · SKŁAD · · · REGULAMIN · · · POSIEDZENIA RADY SPOŁECZNEJ · · · · 2003 · · · · · 21.02.2003 R. · · · · · 14.03.2003 R. · · · · · 28.04.2003 R. · · · · · 30.06.2003 R. · · · · · 28.08.2003 R. · · · · · 17.11.2003 R. · · · · · 18.12.2003 R. · · · · 2004 · · · · · 26.03.2004 R. · · · · · 22.06.2004 R. · · · · · 12.08.2004 R. · · · · · 24.08.2004 R. · · · · · 21.09.2004 R. · · · · · 20.11.2004 R. · · · · · 09.12.2004 R. · · · · 2005 · · · · · 20.01.2005 R. · · · · · 09.02.2005 R. · · · · · 29.03.2005 R. · · · · · 18.05.2005 R. · · · · · 20.06.2005 R. · · · · · 09.08.2005 R. · · · · · 15.09.2005 R. · · · · · 08.12.2005 R. · · · · 2006 · · · · · 03.02.2006 R. · · · · · 31.03.2006 R. · · · · · 02.06.2006 R. · · · · · 12.09.2006 R. · · · · · 25.09.2006 R. · · · · · 12.09.06 R. · · · · 2007 · · · · · 09.01.2007 R. · · · · · 24.01.2007 R. · · · · · 14.03.2007 R. · · · · · 23.04.2007 R. · · · · · 29.05.2007 R. · · · · · 10.07.2007 R. · · · · · 31.07.2007 R. · · · · · 29.11.2007 R. · · · · 2008 · · · · · 25.02.2008 R. · · · · · 06.05.2008 R. · · · · · 28.07.2008 R. · · · · · 17.12.2008 R. · · · · 2009 · · · · · 25.02.2009 r.. · · · · · 08.04.2009 R. · · · · · 28.07.2009 R. · · · · · 15.12.2009 R. · · · · 2010 · · · · · 25.02.2010 R. · · · · · 28.06.2010 R. · · · · · 23.07.2010 R. · · · · · 29.12.2010 R. · · · · 2011 · · · · · 24.02.2011R. · · · · · 28.03.2011R. · · · · · 22.07.2011R. · · · · · 15.12.2011R. · · · · 2012 · · · · · 24.02.2012R · · · · · 28.03.2012R. · · · · · 08.05.2012R. · · · · · 20.07.2012R. · · · · · 27.11.2012R · · · · 2013 · · · · · 15.02.2013 · · · · · 26.03.2013 · · · · · 26.06.2013 · · · · · 23.07.2013 · · · · · 20.12.2013 · · · · 2014 · · · · · 19.02.2014 · · · · · 19.03.2014 · · · · · 22.07.2014 · · · · · 12.12.2014 · · · · 2015 · · · · · 17.02.2015 · · · · · 17.03.2015 · · · · · 22.06.2015 · · · · · 23.07.2015 · · · · · 28.10.2015 · · · · · 03.11.2015 · · · · · 24.11.2015 · · · · 2016 · · · · · 16.02.2016 · · · · · 21.03.2016 · · · · · 18.07.2016 · · · · · 9.12.2016 · · · · 2017 · · · · · 21.02.2017 · · · · · 23.03.2017 · · · · · 29.05.2017 · · · · · 20.07.2017 · · · · · 28.09.2017 · · · · · 12.12.2017 · · · · 2018 · · · · · 20.02.2018 · · · · · 20.03.2018 · · · · · 28.05.2018 · · · · · 23.07.2018 · · DYREKCJA · · WYKAZ TELEADRESOWY JEDNOSTEK · · ZAMÓWIENIA PUBLICZNE · · · Aktualne zamówienia · · · Archiwum zamówień · · · Plan zamówień publicznych · · NABÓR PRACOWNIKÓW · · INFORMACJE · · KONKURS OFERT NA UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH · · · Aktualne · · · Archiwum SŁUŻBY, INSPEKCJE, STRAŻE - BIP · Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego · · Adres i kierownik jednostki · · Forma prawna i podstawy prawne działania · · Zakres działania i kompetencje PINB · · Informacje dotyczące naboru pracowników · · Komunikaty · · Druki do pobrania INNE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE - BIP · Dom Pomocy Społecznej w Izbicy Kuj. - BIP · · DPS - info · · Podstawy prawne działania · · Struktura organizacyjna Domu · · Finanse i mienie Domu · · · Majątek · · · Budżet · · Załatwianie spraw · · Zamówienia publiczne · · · Aktualne zamówienia · · · Archiwum zamówień |