Interpelacja pierwsza pani Jadwigi Molendy zgłoszona na X Sesji Rady Powiatu we Włocławku w dniu 29 grudnia 2011 roku.

  Radna Jadwiga Molenda zwróciła się o umieszczenie w Gazecie Pomorskiej lub Gazecie Powiatowej informacji o pracy Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów. Taka informacja o Miejskim Rzeczniku Praw Konsumentów wraz z adresem i numerem telefonu zamieszczana jest w Gazecie Pomorskiej na stronie Informator. Często mieszkańcy powiatu włocławskiego błędnie kierują się do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów w celu załatwienia swoich spraw. Jeśli chodzi o PCPR we Włocławka to taka informacja istnieje w Gazecie Pomorskiej. Radna podkreśliła, że taka krótka informacja na temat Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów ułatwiła by życie mieszkańcom Powiatu Włocławskiego. Radna uważa, że Powiatowy Rzecznik Praw Konsumentów to bardzo ważna funkcja i przydatna w dzisiejszych czasach.
treść odpowiedzi na interpelację


Wytworzył: Jadwiga Molenda (29 grudnia 2011)
Opublikował: Marta Szarecka (23 stycznia 2012, 08:09:38)

Ostatnia zmiana: Marta Szarecka (23 stycznia 2012, 09:51:30)
Zmieniono: dodano link do odpowiedzi

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 712

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij