Strona główna > JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE - BIP > Domy Pomocy Społecznej > Dom Pomocy Społecznej w Kurowie - BIP > Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze > Archiwum ogłoszeń > Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze - kierownika działu...
Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze - kierownika działu terapeutyczno-opiekuńczego.
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Kurowie ogłasza nabór
kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w dziale
terapeutyczno-opiekuńczym Domu Pomocy Społecznej w Kurowie.
1. Nazwa i adres jednostki:
Dom Pomocy Społecznej w Kurowie
Kurowo Parcele 44,
87-821 Baruchowo.
2. Określenie stanowiska, na które jest organizowany
nabór:
1) nazwa stanowiska: kierownik działu
terapeutyczno-opiekuńczego,
3. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność
do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w
rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunku: pedagogika, pedagogika
specjalna, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, praca socjalna, psychologia lub
na innym kierunku pokrewnym umożliwiającym wykonywanie zadań stosownie do opisu
stanowiska;
5) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej
3-letni staż pracy w pomocy społecznej;
6) nieposzlakowana
opinia;
7) orzeczenie lekarskie potwierdzające zdolność
zatrudnienia na wskazanym stanowisku;
4. Wymagania dodatkowe:
1) kursy, szkolenia i inne uprawnienia z zakresu pracy z
osobami chorymi psychicznie;
2) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26
września 2012 r. w sprawie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy
społecznej (Dz. U. z 2012 r. poz. 1081);
3) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,
specjalistycznym lub samodzielnym w placówkach pomocy społecznej;
4) umiejętność pracy z zespołem, skutecznej komunikacji i
zarządzania zasobami ludzkimi;
5) znajomość przepisów prawa dotyczących w
szczególności:
- ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r.,
- rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z
dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej,
- ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia
psychicznego,
- rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z
dnia 14 stycznia 2014 r. w sprawie zajęć rehabilitacji społecznej w domach
pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych
osobowych,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
6) umiejętność właściwej interpretacji, wykorzystania i
stosowania obowiązujących przepisów prawa do opracowywania dokumentacji
odnoszącej się do funkcjonowania jednostki;
7) umiejętność podejmowania decyzji i radzenia sobie ze
stresem;
8) sumienność, dyspozycyjność, obowiązkowość, rzetelność,
uczciwość, odpowiedzialność, kreatywność (inicjatywa w rozwiązywaniu problemów,
wprowadzania nowych metod usprawniających pracę zespołu);
9) wysoka kultura osobista, motywacja do pracy oraz
gotowość do podnoszenia wiedzy i kwalifikacji;
10) znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych.
5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) organizacja i realizacja zadań statutowych Domu w
zakresie usług bytowych, opiekuńczych, wspomagających na poziomie
obowiązującego standardu, w zakresie i formach wynikających z indywidualnych
potrzeb mieszkańców Domu,
2) organizacja, kierowanie i koordynowanie pracy podległego personelu w celu zapewnienia
mieszkańcom Domu warunków do godnego życia, poczucia bezpieczeństwa, usług
opiekuńczych, bytowych i wspomagających, nadzór nad opracowywaniem rozkładu
zajęć podległego personelu i nad jego przestrzeganiem, udział w opracowywaniu
planów urlopów, ustalanie zastępstw na okres nieobecności, nadzór nad
prowadzeniem ewidencji czasu pracy podległych pracowników,
3) kierowanie zespołem terapeutyczno-opiekuńczego tworzącym indywidualne plany
wsparcia mieszkańców Domu uwzględniające cele, rodzaje, zakres programowy oraz
wymiar czasu prowadzonych zajęć rehabilitacji społecznej;
4) organizacja pracy podległego personelu,
5) ścisła współpraca z lekarzami, organizacja wizyt specjalistycznych
,
6) zapewnienie warunków do rozwoju samorządności
mieszkańców Domu;
7) stymulowanie nawiązywania kontaktów z rodziną i
społecznością lokalną;
8) nadzór i kontrola nad właściwym stanem sanitarnym
placówki;
9) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Domu
mająca na celu zapewnienie mieszkańcom Domu odpowiedniego poziomu świadczonych
usług,
10) prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w zakresie
sprawozdań z zakresu działalności,
11) organizowanie szkoleń wewnętrznych dla podległego
personelu;
12) opracowywanie i wdrażanie procedur, instrukcji i
innych informacji, w zakresie zadań realizowanych w dziale
terapeutyczno-opiekuńczego;
13) dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego
standardu świadczonych usług:
14) wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań,
które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora
jednostki należą do kompetencji kierownika działu terapeutyczno - opiekuńczego,
6. Informacje o warunkach pracy:
1) miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej w Kurowie; Kurowo
Parcele 44;
2) wymiar czasu pracy: pełen etat;
3) rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony, z
możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony;
4) wynagrodzenie: zgodnie z rozporządzeniem Rady
Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników
samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936, z późn. zm.).
5) Zależność służbowa – Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w
Kurowie;
7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Kurowie:
Zgodnie z art. 21 ust. 2e ustawy z dnia 27 sierpnia 1997
r. oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, domy
pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej zwolnione są z
wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018
r. poz. 511, z późn. zm.).
8. Wykaz wymaganych dokumentów:
1) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,
3) kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
4) kopie świadectw pracy lub zaświadczenie potwierdzające wymagany staż pracy lub
zaświadczeń z zakładu pracy, jeżeli stosunek pracy trwa nadal lub na podstawie
świadectwa pracy nie można ustalić charakteru zatrudnienia;
5) zaświadczenie o niekaralności;
6) oświadczenie kandydata, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz
korzysta w pełni z praw publicznych,
7) oświadczenie, że cieszy się nieposzlakowaną opinią,
8) orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku
kierownika działu terapeutyczno- opiekuńczego,
9) list motywacyjny,
10) życiorys zawodowy – curriculum vitae,
11) kopie dokumentów potwierdzające wymagania dodatkowe
wymienione w punkcie 4;
12) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób
ubiegających się o zatrudnienie - załącznik, aby pobrać
kliknij tutaj (37kB)
Oświadczenia, list
motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy powinny być podpisane własnoręcznym
podpisem przez kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny,
życiorys (CV) i kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o
zatrudnienie, winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie
przez Dom Pomocy Społecznej w Kurowie moich danych osobowych dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja
2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz
zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
9. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w
zamkniętych kopertach, w terminie do dnia 12 kwietnia 2019 r. w sekretariacie
Domu Pomocy Społecznej w Kurowie, Kurowo Parcele 44, 87-821 Baruchowo, do godz.15:00,
z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Kierownika działu
terapeutyczno-opiekuńczego w Domu Pomocy Społecznej w Kurowie”.
O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu
postępowania konkursowego kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną
powiadomieni listem poleconym na wskazany adres lub telefonicznie.
Z przebiegu przeprowadzonego postępowania konkursowego każdy kandydat
otrzyma informację o uzyskanym wyniku.
10. Informacje
dodatkowe:
- w przypadku dokumentów wysłanych drogą pocztową na ww. adres, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu (nie data stempla pocztowego) do DPS w Kurowie;
- dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone;
- informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Kurowie, na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej .
Małgorzata Smolińska
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
w Kurowie
Wytworzył: Małgorzata Smolińska (2 kwietnia 2019)
Opublikował: Anna Rogalska (2 kwietnia 2019, 11:10:54)
Ostatnia zmiana: Anna Rogalska (15 kwietnia 2019, 08:04:10)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 50