Strona główna > POWIATOWE JEDNOSTKI PRAWNE - BIP > Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych we... > ZAMÓWIENIA PUBLICZNE > Archiwum zamówień > Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - 22.02.2011
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - 22.02.2011
Włocławek: Dostawa środków czystościowych i dezynfekcyjnych w podziale na 7 pakietów dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku ul. Szpitalna 6 A.Numer ogłoszenia: 60287 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 3736 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych, ul. Szpitalna 6A, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4165397, faks 054 4165323.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystościowych i dezynfekcyjnych w podziale na 7 pakietów dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku ul. Szpitalna 6 A..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystościowych i dezynfekcyjnych, niezbędnych do utrzymania czystości w pomieszczeniach Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku - 7 pakietów, przez okres 12 miesięcy tj. od 01.02.2011r. do 31.01.2012r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.71.19.00-6, 39.83.00.00-9, 39.83.12.20-4, 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2, 18.93.00.00-7, 19.64.00.00-4, 39.22.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
/W AND W/ Waldemar Przeździęk, ul. Nieszawska 89, 87-720 Ciechocinek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6587,84
Oferta z najniższą ceną: 6587,84 / Oferta z najwyższą ceną: 7705,31
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
SUTURA MED Sp. z o.o., ul. Ks. Bogusława X 44/3, 70-440 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11046,97
Oferta z najniższą ceną: 11046,97 / Oferta z najwyższą ceną: 13325,70
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
SUTURA MED Sp. z o.o., ul. Ks. Bogusława X 44/3, 70-440 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7209,33
Oferta z najniższą ceną: 7209,33 / Oferta z najwyższą ceną: 16165,10
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
HENRY KRUSE Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, 55-049 Bielany Wrocławskie, kraj/woj. dolnośląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33424,98
Oferta z najniższą ceną: 33424,98 / Oferta z najwyższą ceną: 34535,72
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
PPHU BARLON Bartłomiej, Robert i Piotr Osińscy, Nowe Miasto Folwark 53, 09-120 Nowe Miasto, kraj/woj. mazowieckie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3764,72
Oferta z najniższą ceną: 3764,72 / Oferta z najwyższą ceną: 5564,41
Waluta: PLN.
Wytworzył: Łukasz Sypczyński (22 lutego 2011)
Opublikował: Jarosław Wesołowski (22 lutego 2011, 08:44:00)
Ostatnia zmiana: Jarosław Wesołowski (27 czerwca 2011, 09:57:06)
Zmieniono: przeniesie do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 802