Przetarg nieograniczony na wymianę stolarki okiennej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
znak sprawy: ZP 1 / 384 / I / 2005
1. NAZWA (FIRMA) I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WILKOWICZKACH, Wilkowiczki 25, 87-850 Choceń, Gmina Choceń, Powiat Włocławski, Województwo Kujawsko-Pomorskie, Tel.: 0 (prefiks) 54 284 71 16, Faks: 0 (prefiks) 54 284 71 97
2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Wybór Wykonawcy niniejszego zamówienia zostanie dokonany w oparciu o wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO (art. 10 ust. 1 oraz art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.)
3. SPOSÓB UZYSKANIA DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - można odbierać w budynku Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach lub za zaliczeniem pocztowym.
Dokumentacja przetargowa jest udostępniana bezpłatnie.
4. OPIS PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą okien w sali gimnastycznej wypełnionych luksferami na stolarkę okienną PCV z poliwęglanem w budynku DPS w Wilkowiczkach (bez kosztów stolarki okiennej PCV). Zakres robót budowlanych zawarty jest w przedmiarze robót załączonym do specyfikacji istotnych warunków zmówienia /SIWZ/ (kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45000000-7, nazwa - roboty budowlane; 45215213-3 domy opieki; 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne; 45421125-6 instalowanie okien z tworzyw sztucznych).
Obowiązki Wykonawcy oraz warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
5. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - Wymagany - do 04 listopada 2005 r.
7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA ICH OCENY
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać następujące warunki:
7.1 złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi spełniać każdy Wykonawca.
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie w ofercie oświadczenia w zakresie jak wyżej.
7.2 spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) posiadają stosowny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub właściwego rejestru określający możliwość wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w /SIWZ/. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi spełnić każdy Wykonawca.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub właściwego rejestru, z którego to dokumentu będzie wynikać, że Wykonawca ma prawo do wykonywania przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w /SIWZ/.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia :
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi spełniać każdy Wykonawca.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi spełniać każdy Wykonawca.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi spełniać każdy Wykonawca.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie dokumentów, o których mowa w pkt 9 ppkt 1-8 /SIWZ/.
8. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Cena 100 %
10. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać do godziny 10:00, 06 września 2005 r., w siedzibie Zamawiającego - Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, w pokoju nr 14 (sekretariat).
11. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca, który złoży ofertę, pozostanie nią związany przez okres 30 dni.
12. PRACOWNICY UPRAWNIENI DO KONTAKTÓW Z OFERENTAMI
1) Władysław Słodkowski - w sprawach przedmiotu zamówienia - Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, 87-850 Choceń, pokój 008 lub pod numerem tel. 054 (prefiks) 284 71 16 wew. 35 bądź 0 608 513 472 w godzinach 7 °°- 14 °°;
2) Iga Przystałowska - w sprawach proceduralnych - Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, 87-850 Choceń, pokój 006 lub pod numerem tel. 054 (prefiks) 284 71 16 wew. 28 w godzinach 7 °°- 14 °°.
Wytworzył: Ewa Studzińska (28 lipca 2005)
Opublikował: Iga Przystałowska (29 lipca 2005, 13:31:09)
Ostatnia zmiana: Iga Przystałowska (22 sierpnia 2006, 08:20:17)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1046