Opieka i wychowanie | Przetargi | Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Przebieg i wyniki naboru
organizacja
Organizacja domu dziecka
1. Dyrektor kieruje działalnością Domu Dziecka i reprezentuje go na zewnątrz.
2. W czasie nieobecności dyrektora jego obowiązki pełni osoba wyznaczona przez dyrektora.
3. Do podstawowych zadań dyrektora należy:
a. ustalanie organizacji i zasad pracy,
b. sprawowanie nadzoru pedagogicznego i kontroli prawidłowej realizacji zadań przez podległych pracowników,
c. zapewnienie dzieciom odpowiednich standardów opiekuńczych i wychowawczych,
d. czuwanie nad przestrzeganiem przepisów prawa,
e. kształtowanie odpowiedniej atmosfery w placówce,
f. zapewnienie właściwych warunków BHP i Ppoż.
g. ułatwianie pracownikom podnoszenia kwalifikacji i awansu zawodowego.
Wytworzył: Stanisław Andrzej Studziński (27 marca 2003)
Opublikował: Monika Sawoszczuk (10 lipca 2003, 14:38:48)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 12803