Zapraszenie do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na: bieżącą dostawę materiałów biurowych, eksploatacyjnych i druków dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Włocławku

Aby pobrać treść Zaproszenia do złożenia oferty cenowej, należy kliknąć tutaj (33kB) word
Aby pobrać treść WZ, należy kliknąć tutaj (79kB) word
Aby pobrać treść zał. nr 1 do WZ, należy kliknąć tutaj (37kB) word
Aby pobrać treść zał. nr 2 do WZ, należy kliknąć tutaj (66kB) word
Aby pobrać treść zał. nr 3 do WZ, należy kliknąć tutaj (172kB) word
Aby pobrać treść zał. nr 1 do WZ, należy kliknąć tutaj (158kB) word
Aby pobrać treść Informacji o zmianie WZ, należy kliknąć tutaj (28kB) word
Aby pobrać treść zał. nr 4 do WZ, należy kliknąć tutaj (167kB) word
Aby pobrać treść Informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty na Część Nr 1 zamówienia, należy kliknąć tutaj (55kB) word
Aby pobrać treść Zawiadomienia o unieważnieniu postępowania na Część Nr 2 zamówienia, należy kliknąć tutaj (53kB) word

Wytworzył: Starosta Włocławski (23 grudnia 2014)
Opublikował: Mariusz Kosmalski (23 grudnia 2014, 13:36:48)

Ostatnia zmiana: Małgorzata Kręcicka (22 stycznia 2015, 09:21:46)
Zmieniono: Dodano Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty na Część Nr 1 zamówienia i Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na Część Nr 2 zamówienia.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 824

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij