Przetarg nieograniczony na remont i częściową wymianę nawierzchni utwardzonej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
ZAMAWIAJĄCY
Dom Pomocy Społecznej, ul. Wilkowiczki 25, 87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 2847116 w. 29, fax 0-54 2847197 w.33.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=416
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i częściową wymianą nawierzchni utwardzonej o łącznej powierzchni 1.095,25 m2 na terenie Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach..
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i częściową wymianą nawierzchni utwardzonej o łącznej powierzchni 1.095,25 m2 na terenie Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach (CPV 45.23.32.00-1, 45.23.32.22-1), w tym:
chodnik przy trasie - 155,25 m2,
chodnik przed budynkiem - 120,00 m2,
plac przed zakładem - 820,00 m2.
Uwaga !
Zamawiający zabezpiecza we własnym zakresie następujące materiały budowlane do wykonania przedmiotu zamówienia:
-kostkę brukową betonową typu POLBRUK gr. 6 cm i 8 cm,
-krawężniki betonowe,
-obrzeża betonowe.
Miejsce wykonywania robót budowlanych: Wilkowiczki Nr 25, 87-850 Choceń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Przedmiar robót, Kosztorys nakładczy oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące odpowiednio załączniki nr 6, 7 i nr 8 do niniejszej specyfikacji.
Uwaga !
W poz. 20 przedmiaru robót należy doliczyć dodatkowo podniesienie 1 studzienki kanalizacyjnej oraz 1 kratki ściekowej.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.32.22-1.
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
-prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
a)dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 159, poz. 1118, z późn. zm.), w specjalności drogowej, które są członkami odpowiedniej izby inżynierów budownictwa (wymagane minimum - jedna osoba z min.10 letnim doświadczeniem z uprawnieniami budowlanymi),
b)wykonał w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej jedną robotę o wartości co najmniej 50.000 zł brutto, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowy lub remontu nawierzchni chodnikowych,
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
-złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
-nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń lub dokumentów:
a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji,
W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:
a)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), sporządzonym na druku, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji (należy wykazać maksymalnie 5 robót budowlanych),
b)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji;
c)stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia budowlane wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 159, poz. 1118, z późn. zm.).
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:
- oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
PROCEDURA
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 80
2. Termin wykonania - 20
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=416
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, 87-850 Choceń, Wilkowiczki Nr 25, w sekretariacie..
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, 87-850 Choceń, Wilkowiczki Nr 25, w gabinecie dyrektora.
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
Ewa Studzińska
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
w Wilkowiczkach
Wilkowiczki, 2007-09-28
W celu zapoznania się z dokumentacja przetargową proszę kliknąć odpowiedni załącznik:
SIWZ - polbruk DPS Wilkowiczki 2007.doc (147kB)
Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty.doc (41kB)
Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy.doc (23kB)
Załącznik nr 3 do SIWZ - Wzór umowy.doc (74kB)
Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz robót.doc (50kB)
Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz osób.doc (50kB)
Załącznik nr 6 do SIWZ - Przedmiar robót.pdf (66kB)
Załącznik nr 7 do SIWZ - Kosztorys nakładczy.pdf (103kB)
Załącznik nr 8 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.doc (201kB)
Wytworzył: Ewa Studzińska (28 września 2007)
Opublikował: Iga Przystałowska (1 października 2007, 20:22:10)
Ostatnia zmiana: Iga Przystałowska (24 października 2007, 13:38:33)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1236