Przetarg nieograniczony na dostawę dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

znak sprawy: ZP 4/564 /2004

1. NAZWA (FIRMA) I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
 
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W Wilkowiczkach, Wilkowiczki 25, 87 - 850 Choceń, Gmina Choceń, Powiat Włocławski, Województwo Kujawsko - Pomorskie, Tel.: 0 (prefiks) 54 284 71 16, Faks: 0 (prefiks) 54 284 71 97
 
2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA

Wybór Wykonawcy niniejszego zamówienia zostanie dokonany w oparciu o wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO, art. 10 ust. 1 oraz art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.)

3. SPOSÓB UZYSKANIA DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - można odbierać w budynku Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach lub za zaliczeniem pocztowym.
Dokumentacja przetargowa jest udostępniana bezpłatnie.
 
4. OPIS PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

Dźwig dla niepełnosprawnych, o następujących parametrach:

 1.  Typ dźwigu  -   dla niepełnosprawnych
 2.  Udźwig  -   od 400 kg lub 4 osoby + wózek
 3.  Prędkość  -   0,15 m/s
 4.  Wymiary szybu  -   1,45 m x 1,65 m
 5.  Max. wysokość podnoszenia  -   3,5 m
 6.  Max. wysokość szybu  -   5,7 m
 7.  Powierzchnia platformy  -   1,40 m x 1,00 m
 8.  Dane materiałowe  -   wykonany z profili przeszklonych 13 sztuk
 9.  Ilość przystanków  -   2
10. Ilość dojść  -   2
11. Drzwi szybowe  -   przeszkolone w ramach aluminiowych-wychylne 2 sztuki
12. Maszynownia  -   w obudowie dźwigu
13. Podszybie  -   50 mm
14. Napęd  -   elektryczny
15. Zasilanie  -   380V, 3 fazy, 5 przewodowe z wyłącznikiem różnicowym, bezpiecznik 16 A 16. Napięcie sterowania  -   24 V
17. Montaż windy  -   do nowo projektowanej ściany nośnej i stropu żelbetowego.
18. Lokalizacja windy  -   winda zlokalizowana będzie wewnątrz budynku w ciągu komunikacyjnym, w sąsiedztwie dwóch pomiszczeń tj. gospodarczego i łazienki.
19. Wymiary  -   wolna przestrzeń, która jest do zagospodarowania poprzez windę to 1,45 m x 1,65 m.

Obowiązki Wykonawcy oraz warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
Zgodnie z art. 29 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.

5. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA  - Wymagany  -  12.  tygodni, licząc od daty zawarcia umowy.

7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA ICH OCENY

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać następujące warunki :

7.1   złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi spełniać każdy Wykonawca.
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie w ofercie oświadczenia w zakresie jak wyżej.

7.2  spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. :

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień :

a) posiadają stosowny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub właściwego rejestru określający możliwość wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w /SIWZ/. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi spełnić każdy Wykonawca.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub właściwego rejestru, z którego to dokumentu będzie wynikać, że Wykonawca ma prawo do wykonywania przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w /SIWZ/.

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia :
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi spełniać każdy Wykonawca.

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi spełniać każdy Wykonawca.

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi spełniać każdy Wykonawca.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie dokumentów, o których mowa w pkt 9 podpkt 1-11 /SIWZ/.

7.3  spełniają warunki dodatkowe :

1) wykażą co najmniej trzy dostawy wykonane w ciągu ostatnich dwóch lat, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dźwigu dla osób niepełnosprawnych wraz ze stosownymi referencjami ze strony odbiorców.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie wykazu dostaw wraz z referencjami wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

2) wykonają przedmiot zamówienia w terminie 12 tygodni, licząc od daty zawarcia umowy.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie oświadczenia w zakresie jak wyżej.

3) przyjmują zabezpieczenie wykonania umowy wskazane przez Zamawiającego.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie oświadczenia w zakresie jak wyżej.

4) spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie spełnienie wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

8. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

9. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

Cena ................................................ 100%

10. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferty należy składać do godziny 10:00, 17 grudnia 2004 r., w siedzibie Zamawiającego - Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, w pokoju nr 14 (sekretariat).
 
11. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca, który złoży ofertę, pozostanie nią związany przez okres do 31.12.2004 r.

12. PRACOWNICY UPRAWNIENI DO KONTAKTÓW Z OFERENTAMI

1) Władysław Słodkowski - w sprawach przedmiotu zamówienia - Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, 87-850 Choceń, pokój 008 lub pod numerem  tel. 054 (prefiks) 284 71 16 wew. 35 w godzinach 7 °°- 14 °°;
2) Iga Przystałowska - w sprawach proceduralnych - Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, 87-850 Choceń, pokój 006 lub pod numerem tel. 054 (prefiks) 284 71 16 wew. 28 w godzinach 7 °°- 14 °°.

 


Wytworzył: Ewa Studzińska (1 grudnia 2004)
Opublikował: Iga Przystałowska (1 grudnia 2004, 19:14:19)

Ostatnia zmiana: Iga Przystałowska (22 sierpnia 2006, 08:19:39)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1144

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij