Strona główna > AKTY PUBLICZNOPRAWNE, PROTOKOŁY > Zarządzenia starosty > 2012 > Zarządzenie nr 13/2012 Starosty Włocławskiego z dnia 20.04 2012 r....
2003 | 2004 | 2005 | 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015
2016 | 2017 | 2018 | 2019
2016 | 2017 | 2018 | 2019
Zarządzenie nr 13/2012 Starosty Włocławskiego z dnia 20.04 2012 r. w sprawie powołania Stałej Komisji do przeprowadzenia likwidacji pieczątek oraz trybu jej działania w Starostwie Powiatowym we Włocławku.
Zarządzenie nr 13/2012 Starosty Włocławskiego
z dnia 20.04.2012 r.
w sprawie powołania Stałej
Komisji do przeprowadzenia likwidacji pieczątek, oraz trybu jej działania w
Starostwie Powiatowym we Włocławku.
Działając na podstawie § 8 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego we Włocławku stanowiącego załącznik do Uchwały Nr III/54/11 Rady Powiatu we Włocławku z dnia 21 lutego 2011 roku.
§ 1. Powołuję stałą komisję do likwidacji nieaktualnych i zniszczonych pieczęci lub pieczątek w Starostwie Powiatowym we Włocławku, w składzie:
1. Przewodniczący Komisji - Piotr Krygier
2. Członek Komisji - Bogdan Nowicki
3. Członek Komisji - Agnieszka Szarzankiewicz
4. Członek Komisji - Maria Wawrzeńczak
§ 2.1. Likwidacji podlegają zdezaktualizowane, zniszczone i uszkodzone pieczątki.
2. Likwidacja nastąpi po każdorazowym otrzymaniu pieczątek do zniszczenia., uniemożliwiające ich identyfikację i dalsze użycie.
3. Komisja sporządza protokół z likwidacji pieczątek według wzoru stanowiącego załącznik do zarządzenia.
4. Protokół z likwidacji pieczątek jest podstawą do wykreślenia z rejestru prowadzonego przez Wydział Zarządzania, Administracji i Bezpieczeństwa.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu Komisji.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Aby pobrać załącznik, należy kliknąć tutaj (25kB)
¹ Zmiana ustawy została ogłoszona w Dz.U. z 1970 r. Nr 13 poz. 116, Dz.U. z 1971 Nr 13 poz. 128, Dz.U. z 1973 r. Nr 47 poz. 281, Dz.U. z 1974 r. Nr 22 poz. 132, Dz.U. z 1990 r. Nr 73 poz. 436, Dz.U. z 1991 r. Nr 33 poz. 139.
Działając na podstawie § 8 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego we Włocławku stanowiącego załącznik do Uchwały Nr III/54/11 Rady Powiatu we Włocławku z dnia 21 lutego 2011 roku.
§ 1. Powołuję stałą komisję do likwidacji nieaktualnych i zniszczonych pieczęci lub pieczątek w Starostwie Powiatowym we Włocławku, w składzie:
1. Przewodniczący Komisji - Piotr Krygier
2. Członek Komisji - Bogdan Nowicki
3. Członek Komisji - Agnieszka Szarzankiewicz
4. Członek Komisji - Maria Wawrzeńczak
§ 2.1. Likwidacji podlegają zdezaktualizowane, zniszczone i uszkodzone pieczątki.
2. Likwidacja nastąpi po każdorazowym otrzymaniu pieczątek do zniszczenia., uniemożliwiające ich identyfikację i dalsze użycie.
3. Komisja sporządza protokół z likwidacji pieczątek według wzoru stanowiącego załącznik do zarządzenia.
4. Protokół z likwidacji pieczątek jest podstawą do wykreślenia z rejestru prowadzonego przez Wydział Zarządzania, Administracji i Bezpieczeństwa.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu Komisji.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Aby pobrać załącznik, należy kliknąć tutaj (25kB)
¹ Zmiana ustawy została ogłoszona w Dz.U. z 1970 r. Nr 13 poz. 116, Dz.U. z 1971 Nr 13 poz. 128, Dz.U. z 1973 r. Nr 47 poz. 281, Dz.U. z 1974 r. Nr 22 poz. 132, Dz.U. z 1990 r. Nr 73 poz. 436, Dz.U. z 1991 r. Nr 33 poz. 139.
Wytworzył: Starosta Włocławski (20 kwietnia 2012)
Opublikował: Małgorzata Kręcicka (25 kwietnia 2012, 09:00:30)
Ostatnia zmiana: Małgorzata Kręcicka (25 kwietnia 2012, 09:34:11)
Zmieniono: dodano załącznik
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1064