Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów budynków i lokali dla Gminy Lubraniec
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
o wartości szacunkowej poniżej 60.000 euro
Postępowanie prowadzone zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późn. zm.).
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek, tel.: (054) 231 56 01, faks: (054) 231 56 80, NIP: 888-24-03-080, REGON: 910868533.
Nazwiska osób upoważnionych do kontaktów:
Ø Małgorzata Szymańska – w sprawach przedmiotu zamówienia – Geodeta Powiatowy, Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego we Włocławku, 87-800 Włocławek, ul. Świętego Antoniego 49, tel. (054) 231 56 56, w godz. 9:00 – 14:00,
Ø Jan Jeżewski – w sprawach proceduralnych – inspektor w Wydziale Rozwoju Lokalnego, Integracji Europejskiej i Promocji Starostwa Powiatowego we Włocławku, pokój nr 25, tel. (054) 230 46 44, faks: (054) 231 56 80, w godz. 9:00 – 14:00.
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.powiat.wloclawski.pl.
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz założenia ewidencji budynków i lokali dla części obszaru wiejskiego Gminy Lubraniec obejmującej obręby ewidencyjne: Agnieszkowo, Annowo, Bodzanowo, Redecz Kalny, Dąbie Kujawskie, Dąbie Poduchowne, Redecz Wielki Parcele, Redecz Wielki Wieś, Żydowo, w dwóch etapach (CPV 74.27.40.00-0). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zmawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
I etap – do dnia 15 maja 2007 r.
II etap – do dnia 31 sierpnia 2007 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
- prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
- dysponuje co najmniej dwiema osobami posiadającymi wymagane uprawnienia (1i2) wynikające z postanowień art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027, z późn. zm.),
- wykonał w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości, co najmniej 150.000 zł brutto w ramach jednego kontraktu,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
- złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
- złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1-4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
8. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga składania wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Najniższa cena.
10. Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka Nr 28, 87-800 Włocławek, w pokoju nr 35, w terminie do dnia 08 grudnia 2006 r. do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08 grudnia 2006 r. o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 34.
11. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej w tym postępowaniu.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zmawiający nie zamierza ustanowienia dynamicznego systemu zakupów w tym postępowaniu.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznym w tym postępowaniu.
Jan Ambrożewicz
Starosta Włocławski
pobierz treść załącznika 1 (120kB)
pobierz treść załącznika 2 (313kB)
pobierz treść załącznika 3 (38kB)
pobierz treść załącznika4 (23kB)
pobierz treść załącznika5 (55kB)
pobierz treść załącznika6 (30kB)
pobierz treść załącznika7 (31kB)
Wytworzył: Starosta Włocławski (28 listopada 2006)
Opublikował: Bożena Skowrońska (29 listopada 2006, 11:17:56)
Ostatnia zmiana: Marcin Pruchniak (20 grudnia 2006, 10:02:57)
Zmieniono: przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1267