Ogłoszenie o zamówieniu na modernizację ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla części obszaru gminy Choceń.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2315601, fax 054 2315680.
* Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wloclawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla części obszaru gminy Choceń obejmującej obręby ewidencyjne: Wichrowice, Skibice, Szatki, Kuźnice, Olganowo, Wilkowice, Śmiłowice I, Śmiłowice II, Nowa Wola, Siewiersk, Krukowo, Jarantowice, w dwóch etapach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla części obszaru gminy Choceń obejmującej obręby ewidencyjne: Wichrowice, Skibice, Szatki, Kuźnice, Olganowo, Wilkowice, Śmiłowice I, Śmiłowice II, Nowa Wola, Siewiersk, Krukowo, Jarantowice, w dwóch etapach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
* Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
- prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem;
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w punktach 1-4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów i wykazów, wymienionych w pkt 6 specyfikacji. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
- dysponuje co najmniej trzema osobami posiadającymi wymagane uprawnienia (1 i 2) wynikające z postanowień art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027, z późn. zm.),
- wykonał w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości, co najmniej 250.000 zł brutto w ramach jednego kontraktu,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
- złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
- nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji,
2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:
a) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji;
b) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji;
c) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:
- oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek, pokój 25.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek, pokój 34.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.


Jan Ambrożewicz
Starosta Włocławski

Aby pobrać pełną treść SIWZ, należy kliknąć tutaj (126kB) word
Aby pobrać załącznik nr 1 do SIWZ, należy kliknąć tutaj (280kB) word
Aby pobrać załącznik nr 2 do SIWZ, należy kliknąć tutaj (71kB) word
Aby pobrać załąścznik nr 3 do SIWZ, należy kliknąć tutaj (23kB) word
Aby pobrać załącznik nr 4 do SIWZ, należy kliknąć tutaj (39kB) word
Aby pobrać załąxcznik nr 5 do SIWZ, należy kliknąć tutaj (27kB) word
Aby pobrać załącznik nr 6 do SIWZ, należy kliknąć tutaj (28kB) word


Wytworzył: Starosta Włocławski (25 września 2007)
Opublikował: Bogdan Nowicki (25 września 2007, 11:45:53)

Ostatnia zmiana: Bogdan Nowicki (10 grudnia 2007, 13:11:55)
Zmieniono: przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3963

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij