OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane - 08.11.2012
Włocławek: Termomodernizacja budynku
Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych przy ul.
Radosnej 5, w którym mieści się Ośrodek Rehabilitacji Dzieci
Niepełnosprawnych będący w strukturach organizacyjnych SPZPS, poprzez
docieplenie stropodachu oraz wykonanie nowego pokrycia dachowego
Numer ogłoszenia: 438276 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 386586 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych, ul. Szpitalna 6A, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4165397, faks 054 4165323.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych przy ul. Radosnej 5, w którym mieści się Ośrodek Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych będący w strukturach organizacyjnych SPZPS, poprzez docieplenie stropodachu oraz wykonanie nowego pokrycia dachowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Termomodernizację budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych przy ul. Radosnej 5, w którym mieści się Ośrodek Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych będący w strukturach organizacyjnych SPZPS, poprzez docieplenie stropodachu oraz wykonanie nowego pokrycia dachowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAKŁAD BUDOWLANY /DEDAL/ Hieronim Tomczyk, Sobowo 7 B, 09-414 Brudzeń Duży, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61016,18
Oferta z najniższą ceną: 61016,18 / Oferta z najwyższą ceną: 67336,96
Waluta: PLN.
Wytworzył: Łukasz Sypczyński (8 listopada 2012)
Opublikował: Jarosław Wesołowski (8 listopada 2012, 09:28:47)
Ostatnia zmiana: Jarosław Wesołowski (7 grudnia 2012, 09:41:44)
Zmieniono: przeniesione do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 689