Strona główna > AKTY CYWILNOPRAWNE > Porozumienia zawierane przez powiat > 2007 > Porozumienie zawarte w Lubrańcu w niu 28.05.2007 r. w sprawie zasad...
2002 | 2003 | 2004 | 2005 | 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014
2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019
2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019
Porozumienie zawarte w Lubrańcu w niu 28.05.2007 r. w sprawie zasad wsparcia finansowego Powiatu Włocławskiego w przeprowadzeniu modernizacji siedziby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Lubrańcu.
Porozumienie zawarte w Lubrańcu dnia 28 maja 2007 roku pomiędzy:1) Powiatem Włocławskim, w którego imieniu działa Zarząd Powiatu we Włocławku
reprezentowanym przez:
Starostę Włocławskiego - Jana Ambrożewicza
Wicestarostę - Kazimierza Kacę
przy kontrasygnacie Skarbnika Powiatu Pani Barbary Kubiak
a
2) Gminą i Miastem Lubraniec, reprezentowanym przez
Burmistrza Gminy i Miasta Lubraniec - Krzysztofa Wrzesińskiego
przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy - Marii Rogowskiej,
zwanymi dalej „stronami porozumienia”
Strony porozumienia powołując się odpowiednio na uchwałę nr IV/55/07 Rady Powiatu we Włocławku z dnia 22 lutego 2007 r. w sprawie określenia kierunków działania Zarządu Powiatu przy przeniesieniu siedziby Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Lubrańcu i Nr VI/84/07 z dnia 27 kwietnia 2007 r. w sprawie informacji z realizacji uchwały Rady Powiatu we Włocławku oraz określenia dalszych kierunków działań Zarządu Powiatu we Włocławku oraz uchwałę nr VI/31/2007 Rady Miejskiej w Lubrańcu z dnia 28 marca 2007 r. w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie lokalu użytkowego, postanawiają zawrzeć porozumienie następującej treści:
§ 1.1. Przedmiotem porozumienia jest określenie zasad wsparcia finansowego Powiatu Włocławskiego w przeprowadzeniu modernizacji części lokali o powierzchni 140m.2 - zwanych dalej „przedsięwzięciem”, mieszczących się w budynku stanowiącym własność Gminy i Miasta Lubraniec, usytuowanym w Lubrańcu na Placu Doktora Mariana Szulca 4 (nr działki 502, KW 53318), przeznaczonych do wynajęcia dla Powiatu Włocławskiego na okres 10 lat na siedzibę Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Lubrańcu, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3.
2. W związku ze wsparciem finansowym Powiatu Włocławskiego - zwanego dalej „powiatem”, w realizacji przedsięwzięcia, powiat z tytułu i w okresie najmu pomieszczeń, o których mowa
w ust. l, będzie ponosił wyłącznie koszty ich eksploatacji obejmujące:
1) koszt zużycia energii elektrycznej, na podstawie wskazań licznika;
2) koszt zużycia energii cieplnej ustalany proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni w stosunku
do całkowitej powierzchni ogrzewanego budynku w którym te pomieszczenia się znajdują;
3) koszt poboru wody i odprowadzania ścieków, na podstawie wskazań licznika;
4) koszty związane z wywozem nieczystości stałych;
5) koszty ubezpieczenia, o których mowa w § 7, ustalone proporcjonalnie do powierzchni pomieszczeń wynajmowanych przez powiat.
3. Szczegółowe zasady najmu i korzystania z pomieszczeń, o których mowa w ust. l, strony porozumienia określą w odpowiedniej umowie.
§2. 1. Strony porozumienia ustalają, że przedsięwzięcie będzie realizowane przez Gminę i Miasto Lubraniec - zwane dalej „realizatorem przedsięwzięcia”, zgodnie z zakresem prac wynikającym z kosztorysu ofertowego.
2. Realizator przedsięwzięcia zobowiązuje się do stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), oraz przejmuje obowiązki polegające na:
1) powołaniu inspektora nadzoru;
2) odbiorze końcowym robót, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Realizator przedsięwzięcia zapewni udział w przeprowadzanych procedurach. przetargowych oraz odbiorze końcowym robót przedstawicielom powiatu, których w odrębnym trybie wyznaczy starosta.
§ 3.1. Strony porozumienia zobowiązują się do wspólnego finansowania wszystkich kosztów związanych z realizacją przedsięwzięcia po 50 % każda z nich.
2. Ostateczny koszt przedsięwzięcia ustalony zostanie po dokonaniu końcowego odbioru robót w trybie § 2 ust 3 na podstawie faktur zweryfikowanych przez inspektora nadzoru.
§ 4. Każda ze stron uczestniczących w porozumieniu zapewni w swoim budżecie na 2007 r. środki finansowe niezbędne do realizacji modernizacji w wysokości wynikającej z niniejszego porozumienia.
§ 5.1. Po ustaleniu kosztów, o których mowa w § 3 ust. 2, realizator przedsięwzięcia, przedłoży Powiatowi zestawienie wraz z kopiami wszystkich faktur zweryfikowanych przez inspektora nadzoru.
2. Powiat przekaże na konto Gminy i Miasta Lubraniec: Bank Spółdzielczy w Lubrańcu 25955900040000304320000003 50 % kwoty wynikającej z rozliczenia dokonanego w trybie ust. l w terminie 14 dni od daty przedłożenia zestawienia i kopii faktur złożonych łącznie z protokółem odbioru robót .
§ 6.1. W przypadku odstąpienia realizatora przedsięwzięcia od zawarcia umowy najmu, o której mowa w § l lub zasad określonych w tym przepisie, § 3 i § 5 nie stosuje się.
2. Przepisów § 3 i § 5 nie stosuje się również w przypadku niemożliwości zawarcia umowy najmu z przyczyn niezależnych od powiatu.
§ 7.1. Realizator przedsięwzięcia zobowiązuje się do ubezpieczania budynku, o którym mowa w § l ust. l, od ognia i innych zdarzeń losowych, rozszerzone o ubezpieczenie od katastrofy budowlanej.
§ 8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszego porozumienia wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 9.1. Kwestie sporne, które mogą powstać w trakcie realizacji niniejszego porozumienia będą rozstrzygane między stronami porozumienia w formie pisemnych aneksów.
2. Jeżeli spór nie zostanie rozwiązany w sposób określony w ust. l, sprawę rozstrzygnie właściwy sąd powszechny.
§ 10. Porozumienie sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Wytworzył: Starosta Włocławski (28 maja 2007)
Opublikował: Bogdan Nowicki (28 sierpnia 2007, 09:39:52)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1293