Nabór na stanowisko urzędnicze - administrator
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Kurowie ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze administratora w dziale ekonomiczno-administracyjnym Domu Pomocy Społecznej w Kurowie.
Stanowisko pracy:
- administrator
- 1 etat
- umowa o pracę na czas określony, po upływie którego istnieje możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony.
1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie i aktualizacja akt osobowych około 40 osobowej grupy pracowniczej,
- obsługa programu komputerowego ProgMan modułu kadry i płace, m.in. aktualizacja
istniejącej bazy osobowej, wygenerowanie miesięcznych i rocznych kart czasu pracy,
uzupełnianie absencji chorobowych,urlopów, przebiegu pracy zawodowej,
- wnioskowanie w sprawach pracowniczych tj.: nagradzania, karania, przeszeregowania,
awansowania, rozwiązywania stosunku pracy, a także opiniowanie spraw związanych z
zatrudnieniem pracowniczym,
- wykonywanie wszystkich czynności kancelaryjnych, zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych tj: instrukcji, regulaminów i zarządzeń,
- prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
- kierowanie na wstępne, okresowe i kontrolne badania lekarskie pracowników,
- prowadzenie okresowych stanowiskowych instruktaży i szkoleń z zakresem realizowanych
zadań przez pracowników,
- organizowanie i kierowanie na szkolenia bhp, p.poż. oraz inne wymagane kwalifikacje
na określonym stanowisku pracy,
- nadzór na załatwianiem skarg i wniosków,
- koordynowanie kontroli wewnętrznej w placówce.
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
- nieposzlakowania opinia,
- co najmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej na podobnym
stanowisku pracy,
- wykształcenie wyższe magisterskie administracyjne bądź prawnicze,
- uprawnienia do prowadzenia spraw bhp w zakładzie pracy,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych, o których mowa w pierwszym etapie postępowania konkursowego:
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kwestionariusz dla osób ubiegających się o zatrudnienie wg wzoru stanowiący załącznik
do niniejszego ogłoszenia,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie ( dyplom potwierdzający podstawowe
wymagania kwalifikacyjne oraz zaświadczenie, bądź dyplom potwierdzający uprawnienia
BHP,
- kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku
kontynuacji zatrudnienia,
- kopia dowodu osobistego,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii i posiadaniu pełnej zdolności prawnej oraz
korzystaniu z pełni praw publicznych,
- zaświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- zaświadczenie lekarskie wydane przez lekarza medycyny pracy, stwierdzające brak
przeciwwskazań do pracy na wymaganym stanowisku.
Wymagane dokumenty winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r., Nr 101,poz.926, z późn. zm.) raz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)
4. Oczekiwane predyspozycje i wiedza podlegająca weryfikacji w postępowaniu ocennym:
- znajomość przepisów prawa z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Pracy , Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o samorządzie powiatowym, Ustawy o zwalczaniu chorób zakaźnych i zakażeniach, znajomość techniki prawodawczej.
Osoby zainteresowane udziałem w naborze składają dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie 2 i 3 w terminie do dnia 16 lipca 2012 roku w kopercie na adres:
Dom Pomocy Społecznej w Kurowie, 87-821 Baruchowo, bądź osobiście w sekretariacie Domu z dopiskiem „Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze administratora w dziale ekonomiczno-administracyjnym Domu Pomocy Społecznej w Kurowie”.
W przypadku dokumentów wysłanych pocztą o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Kurowie po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=227 oraz na tablicy informacyjnej Domu Pomocy Społecznej w Kurowie.
W celu pobrania wzoru kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie proszę kliknąć kwestionariusz (35kB)
Teresa Majewska
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
w Kurowie
Kurowo, dnia 02 lipca 2012r.
Wytworzył: Teresa Majewska (2 lipca 2012)
Opublikował: Anna Rogalska (2 lipca 2012, 12:18:07)
Ostatnia zmiana: Anna Rogalska (7 grudnia 2012, 09:26:35)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1583