Odpowiedź na zapytanie pana Marka Górecznego zgłoszone na VIII Sesji Rady Powiatu w dniu 24 września 2007 r.
W związku ze złożonym przez Pana w trakcie obrad VIII Sesji Rady Powiatu we Włocławku zapytaniem dotyczącym wydatków na zakup systemu informatycznego do elektronicznej skrzynki podawczej uprzejmie wyjaśniam co następuje:
Rada Powiatu w swojej uchwale nr V/61/07 z dnia 23 marca 2007 roku w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Włocławskiego na 2007 rok w Dziale 750 Administracja publiczna, rozdział 75020 Starostwa Powiatowe na inwestycje i zakupy inwestycyjne zaplanowała kwotę 164.560 zł, z tego na wdrożenie I etapu elektronicznego obiegu dokumentów - 110.000 zł, na zakup sprzętu komputerowego – 40.000 zł oraz na zakup elektronicznej skrzynki podawczej – 14.560 zł. Do chwili obecnej wydatkowano kwotę 15.190,91 zł, która była zaplanowana na uruchomienie elektronicznej skrzynki podawczej. W ramach tych środków został zakupiony serwer wraz z oprogramowaniem ESP i odpowiednimi certyfikatami. W chwili obecnej trwają próby i testowanie funkcjonowania ESP prowadzone wspólnie z Państwową Wytwórnią Papierów Wartościowych. W związku z tym na dzień dzisiejszy nie są planowane kolejne środki na ten cel.
Pozostałe wydatki na wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów zostały przełożone na 2008 rok. Powiat będzie zabiegał o pozyskanie na ten cel środków finansowych pozabudżetowych.
Starosta Włocławski Jan Ambrożewicz
Wytworzył: Starosta Włocławski (8 października 2007)
Opublikował: Katarzyna Dąbrowska - Czerwińska (18 października 2007, 08:55:47)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1228