Strona główna > STAROSTWO POWIATOWE > Ogłoszenia o naborze kandydatów na stanowisko urzędnicze, w tym... > Archiwum ogłoszeń > STAROSTA WŁOCŁAWSKI ogłasza nabór kandydatów na stanowisko...
STAROSTA WŁOCŁAWSKI ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze Referenta w Wydziale Zarządzania, Administracji i Bezpieczeństwa Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28.
STAROSTA WŁOCŁAWSKI
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze
Referenta w Wydziale Zarządzania, Administracji i Bezpieczeństwa
Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28.
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze
Referenta w Wydziale Zarządzania, Administracji i Bezpieczeństwa
Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28.
1. Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka 28,
87-800 Włocławek.
2. Określenie stanowiska: Referent w Wydziale Zarządzania, Administracji i Bezpieczeństwa.
3. Wymagania niezbędne kandydata:
1)
obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym;
4) co najmniej 2 letni staż pracy;
5) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym;
4) co najmniej 2 letni staż pracy;
5) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
4. Wymagania dodatkowe kandydata:
1) doświadczenie zawodowe na
podobnym stanowisku pracy;
2) prawo jazdy kategorii B – konieczność zawarcia umowy na korzystanie z samochodu
w celach służbowych.
2) prawo jazdy kategorii B – konieczność zawarcia umowy na korzystanie z samochodu
w celach służbowych.
5. Wiedza podlegająca ocenie - znajomość przepisów ustaw:
1) ustawa
z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym;
2) ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych;
3) ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;
4) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu działania archiwów zakładowych;
5) ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych;
6) ustawa z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych;
7) ustawa z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej.
2) ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych;
3) ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;
4) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu działania archiwów zakładowych;
5) ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych;
6) ustawa z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych;
7) ustawa z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej.
6. Zakres zadań realizowanych na stanowisku:
1) obsługa kancelaryjna zgodnie z regulacjami wewnętrznymi obowiązującymi w tym zakresie oraz indywidualnym zakresem czynności określonym przez starostę;
2) przekazywanie staroście i wicestaroście zadekretowanej korespondencji, a następnie wskazanym pracownikom;
3) obsługa spraw związanych z odpisywaniem przez starostę, wicestarostę dokumentów elektronicznych;
4) obsługa urządzeń do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism w systemach dotyczących elektronicznego obiegu dokumentów według nadanych uprawnień;
5) obsługa sekretariatu starosty i wicestarosty;
6) obsługa interesantów, w szczególności udzielanie informacji telefonicznych dotyczących załatwiania spraw w urzędzie;
7) obsługa spotkań starosty i wicestarosty z interesantami;
8) prowadzenie kalendarza spotkań starosty, w tym:
- przekazywanie informacji o zaproszeniach na spotkania i inne wydarzenia,
- zabezpieczenie we współpracy z innymi stanowiskami merytorycznymi okolicznościowych wystąpień, listów gratulacyjnych, upominków z uwzględnieniem procedur dotyczących wydatkowania środków budżetowych oraz zamówień publicznych;
9) przyjmowanie i zabezpieczanie ofert składanych w toku postępowań dot. zamówień publicznych oraz konkursów ofert, naborów pracowniczych;
10) realizacja innych zadań wynikających dla tego stanowiska z uchwał rady powiatu, zarządu powiatu, regulaminów oraz zarządzeń starosty.
7. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) umowa o pracę na czas określony, z możliwością zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony;
2) wymiar czasu pracy – pełny etat;
3) miejsce pracy - Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka 28.
8. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia
ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym
we Włocławku, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
9. Wymagane
dokumenty:
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz numer telefonu - aby pobrać kliknij {tutaj} (41kB) ;
2) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie;
3) własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz korzystaniu z pełni z praw publicznych;
4) kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
5) kopie świadectw pracy lub zaświadczenie w przypadku kontynuacji zatrudnienia potwierdzające staż pracy;
6) własnoręcznie podpisane oświadczenie, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) własnoręcznie podpisane oświadczenie, że cieszy się nieposzlakowaną opinią;
8) własnoręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie
na stanowisku referenta;
9) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach złożonych w związku z naborem, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych;
10) własnoręcznie podpisane oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej
lub oświadczenie o jej nie prowadzeniu;
11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, o ile kandydat taki dokument posiada;
12) kopie dokumentów wymagań dodatkowych wymienionych w punkcie 4:
- zaświadczenie lub zakres czynności z poprzedniego miejsca pracy,
- kserokopia prawa jazdy.
10. Termin i miejsce składania dokumentów:
1) Osoby zainteresowane udziałem w naborze składają komplet dokumentów w zaklejonej kopercie, na adres: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka 28,
87-800 Włocławek, z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko Referenta w Wydziale „ZAB”” – do Sekretariatu Starosty Włocławskiego, pokój nr 35, w terminie do dnia
15 lutego 2018r.
2) W przypadku dokumentów wysłanych pocztą na ww. adres, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty (nie data stempla pocztowego) do Starostwa Powiatowego
we Włocławku.
3) Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.
4) Złożone dokumenty mogą być odebrane przez kandydata w terminie jednego miesiąca
od daty opublikowania informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Włocławskiego. Dokumenty nieodebrane zostaną przekazane do archiwum zakładowego.
11. Z przebiegu przeprowadzonego postępowania konkursowego każdy kandydat otrzyma odpowiednią informację.
12. Informacje o kandydatach, którzy zgłoszą się do naboru, stanowią informację publiczną
w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu
o naborze.
13. Dodatkowe informacje udzielane są pod nr telefonu (054) 230-46-69.
Włocławek, dnia 30 stycznia 2018r.
Starosta Włocławski
Kazimierz Kaca
Wytworzył: Starosta Włocławski (30 stycznia 2018)
Opublikował: Maria Wawrzeńczak (30 stycznia 2018, 15:42:50)
Ostatnia zmiana: Maria Wawrzeńczak (16 lutego 2018, 09:48:15)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 591