OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - 08.03.2011

Włocławek: Dostawa błon rtg, kaset i odczynników dla pracowni RTG, błon mammograficznych, kaset oraz odczynników dla pracowni Mammograficznej Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku ul. Szpitalna 6 A
Numer ogłoszenia: 75735 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34049 - 2011r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych, ul. Szpitalna 6A, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4165397, faks 054 4165323. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa błon rtg, kaset i odczynników dla pracowni RTG, błon mammograficznych, kaset oraz odczynników dla pracowni Mammograficznej Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku ul. Szpitalna 6 A. II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna bieżącą dostawa: - błon RTG, kaset i odczynników dla pracowni RTG, - błon mammograficznych, kaset oraz odczynników dla pracowni Mammograficznej 2 pakiety, przez okres 12 miesięcy dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku.. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3, 33.69.68.00-3, 33.69.65.00-0, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3.
SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Część NR: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: SKAMEX Sp. z o.o., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87400,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 64786,00 Oferta z najniższą ceną: 64786,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71818,50 Waluta: PLN. Część NR: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: SKAMEX Sp. z o.o., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87400,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 25662,00 Oferta z najniższą ceną: 22787,25 / Oferta z najwyższą ceną: 25662,00 Waluta: PLN.

Wytworzył: Łukasz Sypczyński (8 marca 2011)
Opublikował: Jarosław Wesołowski (8 marca 2011, 08:05:35)

Ostatnia zmiana: Jarosław Wesołowski (27 czerwca 2011, 09:55:08)
Zmieniono: przeniesie do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 767

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij