OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy - 09.03.2015
Włocławek: Dostawa artykułów biurowych w
podziale na 4 pakiety dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni
Specjalistycznych we Włocławku ul. Szpitalna 6 A
Numer ogłoszenia: 50906 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20602 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych, ul. Szpitalna 6A, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4165397, faks 54 4165323.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych w podziale na 4 pakiety dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku ul. Szpitalna 6 A.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych niezbędnych do pracy Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku - 4 pakiety, przez okres 12 miesięcy tj. od 01.03.2015r. do 29.02.2016r., w ilości i asortymencie szczegółowo określonym w załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo - cenowy. Pakiet nr 1 - artykuły biurowe - 121 pozycji Pakiet nr 2 - tusze do drukarek i tonery - 23 pozycje Pakiet nr 3 - papier do kserokopiarek i drukarek - 5 pozycji Pakiet nr 4 - koperty RTG - 6 pozycji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEO SYSTEM Marcin Krajewski, ul. Podgórna 80 B, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11102,67
Oferta z najniższą ceną: 11102,67 / Oferta z najwyższą ceną: 13800,10
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEO SYSTEM Marcin Krajewski, ul. Podgórna 80 B, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9460,89
Oferta z najniższą ceną: 9460,89 / Oferta z najwyższą ceną: 13778,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEO SYSTEM Marcin Krajewski, ul. Podgórna 80 B, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8863,87
Oferta z najniższą ceną: 8863,87 / Oferta z najwyższą ceną: 9540,05
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEO SYSTEM Marcin Krajewski, ul. Podgórna 80 B, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5840,00
Oferta z najniższą ceną: 5840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8545,00
Waluta: PLN.
Wytworzył: Łukasz Sypczyński (9 marca 2015)
Opublikował: Tomasz Wasielewski (9 marca 2015, 12:08:02)
Ostatnia zmiana: Tomasz Wasielewski (25 marca 2015, 10:06:07)
Zmieniono: Przeniesienie do archiwum.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 275