Zapytanie pana Piotra Grudzińskiego zgłoszone na IV Sesji Rady Powiatu w dniu 8 kwietnia 2011 roku.
Radny Piotr Grudziński na podstawie § 26 Statutu Powiatu Włocławskiego zwrócił się z zapytaniem w następującej sprawie:
czy został rozstrzygnięty konkurs na stanowiska naczelników wydziałów Starostwa Powiatowego we Włocławku a jeżeli został rozstrzygnięty, to dlaczego brak jest informacji na temat etapów postępowania na podmiotowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej?
Radny powiedział, że sprawy związane z zatrudnianiem pracowników samorządowych reguluje ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1459 ze zm.) oraz wewnętrzny akt prawny, którym jest załącznik nr 1 do zarządzenia nr 18/2009 Starosty Włocławskiego z dnia 5 maja 2009 roku, czyli „Zasady organizowania i przeprowadzania naboru kandydatów na stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze”.
Zgodnie z § 8 ust. 1 wyżej wymienionego dokumentu:
„informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze”
Zasady publikacji informacji o kandydatach, których oferty spełniły wymagania formalne i którzy zostali umieszczeni na liście osób zakwalifikowanych do drugiego etapu postępowania konkursowego reguluje § 11.
W ust. 3 § 11 czytamy, że „Starosta wydaje odpowiedni komunikat, który umieszcza się w BIP i na tablicy ogłoszeń”.
treść odpowiedzi na zapytanie
Wytworzył: Piotr Grudziński (8 kwietnia 2011)
Opublikował: Marta Szarecka (28 kwietnia 2011, 10:04:21)
Ostatnia zmiana: Marta Szarecka (28 kwietnia 2011, 10:32:42)
Zmieniono: dodano link do odpowiedzi
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 903