Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze - głównego księgowego.

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach
ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
w dziale administracyjno-ekonomicznym Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach

1. Nazwa i adres jednostki:
Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach
Wilkowiczki 25, 87-850 Choceń.

2. Opis stanowiska:
1) stanowisko: główny księgowy;
2) wymiar czasu pracy: pełen etat;
3) rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, po upływie którego istnieje możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony;
4) wynagrodzenie: zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. Nr 50, poz. 398, z późn. zm.).

3. Wymagania niezbędne:
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia kryteria określone w art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.) oraz art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2 i 3 oraz ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.):
1) obywatelstwo polskie, obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4) spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów;
5) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

4. Wymagania dodatkowe:
1) posiada dobrą znajomość przepisów prawnych stosowanych w domu pomocy społecznej, w szczególności ustawy o: pomocy społecznej, pracownikach samorządowych, rachunkowości, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, podatku dochodowym od osób fizycznych, systemie ubezpieczeń społecznych i innych;
2) posiada wystarczającą wiedzę i umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programu finansowo-księgowego i innych;
3) posiada ogólną znajomość zasad finansowania zadań pomocy społecznej na szczeblu jednostki organizacyjnej pomocy społecznej (preferowany staż pracy w domu pomocy społecznej);
4) posiada predyspozycje do pracy na stanowisku kierowniczym, organizowania pracy, współdziałania w grupie pracowniczej, gotowość do podnoszenia wiedzy i kwalifikacji;
5) posiada cechy osobowości takie jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa.

5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami;
2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków jednostki, w tym elektronicznej obsługi bankowej;
3) dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
4) dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
5) opracowywanie planów jednostkowych wydatków i dochodów budżetowych;
6) prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej, sporządzanie bilansu, wykonywanie analiz, zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków;
7) nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości;
8) szczegółowy zakres wykonywanych zadań określi karta obowiązków i odpowiedzialności pracownika.

6. Wykaz wymaganych dokumentów:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
5) kopie świadectw pracy lub zaświadczeń z zakładu pracy jeżeli stosunek pracy trwa nadal lub na podstawie świadectwa pracy nie można ustalić charakteru zatrudnienia;
6) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach oraz inne dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji i umiejętności;
7) kopia dowodu osobistego lub kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo;
8) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii i o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
9) aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego;
10)aktualne zaświadczenie lekarskie wydane przez lekarza medycyny pracy stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.)”.

7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach, w terminie do dnia  20 lutego 2012 r. w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, Wilkowiczki 25, 87-850 Choceń, pokój nr 014, w godz. 7:00 - 15:00,
z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko głównego księgowego w Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach”.

Aplikacje, które wpłyną do DPS w Wilkowiczkach po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu nformacji Publicznej www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=224 oraz na tablicy informacyjnej DPS w Wilkowiczkach.


Wytworzył: Ewa Studzińska (10 lutego 2012)
Opublikował: Iga Przystałowska (10 lutego 2012, 23:38:33)

Ostatnia zmiana: Iga Przystałowska (21 lutego 2012, 08:43:35)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 982

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij