Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze - kierownika działu terapeutyczno-opiekuńczego.

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach
ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze 
w dziale terapeutyczno-opiekuńczym Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach

1. Nazwa i adres jednostki: 
Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach
Wilkowiczki 25, 87-850 Choceń.

2. Określenie stanowiska:
Kierownik działu terapeutyczno-opiekuńczego. 

3. Wymagania niezbędne:
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia kryteria określone w art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2 i 3 oraz ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260, z późn. zm.):
1) obywatelstwo polskie;
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
4) posiada wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunku: pedagogika, pedagogika specjalna, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, praca socjalna, psychologia lub na innym kierunku pokrewnym umożliwiającym wykonywanie zadań stosownie do opisu stanowiska;
5) posiada co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej;
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy.

4. Wymagania dodatkowe:
1) kursy, szkolenia i inne uprawnienia z zakresu pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie;
2) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 września 2012 r. w sprawie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej (Dz. U. z 2012 r. poz. 1081); 
3) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym, specjalistycznym lub samodzielnym w placówkach pomocy społecznej;
4) umiejętność pracy z zespołem, skutecznej komunikacji i zarządzania zasobami ludzkimi;
5) znajomość przepisów prawa dotyczących w szczególności: 
- ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r.,
- rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej,
- ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego,
- rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 stycznia 2014 r. w sprawie zajęć rehabilitacji społecznej w domach pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
- rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim,
- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
6) umiejętność właściwej interpretacji, wykorzystania i stosowania obowiązujących przepisów prawa do opracowywania dokumentacji odnoszącej się do funkcjonowania jednostki;
7) umiejętność podejmowania decyzji i radzenia sobie ze stresem;
8) sumienność, dyspozycyjność, obowiązkowość, rzetelność, uczciwość, odpowiedzialność, kreatywność (inicjatywa w rozwiązywaniu problemów, wprowadzania nowych metod usprawniających pracę zespołu);
9) wysoka kultura osobista, motywacja do pracy oraz gotowość do podnoszenia wiedzy i kwalifikacji;
10) znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych.

5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) organizowanie, planowanie i koordynowanie pracy podległego personelu działu terapeutyczno-opiekuńczego w celu zapewnienia mieszkańcom Domu usług bytowych, opiekuńczych, wspomagających i edukacyjnych na poziomie obowiązującego standardu, w zakresie i formach wynikających z indywidualnych potrzeb osób w nim przebywających;
2) kierowanie zespołem terapeutyczno-opiekuńczego tworzącym indywidualne plany wsparcia mieszkańców Domu uwzględniające cele, rodzaje, zakres programowy oraz wymiar czasu prowadzonych zajęć rehabilitacji społecznej;
3) organizowanie i dbałość o prawidłowy przebieg procesu opieki, terapii i rehabilitacji oraz  pomocy w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych, przysługujących im na podstawie odrębnych przepisów;
4) zapewnienie warunków do rozwoju samorządności mieszkańców Domu;
5) stymulowanie nawiązywania kontaktów z rodziną i społecznością lokalną;
6) nadzór i kontrola nad właściwym stanem sanitarnym placówki;
7) współpraca z innymi kierownikami działów i komórek oraz pracownikami administracji i obsługi w zakresie realizacji innych zadań; 
8) prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników działu terapeutyczno-opiekuńczego;
9) opracowywanie i wdrażanie procedur, instrukcji i innych informacji, w zakresie zadań realizowanych w dziale terapeutyczno-opiekuńczego;
10) dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług.

6. Informacje o warunkach pracy:
1) miejsce pracy:         Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach;
2) wymiar czasu pracy: pełen etat;
3) rodzaj umowy:       umowa o pracę na czas określony, z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony;
4) wynagrodzenie:     zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936, z późn. zm.).

7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach:
Zgodnie z art. 21 ust. 2e ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, domy pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej zwolnione są z wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511, z późn. zm.).

8. Wykaz wymaganych dokumentów:
1) list motywacyjny podpisany własnoręcznie;
2) życiorys (CV) podpisany własnoręcznie;
3) wypełniony i podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie - załącznik, aby pobrać kliknij tutaj (51kB) word ;
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
5) kopie świadectw pracy lub zaświadczeń z zakładu pracy jeżeli stosunek pracy trwa nadal lub na podstawie świadectwa pracy nie można ustalić charakteru zatrudnienia;
6) oświadczenie, że cieszy się nieposzlakowaną opinią podpisane własnoręcznie;
7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane własnoręcznie;
8) oświadczenie, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane własnoręcznie; 
9) zaświadczenie lekarskie wydane przez lekarza medycyny pracy stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku;
10) kopie dokumentów potwierdzające wymagania dodatkowe wymienione w punkcie 4. 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) i kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie, winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. 
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

9. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach, w terminie do dnia 01 kwietnia 2019 r. w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, Wilkowiczki 25, 87-850 Choceń, pokój nr 014, w godz. 7:00 - 15:00,
z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Kierownika działu terapeutyczno-opiekuńczego w Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach”. 
W przypadku dokumentów wysłanych drogą pocztową na ww. adres, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu (nie data stempla pocztowego) do DPS w Wilkowiczkach. 

Aplikacje, które wpłyną do DPS w Wilkowiczkach po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. 

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.wloclawski.pl/?cid=1482 oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie DPS w Wilkowiczkach. 


Ewa Studzińska
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
w Wilkowiczkach

Wytworzył: Ewa Studzińska (22 marca 2019)
Opublikował: Karolina Paczkowska (22 marca 2019, 14:01:07)

Ostatnia zmiana: Karolina Paczkowska (2 kwietnia 2019, 08:44:34)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 83

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij