2003 | 2004 | 2005 | 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010

Ogłoszenie o przetargu na przebudowę drogi powiatowej

TZ.3431-4/2005

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

o wartości szacunkowej poniżej 60.000 euro

Postępowanie prowadzone zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz.177).

 

1.      Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach

87-850 Choceń,

nr NIP: 888-24-25-294   nr REGON: 910870136,

tel., faks: (054) 284 64 87, 

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Ireneusz Piastowski, Krzysztof Rzadkowolski.

 

2.      Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

3.      Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także jej cenę, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne: specyfikację istotnych warunków zamówienia można zakupić w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 6 lub za zaliczeniem pocztowym za cenę 20 zł plus koszty przesyłki.

 

4.      Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2918 Baruchowo – Goreń Duży – Patrowo w miejscowości Trzebowo o długości 300 mb. (CPV 45.23.31.20-6 Roboty w zakresie budowy dróg). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

5.     Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: zmawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

6.      Termin wykonania zamówienia: 01.07 – 31.08.2005 r.

 

7.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

-         nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, potwierdzone dokumentami i oświadczeniami,

-         spełnią wymogi określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

-         spełniają warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, potwierdzone dokumentami i oświadczeniami.

 

8.      Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga składania wadium w kwocie 3.000,00 zł.

 

9.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: kryterium cena – 100%.

 

10.  Miejsce oraz termin składania ofert: oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach. 87-850 Choceń, w pokoju nr 6  w terminie do dnia 17 czerwca 2005 r. do godz. 1200.  

 

11.  Termin związania ofertą: termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty otwarcia ofert.

 

 

 

Dyrektor

Piotr Przybylski

Jarantowice, dnia 01 czerwca 2005 roku.


Wytworzył: Ireneusz Piastowski (1 czerwca 2005)
Opublikował: Julita Trawińska (1 czerwca 2005, 14:51:05)

Ostatnia zmiana: Julita Trawińska (19 sierpnia 2005, 13:13:25)
Zmieniono: zmiana katalogu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 858

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij