Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze - kierownika działu terapeutyczno-opiekuńczego.

 Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Kurowie ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w dziale terapeutyczno-opiekuńczym Domu Pomocy Społecznej w Kurowie. 

1. Nazwa i adres jednostki:  
Dom Pomocy Społecznej w Kurowie 
Kurowo Parcele 44, 
87-821 Baruchowo. 

2. Określenie stanowiska, na które jest organizowany nabór: 
1) nazwa stanowiska: kierownik działu terapeutyczno-opiekuńczego, 

3. Wymagania niezbędne: 
1) obywatelstwo polskie; 
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych; 
3) brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;  
4) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunku: pedagogika, pedagogika specjalna, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, praca socjalna, psychologia lub na innym kierunku pokrewnym umożliwiającym wykonywanie zadań stosownie do opisu stanowiska; 
5) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej; 
6) nieposzlakowana opinia; 
7) orzeczenie lekarskie potwierdzające zdolność zatrudnienia na wskazanym stanowisku; 

4. Wymagania dodatkowe: 
1) kursy, szkolenia i inne uprawnienia z zakresu pracy z osobami chorymi psychicznie; 
2) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 września 2012 r. w sprawie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej (Dz. U. z 2012 r. poz. 1081);  
3) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym, specjalistycznym lub samodzielnym w placówkach pomocy społecznej; 
4) umiejętność pracy z zespołem, skutecznej komunikacji i zarządzania zasobami ludzkimi; 
5) znajomość przepisów prawa dotyczących w szczególności:  
- ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r., 
- rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej, 
- ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego, 
- rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 stycznia 2014 r. w sprawie zajęć rehabilitacji społecznej w domach pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi, 
- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, 
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy; 
6) umiejętność właściwej interpretacji, wykorzystania i stosowania obowiązujących przepisów prawa do opracowywania dokumentacji odnoszącej się do funkcjonowania jednostki; 
7) umiejętność podejmowania decyzji i radzenia sobie ze stresem; 
8) sumienność, dyspozycyjność, obowiązkowość, rzetelność, uczciwość, odpowiedzialność, kreatywność (inicjatywa w rozwiązywaniu problemów, wprowadzania nowych metod usprawniających pracę zespołu); 
9) wysoka kultura osobista, motywacja do pracy oraz gotowość do podnoszenia wiedzy i kwalifikacji; 
10) znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych. 

5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 
1) organizacja i realizacja zadań statutowych Domu w zakresie usług bytowych, opiekuńczych, wspomagających na poziomie obowiązującego standardu, w zakresie i formach wynikających z indywidualnych potrzeb mieszkańców Domu, 
2) organizacja, kierowanie i koordynowanie pracy podległego personelu w celu zapewnienia mieszkańcom Domu warunków do godnego życia, poczucia bezpieczeństwa, usług opiekuńczych, bytowych i wspomagających, nadzór nad opracowywaniem rozkładu zajęć podległego personelu i nad jego przestrzeganiem, udział w opracowywaniu planów urlopów, ustalanie zastępstw na okres nieobecności, nadzór nad prowadzeniem ewidencji czasu pracy podległych pracowników, 
3) kierowanie zespołem terapeutyczno-opiekuńczego tworzącym indywidualne plany wsparcia mieszkańców Domu uwzględniające cele, rodzaje, zakres programowy oraz wymiar czasu prowadzonych zajęć rehabilitacji społecznej; 
4) organizacja pracy podległego personelu, 
5) ścisła współpraca z lekarzami, organizacja wizyt specjalistycznych , 
6) zapewnienie warunków do rozwoju samorządności mieszkańców Domu; 
7) stymulowanie nawiązywania kontaktów z rodziną i społecznością lokalną; 
8) nadzór i kontrola nad właściwym stanem sanitarnym placówki; 
9) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Domu mająca na celu zapewnienie mieszkańcom Domu odpowiedniego poziomu świadczonych usług, 
10) prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w zakresie sprawozdań z zakresu działalności, 
11) organizowanie szkoleń wewnętrznych dla podległego personelu; 
12) opracowywanie i wdrażanie procedur, instrukcji i innych informacji, w zakresie zadań realizowanych w dziale terapeutyczno-opiekuńczego; 
13) dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług: 
14) wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji kierownika działu terapeutyczno - opiekuńczego, 
  
6. Informacje o warunkach pracy: 
1) miejsce pracy:  Dom Pomocy Społecznej w Kurowie; Kurowo Parcele 44; 
2) wymiar czasu pracy: pełen etat; 
3) rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony, z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony; 
4) wynagrodzenie: zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936, z późn. zm.). 
5) Zależność służbowa – Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Kurowie; 

7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Kurowie: 
Zgodnie z art. 21 ust. 2e ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, domy pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej zwolnione są z wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511, z późn. zm.). 

8. Wykaz wymaganych dokumentów: 
1) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie, 
3) kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie, 
4) kopie świadectw pracy lub zaświadczenie potwierdzające wymagany staż pracy lub zaświadczeń z zakładu pracy, jeżeli stosunek pracy trwa nadal lub na podstawie świadectwa pracy nie można ustalić charakteru zatrudnienia; 
5) zaświadczenie o niekaralności;
6) oświadczenie kandydata, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
7) oświadczenie, że cieszy się nieposzlakowaną opinią, 
8) orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku kierownika działu terapeutyczno- opiekuńczego, 
9) list motywacyjny, 
10) życiorys zawodowy – curriculum vitae, 
11) kopie dokumentów potwierdzające wymagania dodatkowe wymienione w punkcie 4; 
12) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie - załącznik, aby pobrać kliknij tutaj (37kB) word   

Oświadczenia,  list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy powinny być podpisane własnoręcznym podpisem przez kandydata. 
  
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) i kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie, winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Dom Pomocy Społecznej w Kurowie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). 

9. Termin i miejsce składania dokumentów: 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach, w terminie do dnia 12 kwietnia 2019 r. w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Kurowie, Kurowo Parcele 44, 87-821 Baruchowo, do godz.15:00, z dopiskiem: 
„Nabór na stanowisko Kierownika działu terapeutyczno-opiekuńczego w Domu Pomocy Społecznej w Kurowie”.  

O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu postępowania konkursowego kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni listem poleconym na wskazany adres lub telefonicznie. 
  
Z przebiegu przeprowadzonego postępowania konkursowego każdy kandydat otrzyma  informację o uzyskanym wyniku.  

10.  Informacje dodatkowe: 
  • w przypadku dokumentów wysłanych drogą pocztową na ww. adres, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu (nie data stempla pocztowego) do DPS w Kurowie; 
  • dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone; 
  • informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Kurowie, na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej . 
  
  
  
                                                                                                                             
                                                                              Małgorzata Smolińska 
                                                                              Dyrektor Domu Pomocy Społecznej 
                                                                              w Kurowie

Wytworzył: Małgorzata Smolińska (2 kwietnia 2019)
Opublikował: Anna Rogalska (2 kwietnia 2019, 11:10:54)

Ostatnia zmiana: Anna Rogalska (15 kwietnia 2019, 08:04:10)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 50

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij