Podinspektor w Wydziale Organizacji, Nadzoru, Spraw Społecznych i Zarządzania Kryzysowego.
STAROSTA WŁOCŁAWSKI
Ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze PODINSPEKTORA w Wydziale Organizacji, Nadzoru, Spraw Społecznych i Zarządzania Kryzysowego
w Starostwie Powiatowym we Włocławku
Opis stanowiska, liczba lub wymiar etetu, rodzaj umowy:
- ds. organizacji i nadzoru
- 1 etat,
- umowa o peracę na czas określony – 2 lata.
1. Zakres zadań:
- opracowywanie projektów uchwał organów powiatu oraz zarządzeń starosty dotyczących spraw organizacyjno – porządkowych należących do właściwości wydziału OR oraz sprawowanie kontroli nad ich realizacją,
- prowadzenie ewidencji i zbioru publikatorów aktów prawnych, a także ewidencji aktów prawa miejscowego, uchwał rady, w sposób manualny i informatyczny,
- koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania kierowane do zarządu, starosty lub imiennie do poszczególnych członków zarządu,
- opracowywanie propozycji zmian statutu powiatu i regulaminu organizacyjnego starostwa stosownie do potrzeb i bieżących zmian w przepisach prawa.
- wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- prowadzenie kontroli dotyczących organizacji i funkcjonowania wydziałów i innych komórek organizacyjnych, a w szczególności dotyczących załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej oraz realizacji aktów prawnych, decyzji i postanowień rady, zarządu i starosty,
- prowadzenie rejestru porozumień oraz umów zawieranych przez powiat i starostę w sprawach należących do właściwości tych podmiotów,
- wykonywanie innych zadań przypisanych dla tego stanowiska pracy w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału Organizacji, Nadzoru, Spraw Społ. i Zarządz. Kryzys.
2. Wymagania niezbędne – oceniane w pierwszym etapie postępowania konkursowego
(§ 4-8 Regulaminu pracy komisji...)
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe – magisterskie, prawnicze lub administracyjne,
- ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- niekaralność za przestępstwa umyślne,
- nieposzlakowana opinia.
3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych, o których mowa w pkt 2:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
- kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii i o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- zaświadczenie o niekaralności,
- zaświadczenie lekarskie dopuszczjące do pracy na danym stanowisku,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach złożonych w związku z naborem, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)
4. Oczekiwane predyspozycje i wiedza podlegające weryfikacji w drugim etapie postępowania konkursowego, w postępowaniu ocennym:
-
bardzo dobra znajomość przepisów:
- KPA,
- Instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu,
- Ustawy o samorządzie powiatowym,
-
dobra znajość technki prawodawczej.
5. Wymagania dodatkowe – uwzględniane w drugim etapie postępowania konkursowego (§ 15 ust. 1 Regulaminu pracy komisji...)
-
preferowane wykształcenie prawnicze – na podstawie dokumentów, o których mowa
w pkt 3, -
praca w administracji samorządowej lub rządowej na podobnym stanowisku – na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 3,
-
studia podyplomowe – ukończone lub kontynuowane – kopia dyplomu lub zaświadczenie o kontynuacji,
-
bardzo dobra znajomość obsługii komputera – programy: Word, Exel - kopia dokumentu poświadczającego ukończenie kursu komputerowego,
-
dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego – certyfikat, dyplom ukończenia kursu językowego.
Osoby zainteresowane udziałem w naborze składają dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3 i 5, w terminie 14 dni, od daty ukazania się w BIP ogłoszenia pod adres:
Starostwo Powiatowe
ul. Cyganka 28
87-800 Włocławek
z dopiskiem na kopercie „Podinspektor w OR”
Wymagane dokumenty mogą być również złożone ww. terminie w Punkcie Obsługi Interesanta (parter) w budynku starostwa pod ww. adresem.
W przypadku dokumentów wysłanych pocztą, o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego.
Lista kandydatów, którzy zakwalifikują się do drugiego etapu kunkursu, tj. którzy spełnią wymagania niezbędne i złożą wymagane dokumenty, zostanie umieszczona w BIP i na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym.
Zasady naboru na wolne stanowiska urzędnicze oraz tryb postępowania konkursowego reguluje Zarządzenie Nr 47/05 Starosty Włocławskiego z dnia 27 października 2005r., dostępne w na stronie internetowej powiatu www.powiat.wloclawski.pl w dziale „Starostwo Powiatowe”, w katalogu „Zasady Naboru” oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Włocławskiego www.bip.powiat.wloclawski.pl w dziale „Starostwo Powiatowe”, w katalogu „Zasady Naboru”.
Wytworzył: Starosta Włocławski (14 lutego 2006)
Opublikował: Bogdan Nowicki (14 lutego 2006, 11:09:02)
Ostatnia zmiana: Marcin Pruchniak (1 marca 2006, 07:47:21)
Zmieniono: przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1750