Przetarg nieograniczony na dostawę kaset i błon RTG, kaset i błon mammograficznych, wywoływacza, utrwalacza do ciemni automatycznej, startera do wywoływacza oraz filmów zębowych dla potrzeb SPZPS we Włocławku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
o wartości szacunkowej poniżej 137 .000 euro
Postępowanie prowadzone zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr19poz.177) ze zmianami.
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych we Włocławku, ul. Szpitalna 6a, 87 - 800 Włocławek, tel. 0 54 41 65 397, faks 0 54 41 65 323, NIP: 888-22-32-566, REGON: 910332953.
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Barbara Szalewska Kierownik działu administracyjno gospodarczego tel. 0 54 41 65 303,
fax: 0 54 41 65 323, w godz. 8°° -14°°
Wszelak Anna, Kierownik pracowni RTG, tel. 0 54 41 65 365, faks 0 54 41 65 323,w godz.10.00-14.00
2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony.
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także cenę. jeżeli udostępnienie jest odpłatne: specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego, w pokoju nr 125 bud.A, lub za zaliczeniem pocztowym oraz na stronie internetowej www.bip.powiat. wloclawski.pl
4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: przedmiotem zamówienia jest dostawa kaset i błon RTG, kaset i błon mammograficznych, wywoływacza, utrwalacza do ciemni automatycznej, startera do wywoływacza oraz filmów zębowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku oraz (CPV 24.49.68.00-5). Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: zmawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Terminy wykonania zamówienia: 1 marca 2008 r. do 28 lutego 2009 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający minimalne wymogi ekonomiczne zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i którzy złożą oświadczenia i dokumenty wymienione w tej specyfikacji.
8. Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga składania wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 70 %, jakość - 30%
10. Miejsce oraz termin składania ofert: oferty należy składać w siedzibie zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych we Włocławku, ul. Szpitalna 6a, 87 -800 Włocławek, w Sekretariacie Dyrektora - bud. A, do dnia 11 lutego 2008 roku do godz. 11 .00.
1 1 . Termin związania ofertą: termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Włocławek 31.01.2008 r
Pliki do pobrania :
SIWZ (71kB)
Spis szczegółowy (50kB)
Zestawienie parametrów oceny (42kB)
Oświadczenie oferenta i formularz cenowy (63kB)
Formularz oferty i projekt umowy (42kB)
Wytworzył: Barbara Szalewska (31 stycznia 2008)
Opublikował: Zbigniew Dankowski (31 stycznia 2008, 09:21:01)
Ostatnia zmiana: Zbigniew Dankowski (1 lutego 2008, 14:52:12)
Zmieniono: Poprawa załącznika - SIWZ
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1086