Ogłoszenie o zamówieniu - Dostawy - 23.02.2018
Ogłoszenie nr 500075559-N-2018 z dnia 09-04-2018 r.
Samodzielny Publiczny
Zespół Przychodni Specjalistycznych: Dostawa błon RTG, kaset i
odczynników dla pracowni RTG, błon mammograficznych, kaset oraz
odczynników dla pracowni Mammograficznej Samodzielnego Publicznego
Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku ul. Szpitalna
6A
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer
ogłoszenia: 522347-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny
Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych, Krajowy numer
identyfikacyjny 91033295300000, ul. ul. Szpitalna , 87800
Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel.
544 165 397, e-mail spzps@data.pl, faks 544 165 323.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa błon RTG, kaset i odczynników dla pracowni RTG, błon mammograficznych, kaset oraz odczynników dla pracowni Mammograficznej Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku ul. Szpitalna 6A
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna bieżącą dostawa: - błon RTG, kaset i odczynników dla pracowni RTG; - błon mammograficznych, kaset oraz odczynników dla pracowni Mammograficznej; 2 pakiety, przez okres 12 miesięcy, w ilości i asortymencie szczegółowo określonym w załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo – cenowy, Pakiet nr 1 – błony, kasety i odczynniki RTG – 13 pozycji; Pakiet nr 2 – błony, kasety i odczynniki do mammografii – 8 pozycji; Wykonawca powinien zapewnić pełny asortyment określony dla danego pakietu, płynną realizację zamówień oraz transport do magazynu Zamawiającego na własny koszt
II.4)
Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było
podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32354110-3
Dodatkowe kody CPV: 33696800-3, 33696500-0, 24931230-0, 24931240-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2018 Wartość bez VAT
88000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert:
1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: SKAMEX Sp.
z o.o. S.K.A. tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej
oferty/wartość umowy 84296.90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2018 Wartość bez VAT
28000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert:
1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: SKAMEX Sp.
z o.o. S.K.A. tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej
oferty/wartość umowy 25899.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Plik do pobrania:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (214kB)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Protokół z otwarcia ofert:
Plik do pobrania:
Protokół z otwarcia ofert (343kB)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Odpowiedzi na pytania:
Plik do pobrania:
odpowiedzi na pytania do przetargu (318kB)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 522347-N-2018 z dnia 2018-02-23 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych: Dostawa błon RTG, kaset i odczynników dla pracowni RTG, błon mammograficznych, kaset oraz odczynników dla pracowni Mammograficznej Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku ul. Szpitalna 6A
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia
osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w
art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych
przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w
%)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy
wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich
siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz
z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej –
mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół
Przychodni Specjalistycznych, krajowy numer identyfikacyjny
91033295300000, ul. ul. Szpitalna , 87800 Włocławek,
woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 544 165 397,
e-mail spzps@data.pl, faks 544 165 323.
Adres strony
internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony
internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i
bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać
pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie
specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.powiat.wloclawski.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony -
więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny
sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności
w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie
oferty w formie elektronicznej
Adres:
Samodzielny Publiczny
Zespół Przychodni Specjalistycznych, ul. Szpitalna 6A, 87-800
Włocławek
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp
do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa błon RTG, kaset i odczynników dla pracowni RTG, błon
mammograficznych, kaset oraz odczynników dla pracowni
Mammograficznej Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni
Specjalistycznych we Włocławku ul. Szpitalna 6A
Numer
referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie
zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3)
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich
części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie
następujących części lub grup części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest
sukcesywna bieżącą dostawa: - błon RTG, kaset i odczynników dla
pracowni RTG; - błon mammograficznych, kaset oraz odczynników dla
pracowni Mammograficznej; 2 pakiety, przez okres 12 miesięcy, w
ilości i asortymencie szczegółowo określonym w załączniku nr 1A
do niniejszej SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz
asortymentowo – cenowy, Pakiet nr 1 – błony, kasety i odczynniki
RTG – 13 pozycji; Pakiet nr 2 – błony, kasety i odczynniki do
mammografii – 8 pozycji; Wykonawca powinien zapewnić pełny
asortyment określony dla danego pakietu, płynną realizację
zamówień oraz transport do magazynu Zamawiającego na własny koszt
II.5) Główny kod CPV: 32354110-3
Dodatkowe
kody CPV:
Kod CPV |
33696800-3 |
33696500-0 |
24931230-0 |
24931240-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli
zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość
bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu
zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym
okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy
Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz
warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12
lub dniach:
lub
data
rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9)
Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub
zawodowa
Określenie warunków: Wykonawcy, którzy wykonali w
okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, co najmniej dwie
dostaw, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te
zostały wykonane należycie, o wartości nie mniejszej niż wartość
powyższego zamówienia każde, o wyżej wymienionych kodach. Wykaz
należy sporządzić wg wzoru, który stanowi załącznik nr 6 do
niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający
wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z
informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1
ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie
wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający
przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o
spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW
SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Załącznik nr 1 – Formularz oferty; Załącznik nr 1A – Formularz asortymentowo-cenowy; Załącznik nr 2 – Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – warunki udziału postępowanie jednoetapowe; Załącznik nr 3 – Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – podstawy wykluczenia; Załącznik nr 4 – Oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp; Załącznik nr 5 – Wzór umowy; Załącznik nr 6 – Wykaz dostaw
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda
wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem
oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną
zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba
wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria
selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się
ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana
maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego
systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą
zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu
zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert
w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie
ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest
przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja
będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których
wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje
się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które
informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki
jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej
i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich
trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli
nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria
oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Jakość |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa
ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3)
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać
wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do
udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji
na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać
informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na
temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań
zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje
nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział
dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy
podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje
dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa
innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia
definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać
wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu
ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony
internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji
elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania
umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy
wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1)
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o
charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert
lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-03-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania
wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w
jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin
związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości
lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki
służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet nr 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku
partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny
produkt, usługę lub roboty budowlane:Błony, kasety oraz
odczynniki RTG
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
32354110-3, 33696800-3, 33696500-0, 24931230-0, 24931240-3
3)
Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje
o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4)
Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Jakość |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet nr 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku
partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny
produkt, usługę lub roboty budowlane:Błony, kasety oraz
odczynniki mammograficzne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
32354110-3, 33696800-3, 33696500-0, 24931230-0, 24931240-3
3)
Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje
o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4)
Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Jakość |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Pliki do pobrania:
Załącznik nr 1 - formularz oferty (49kB)
Załącznik nr 1A - formularz asotymentowo cenowy (141kB)
Załącznik nr 3 - oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - podstawy wykluczenia (50kB)
Załącznik nr 4 - oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (33kB)
Załącznik nr 5 - wzór umowy (74kB)
Załącznik nr 6 - wykaz dostaw (36kB)
Wytworzył: Łukasz Sypczyński (23 lutego 2018)
Opublikował: Tomasz Wasielewski (23 lutego 2018, 10:36:10)
Ostatnia zmiana: Tomasz Wasielewski (17 września 2018, 12:21:20)
Zmieniono: Przeniesienie do archiwum.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 103