Strona główna > POWIATOWE JEDNOSTKI PRAWNE - BIP > Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych we... > RADA SPOŁECZNA SPZPS > POSIEDZENIA RADY SPOŁECZNEJ > 2006 > 31.03.2006 R. > Protokół nr 21/2006
Protokół nr 21/2006
Protokół nr 21 / 2006Z posiedzenia Rady Społecznej przy SPZPS we Włocławku, które odbyło się dnia 31.03.2006 r. we Włocławku przy ul. Wyszyńskiego 21 / świetlica Oddziału Dziennego Psychiatrycznego budynek „D” /.
Proponowany porządek obrad :
1.Otwarcie posiedzenia Rady Społecznej.
2.Stwierdzenie quorum.
3.Przyjęcie porządku obrad.
4.Przyjęcie protokołu nr 20/2006 z posiedzenia Rady Społecznej z dnia 03.02.2006 r.
5.Rozpatrzenie sprawozdania Dyrektora SPZPS we Włocławku z działalności pomiędzy posiedzeniami Rady Społecznej.
6.Informacja z przedłożonego Zarządowi Powiatu sprawozdania z wykonania planu finansowego SPZPS za 2005 rok.
7.Rozpatrzenie sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego SPZPS za 2005 rok uzupełnionego o bilans, rachunek zysków i strat oraz dodatkowe informacji i objaśnienia – podjęcie uchwały.
8.Zmiana planu pracy Rady społecznej w I kwartale 2006 roku – podjęcie uchwały.
9.Sprawy różne.
10.Wolne wnioski i zapytania.
11.Zakończemie obrad.
Ad.1.
Przewodniczący Rady Społecznej SPZPS Pan Piotr Stanny powitał wszystkich członków Rady Społecznej zebranych na obecnym posiedzeniu, gości – Panią Skarbnik Powiatu-Barbarę Kubiak, przewodniczących Związków Zawodowych działających na terenie SPZPS.
SPZPS na Radzie Społecznej reprezentują Dyrektor Krzysztof Szczepański, Zastępca Dyrektora – Pani Anna Dębicka i Główna Księgowa – Pani Urszula Krysiak.
Ad.2.
Stwierdzenie quorum. Na dziewięciu członków Rady Społecznej na obrady przybyło pięć osób, co stanowi quorum.
Ad.3.
Pan Przewodniczący zapytał, czy są uwagi lub propozycje do proponowanego porządku obrad. Uwag nie było.
Członkowie Rady Społecznej w wyniku głosowania przyjęli jednogłośnie porządek obrad.
Ad.4.
Pan Przewodniczący zapytał, czy członkowie Rady Społecznej zapoznali się z Protokołem nr 20, a następnie zarządził głosowanie jego przyjęcia.
Członkowie Rady Społecznej w wyniku głosowania przyjęli jednogłośnie Protokół nr 20.
Ad.5.
Pan Piotr Stanny Przewodniczący Rady Społecznej dokonał wprowadzenia do pkt.5 porządku obrad i poprosił Pana Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku o przedstawienie krótkiego sprawozdania z działalności pomiędzy posiedzeniami Rady Społecznej.
W trakcie omawiania punktu 5 porządku obrad na posiedzenie przybył Pan Krzysztof Wrzesiński
Pan Dyrektor Krzysztof Szczepański :
Okres pomiędzy posiedzeniami Rady Społecznej to czas, który poświęciliśmy w szczególności na organizację pracy poradni urazowo – ortopedycznej. Pomieszczenia, które docelowo były przeznaczone tej poradni zostały wyremontowane i obecnie znajduje się ona w budynku „B”. Remont ten został wykonany z pomocą sponsorów, a największy z nich to firma „Renwil” Włocławek. Po za tym jednostka funkcjonowała bez większych zastrzeżeń, czas poświęcaliśmy na działalność podstawową, czyli udzielanie świadczeń medycznych zgłaszającym się pacjentom. Niestety muszę również stwierdzić, że zakład borykał się również z problemami kadrowymi, które spowodowały w niektórych poradniach niewykonanie kontraktu. Mówię tu głównie o poradni urologicznej oraz ginekologicznej. Niewykonanie w wymienionych poradniach było spowodowane chorobą lekarzy, w przypadku poradni urologicznej – choroba jest nieodwracalna i nastąpiła rezygnacja doktora z kontraktu wykonywanego w naszej jednostce. Nasze działania były jednak szybkie i zdecydowane. Podjęliśmy rozmowy z trzema urologami z Wojewódzkiego Szpitala, czego rezultatem jest podpisanie z nimi kontraktów na wykonywania świadczeń z zakresu urologii. Niestety działania podjęte w celu pozyskania ginekologa sprawiają nieco więcej kłopotu. Brak jest ofert lekarzy z tą specjalnością, którzy byliby chętni do pracy w SPZPS. Niestety kłopot ten kosztuje zakład ok. 9 tys. miesięcznie. Pozostałe poradnie funkcjonowały bez żadnych większych zastrzeżeń, wykonywane były limity w pełni, a nawet w niektórych przychodniach ponad wyznaczony. Tylko nieliczne miały niewielkie niewykonania, spowodowane w głównej mierze ciężkimi warunkami atmosferycznymi, w postaci srogiej zimy oraz zmianą programu rejestracji danych pacjentów. Nowy program wprowadzony przez NFZ posiada wiele błędów programowych oraz wymaga wprowadzenia wielu dokładnych danych, co powoduje, że jest bardzo czasochłonny, a czas od przekazania raportu statystycznego do wystawienia rachunku i otrzymania środków przedłuża się. Głównym problemem jest fakt dwukrotnej weryfikacji bazy przesyłanej do NFZ, co przeciąga się w czasie i powoduje opóźnienia. Z tymi problemami borykają się zarówno pracownicy wpisujący te dane jak i administracja. Pisemne i ustne stwierdzenia kłopotliwości wprowadzonego programu w sytuacji jednostki o tak dużym zakresie działalności nie odniosły żadnego pozytywnego skutku.
Istotnym problemem jest nie uregulowanie zobowiązania wobec ZUS, nie ma szans na spokojne funkcjonowanie jeśli się tego problemu nie pozbędziemy. Działania podjęte w tym zakresie zmierzają do podpisania ugody z ZUS-em.
W trakcie omawiania punktu 5 porządku obrad na posiedzenie przybył Pan Bogdan Czajka.
Pan Przewodniczący :
Dziękuje i otwieram dyskusję.
Pan Ryszard Machnowski :
Chciałbym , aby Pan Dyrektor przybliżył nam problem zobowiązań wobec ZUS ?
Pan Dyrektor Krzysztof Szczepański :
Zobowiązania wobec ZUS , to należność jaką zakład musi odprowadzić w części od pracownika , co zostało uczynione oraz w części od pracodawcy , czego nie uczyniliśmy . Skutkuje to karą nałożoną ustawą o finansach publicznych. Problem ten nie dotyczy mojej kadencji, ale zobowiązań poprzedniego Dyrektora .Niestety ustawodawca w ustawie nie wziął pod uwagę składek ZUS , tylko należność główną . w związku z tym byliśmy zmuszeni do zwrotu pozostałej kwoty. Ten problem nie dotyczy tylko naszej jednostki, ale wielu innych na terenie kraju. Może gdybyśmy otrzymali krótkoterminowy kredyt ze Starostwa to byłaby szansa spłaty tegoż zobowiązania.
Pani Urszula Krysiak – Główna Księgowa SPZPS :
Z bieżących środków finansowych, którymi dysponujemy nie jesteśmy w stanie spłacić zadłużenie w wysokości 1.500 mln. zł.
Pan Krzysztof Wrzesiński :
Może należałoby przeprowadzić wiążące rozmowy o systemie ratalnym zobowiązań jednostki wobec ZUS ?
Pan Ryszard Machnowski :
Powiat może pomagać finansowo jednostkom podległym tylko w szczególnych przypadkach. Czy procedury rozmów ugodowych dotyczącej zaległość 1.5 mln nie można było wszcząć wcześniej ?
Pani Anna Dębicka – Zastępca Dyrektora SPZPS :
Te czynności buły czynione . Mieliśmy porozumienie z ZUS-em , ale niestety nie mogliśmy się z niego wywiązywać , ponieważ nasze środki zajmowane były przez komornika. Dlatego też brakowało środków na realizację porozumienia.
Pan Dyrektor Krzysztof Szczepański :
Nasza operatywność była duża , jako jedyni na terenie województwa otrzymaliśmy trzecią transzę kredytu z Banku Gospodarstwa Krajowego , co oznacza , że wywiązaliśmy się z nałożonych obowiązków co do rozliczenia dwóch poprzednich. Świadczy to o naszym zaangażowaniu i podejściu w pełni poważnym do problemu.
Pan Piotr Grudziński :
Rozumiem, że zobowiązania z tytułu „Ustawy 203” są uregulowane ?
Pani Urszula Krysiak – Główna Księgowa SPZPS :
W kwocie głównej dla wszystkich pracowników .
Pani Anna Dębicka – Zastępca Dyrektora SPZPS :
Odsetki od należności głównej są nadal nie wypłacone i jest to kwota ok. 400 tys. zł., co stanowi kolejny kłopot.
Pan Piotr Grudziński :
Czy są prowadzone rozmowy z pracownikami w temacie terminu i formy wypłaty odsetek ?
Pani Anna Dębicka – Zastępca Dyrektora SPZPS :
Sprawa zaległości wobec ZUS jest poważniejsza i dlatego w ostatnim czasie głównie poświęciliśmy się temu problemowi.
Pan Dyrektor Krzysztof Szczepański :
Pracownicy chcą pieniędzy i dlatego nie liczą się z niczym. Odsetki w naszym zakładzie należą się pracownikom za 5-6 lat , w innych jednostkach tylko za 2 lata.
Pan Piotr Grudziński :
Zawieszając rozmowy w tym temacie nie obawiacie się Państwo, że pozostali pracownicy będą oddawali sprawę do komornika ?
Pani Anna Dębicka – Zastępca Dyrektora SPZPS :
Obecnie sprawą najwyższej wagi jest dla nas sprawa zadłużenia wobec ZUS-u i ten problem musimy rozwiązać.
Pan Krzysztof Wrzesiński :
Uważam, że należy podjąć działania zmierzające do jak najszybszego porozumienia się z ZUS-em , w celu zatrzymania narastania odsetek.
W trakcie omawiania punktu 5 porządku obrad na posiedzenie przybyła Pani Ewa Kończyńska.
Pan Krzysztof Wrzesiński :
Jednomyślności w firmie nie było i nie ma.
Pani Danuta Zakrzewska – Przewodnicząca NSZZ „Solidarność” :
Chcemy pracować i rozwijać nasz zakład. Zsanujemy swoje miejsca pracy i wykonujemy swoje obowiązki.
Pan Stanisław Sadowski :
Robicie wszystko , aby doprowadzić do tego ,że nie będziecie mieli gdzie pracować. To jest wasze być , albo nie być i pewne ustępstwa należy poczynić , aby zakład wzmocnił swoją pozycję. Daliście zarobić komornikowi , adwokatom , a te pieniądze , które jednostka musiała wypłacić w ramach kosztów procesowych i komorniczych można by przeznaczyć na wypłatę chociaż części odsetek. Może nie byłoby takiej trudnej sytuacji finansowej i takiego dołka . Teraz na wszystko brakuje środków.
Pani Danuta Zakrzewska – Przewodnicząca NSZZ „Solidarność” :
Czy to jest wina szeregowego pracownika ? My jesteśmy do wykonywania określonych zadań i staramy się je wykonywać solidnie i porządnie .
Pan Stanisław Sadowski :
Pytanie tylko – A jeśli nie będziecie mieli dla kogo pracować ?
Pan Krzysztof Wrzesiński :
Wyrabianie kontraktu jest sprawą zasadniczą dla zakładu i należy do kadry medycznej, a kierowanie jednostką pozostawmy Dyrektorowi.
Pan Mirosław Orliński :
Z tych wszystkich wypowiedzi można wysnuć wniosek, że zakład „gasi pożar”. Nie ma symbiozy ze Związkami Zawodowymi , a to nie jest korzystne dla jednostki. Nie widać żadnych kierunków rozwoju , tylko same problemy i przykro to stwierdzić głownie z pracownikami.
Pan Bogdan Czajka:
Minął czas dostawania pieniędzy na etaty. Wszyscy musimy sobie zdawać sprawę , zakład ma takie finanse jakie wypracuje z NFZ.
Pan Piotr Grudziński :
W jakich poradniach wystąpiły niewykonania ? i Jak posuwa się sprawa organizacji opieki paliatywnej ?
Pan Dyrektor Krzysztof Szczepański :
Lista poradni z niewykonaniami jest duża i powody tych niewykonań różne .Są problemy z pracownikami zatrudnionymi na umowę o pracę , zdecydowanie korzystniejsze jest zatrudnianie kadry na kontrakt, nawet do 30 %.
Jeśli na koniec roku jednostka nie zbilansuje się i nie zostaną spłacone zobowiązania to niestety dojdzie do drastycznych posunięć. Dla ratowania zakładu może dojść do grupowych zwolnień.
Pan Piotr Grudziński :
Chciałbym poprosić Pana Dyrektora o złożenie na ręce Pana Starosty pisemnej informacji z wykorzystania kontraktu oraz zadłużeniu jednostki.
Chciałbym również zapytać czy potrzebne jest poręczenie Starostwa do zaciągnięcia kredytu?
Pan Dyrektor Krzysztof Szczepański :
Nie ma klauzuli o poręczeniu Starostwa.
Pan Piotr Grudziński :
Moralnie odpowiedzialność za zakład biorą te osoby , które dają zarobić komornikowi i prawnikom. Chętnie wezmę udział w spotkaniu Pana Dyrektora ze Związkami Zawodowymi i zobaczę prowadzoną dyskusję.
Pan Mirosław Orliński :
Trzeba jasno powiedzieć , że wszystkie zobowiązania będą spłacone przez osoby obecnie pracujące.
Pan Dyrektor Krzysztof Szczepański :
Taką świadomość próbujemy pokazać od początku. Jeśli chodzi o sprawę organizacji opieki paliatywnej to zostały złożone wszystkie wymagane dokumenty do Urzędu Marszałkowskiego. W posiadaniu SPZPS jest zgoda konserwatora na podjecie działań zmierzających do uruchomienia tego oddziału.
Pan Mirosław Orliński :
Z informacji medialnych wynika ,że miasto utworzyło taką placówkę, w związku z tym czy nie ma zagrożenia co do utworzenia naszej placówki ?
Pani Anna Dębicka – Zastępca Dyrektora SPZPS :
Owszem Miasto otworzyło jednostkę , ale świadczą inny zakres świadczeń.
Pan Piotr Grudziński :
Ile deklaruje marszałek , a ile będzie trzeba poświęcić własnych środków ?
Pan Dyrektor Krzysztof Szczepański :
Na razie czekamy na decyzję Urzędu Marszałkowskiego.
Pani Ewa Kończyńska :
Czy uda się Panu bez głębokiej restrukturyzacji ten zakład ocalić , czy też nie ?
Pan Dyrektor Krzysztof Szczepański :
Dużo będzie zależeć od żądań załogi.
Pani Urszula Krysiak – Główna Księgowa SPZPS :
Najgorsze są dla jednostki koszty komornicze i odsetki ZUS. To naprawdę duża kwota.
Pani Danuta Zakrzewska – Przewodnicząca NSZZ „Solidarność” :
Pracownicy są nadal otwarci na rozmowy, ale mówmy o konkretach. Może należałoby przeanalizować koszty utrzymania pracowników medycznych porównując do kosztów utrzymania pracowników administracyjnych.
Pani Anna Dębicka – Zastępca Dyrektora SPZPS :
O konkretach mówi się w konkretnych sytuacjach, a co można powiedzieć pracownikom i co obiecywać , jeśli się nie ma pewności co do posiadanych funduszy.
Pan Dyrektor Krzysztof Szczepański :
Rozstrzygnięcie przetargu na zaciągnięcie kredytu odbędzie się 24 kwietnia br.
Pan Piotr Grudziński :
Musimy poczekać na rozwiązanie sprawy kredytu do 24 kwietnia , co pozwoli również w pewnym stopniu rozwiązać sprawę spłaty zadłużenia wobec ZUS-u. Chciałbym zapytać jaki paragraf ustawy reguluje fakt niemożliwości spłaty ZUS-u ze środków z kredytu z Banku Gospodarstwa Krajowego ?
Pani Anna Dębicka – Zastępca Dyrektora SPZPS :
Ustawa o restrukturyzacji to reguluje.
Pani Ewa Kończyńska :
Niepokojący jest fakt ,że pracownicy nie identyfikują się z zakładem, są zatem nielojalni wobec niego , więc nie może być mowy o porozumieniu.
Pan Przewodniczący :
Dziękuję za odpowiedzi .Chciałbym zapytać czy są jeszcze pytania do omawianego materiału ? W związku z tym, że nie ma więcej pytań dotyczących sprawozdania Dyrektora SPZPS z działalności pomiędzy posiedzeniami Rady Społecznej , chciałbym zapytać członków Rady Społecznej – Kto z Państwa jest za rozpatrzeniem tegoż sprawozdania – proszę o przegłosowanie ?
Członkowie Rady Społecznej w wyniku głosowania przyjęli sprawozdanie Dyrektora SPZPS we Włocławku z działalności pomiędzy posiedzeniami Rady Społecznej przy 4 głosach za i 1 wstrzymującym.
Ad.6.
Pan Przewodniczący :
Proponuję przejść do punktu 6 porządku obrad w brzmieniu – Informacja z przedłożonego Zarządowi Powiatu sprawozdania z wykonania planu finansowego SPZPS za 2005 r.
Bardzo proszę o wprowadzenie do tej tematyki.
Pan Dyrektor Krzysztof Szczepański :
Podczas posiedzenia Zarządu Powiatu przedstawiłem sprawozdanie z wykonania planu finansowego za 2005 r. Nie uregulowano zobowiązań wobec dostawców za usługi obce jak również nie opłacono składek ZUS od pracodawcy . W ubezpieczeniach społecznych i innych świadczeniach na rzecz pracowników zostały poniesione nieplanowane ,ale konieczne wydatki na szkolenia pracowników. Tak więc rzeczywistego przekroczenia planu finansowego nie dokonano z powodu wykazania w/w zobowiązań. Przekroczenie planu finansowego jest o wiele większe w przychodach aniżeli w kosztach , co skutkuje wyższym wynikiem finansowym aniżeli jest ujęty w planie. Najwyższą pozycją w kosztach stanowią wynagrodzenia i pochodne. Stanowi to 65,23 % ogółu kosztów. Udział pozostałych kosztów stanowi 34,77 %.
Pan Przewodniczący:
Zarząd dostrzegł potrzebę rozszerzenia sprawozdania o część opisową , co zostało uwzględnione.
Pani Urszula Krysiak – Główna Księgowa SPZPS :
Sprawozdanie wykonaliśmy w formie tabelarycznej, co miało jasno obrazować wykonanie planu finansowego.
Pani Barbara Kubiak – Skarbnik Powiatu Włocławskiego :
Strona opisowa nadal bardzo skromna i nieczytelna. Mało wyjaśnione są przekroczenia, sprawozdanie ogólnie suche . Należności w sprawozdaniu są bardzo mało uwidocznione . Gdzie jest pokazana dotacja ze Starostwa ?
Pani Urszula Krysiak – Główna Księgowa SPZPS :
Jako powiększenie kapitału.
Pani Barbara Kubiak – Skarbnik Powiatu Włocławskiego :
Za mało treści opisowej .
Pani Urszula Krysiak – Główna Księgowa SPZPS :
Moim zdaniem bardziej przejrzysta jest forma tabelaryczna.
Pan Przewodniczący :
Dziękuję za odpowiedzi .Chciałbym zapytać czy są jeszcze pytania do omawianego materiału? W związku z tym, że nie ma więcej pytań - chciałbym zapytać członków Rady Społecznej – Kto z Państwa jest za przyjęciem informacji z przedłożonego Zarządowi Powiatu sprawozdania z wykonania planu finansowego SPZPS za 2005 r. – proszę o przegłosowanie?
Członkowie Rady Społecznej w wyniku głosowania jednogłośnie przyjęli informację z przedłożonego Zarządowi Powiatu sprawozdania z wykonania planu finansowego SPZPS za 2005 r.
Ad.7.
Pan Przewodniczący:
Proponuję przejść do punktu 7 porządku obrad w brzmieniu – Rozpatrzenie sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego SPZPS za 2005 rok uzupełnionego o bilans, rachunek zysków i strat oraz dodatkowe informacje i objaśnienia wraz z podjęciem stosownej uchwały. W materiałach otrzymaliście Państwo projekt uchwały z uzasadnieniem i pozostałymi materiałami i mieliście Państwo czas na zapoznanie się z nimi. Bardzo proszę o wprowadzenie do tematyki.
Pan Dyrektor Krzysztof Szczepański:
W materiałach otrzymaliście Państwo sporządzony na dzień 31.12.2005 rok bilans , który przedstawia najważniejsze poczynania jednostki w roku obrachunkowym.
Pani Anna Dębicka – Zastępca Dyrektora SPZPS :
Przedstawiony bilans zawiera wyszczególnienie aktywów i pasywów. W ostatnim czasie dokonaliśmy przeszacowania naszego majątku . Wykonał to rzeczoznawca , który posłużył się metodą porównawczą. Pewne wartości się powiększyły , ale niektóre się zmniejszyły . Ogólnie mówiąc poziom wyceny majątku pozostaje na poziomie wyceny z 2003 roku.
Pan Ryszard Machnowski :
Może należałoby wprowadzić te wartości do ksiąg rachunkowych ?
Pani Urszula Krysiak – Główna Księgowa SPZPS :
Nie ma podstaw prawnych do wprowadzenia tych wartości do ksiąg rachunkowych.
Pan Przewodniczący:
Dziękuje i otwieram dyskusję.
Pan Mirosław Orliński :
Wszystkie dokładne dane finansowe otrzymaliśmy w materiałach i mieliśmy czas się z nimi zapoznać. Należy podkreślić ,że do niedawna musieliśmy się domagać wszelkich informacji , dziś otrzymujemy je na bieżąco. To jest dużym plusem dla administracji jednostki.
Pani Urszula Krysiak – Główna Księgowa SPZPS :
Problemem życia codziennego to słaba płynność finansowa.
Pan Przewodniczący :
W związku z tym , że nie ma więcej pytań proponuję przejść do procedury głosowania . Chciałbym zapytać członków Rady Społecznej –Kto z Państwa jest za przyjęciem uchwały nr 146/2006 Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku w sprawie rozpatrzenia sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych za 2005 rok uzupełnionego o bilans, rachunek zysków i strat oraz dodatkowe informacje i objaśnienia. – proszę o przegłosowanie ?
Członkowie Rady Społecznej w wyniku głosowania przyjęli uchwałę nr 146/2006 Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku w sprawie rozpatrzenia sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych za 2005 rok uzupełnionego o bilans, rachunek zysków i strat oraz dodatkowe informacje i objaśnienia przy 4 głosach za i 1 wstrzymującym.
Ad.8.
Pan Przewodniczący:
Proponuję przejść do punktu 8 porządku obrad w brzmieniu – Zmiana planu pracy Rady Społecznej w I kwartale 2006 roku wraz z podjęciem stosownej uchwały. W materiałach otrzymaliście Państwo projekt uchwały z uzasadnieniem i pozostałymi materiałami i mieliście Państwo czas na zapoznanie się z nimi.
Niemniej jednak chciałbym zapytać Państwa – czy są jeszcze pytania do tego materiału ?
W związku z tym, że nie ma pytań proponuję przejść do procedury głosowania. Chciałbym zapytać członków Rady Społecznej – Kto z Państwa jest za przyjęciem uchwały nr 147/2006 Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku w sprawie zmiany uchwały nr 136/2005 Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku na 2006 rok - proszę o przegłosowanie ?
Członkowie Rady Społecznej w wyniku głosowania przyjęli jednogłośnie uchwałę nr 147/2006 Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku w sprawie zmiany uchwały nr 136/2005 Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku na 2006 rok.
Ad. 14.
Sprawy różne zawarte w protokole.
Ad.15.
Wolne wnioski i zapytania zawarte w protokole.
Ad. 16.
Na tym posiedzenie Rady Społecznej zakończono.
Wytworzył: Elżbieta Szczepańska (31 marca 2006)
Opublikował: Zbigniew Dankowski (17 maja 2006, 11:39:18)
Ostatnia zmiana: Zbigniew Dankowski (17 maja 2006, 11:42:47)
Zmieniono: Zmiana danych
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 851