![](img/st.gif)
![](img/poziom_02.gif)
![](img/poziom_02.gif)
Zapraszenie do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na: bieżącą dostawę materiałów biurowych, eksploatacyjnych i druków dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Włocławku
Aby pobrać treść Zaproszenia do złożenia oferty cenowej, należy kliknąć tutaj (33kB)![word](img/ikony/word.png)
Aby pobrać treść WZ, należy kliknąć tutaj (79kB)
![word](img/ikony/word.png)
Aby pobrać treść zał. nr 1 do WZ, należy kliknąć tutaj (37kB)
![word](img/ikony/word.png)
Aby pobrać treść zał. nr 2 do WZ, należy kliknąć tutaj (66kB)
![word](img/ikony/word.png)
Aby pobrać treść zał. nr 3 do WZ, należy kliknąć tutaj (172kB)
![word](img/ikony/word.png)
Aby pobrać treść zał. nr 1 do WZ, należy kliknąć tutaj (158kB)
![word](img/ikony/word.png)
Aby pobrać treść Informacji o zmianie WZ, należy kliknąć tutaj (28kB)
![word](img/ikony/word.png)
Aby pobrać treść zał. nr 4 do WZ, należy kliknąć tutaj (167kB)
![word](img/ikony/word.png)
Aby pobrać treść Informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty na Część Nr 1 zamówienia, należy kliknąć tutaj (55kB)
![word](img/ikony/word.png)
Aby pobrać treść Zawiadomienia o unieważnieniu postępowania na Część Nr 2 zamówienia, należy kliknąć tutaj (53kB)
![word](img/ikony/word.png)
Wytworzył: Starosta Włocławski (23 grudnia 2014)
Opublikował: Mariusz Kosmalski (23 grudnia 2014, 13:36:48)
Ostatnia zmiana: Małgorzata Kręcicka (22 stycznia 2015, 09:21:46)
Zmieniono: Dodano Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty na Część Nr 1 zamówienia i Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na Część Nr 2 zamówienia.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 824