Podinspektor w Wydziale Organizacji, Nadzoru, Spraw Społecznych i Zarządzania Kryzysowego.

STAROSTA WŁOCŁAWSKI


Ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze PODINSPEKTORA w Wydziale Organizacji, Nadzoru, Spraw Społecznych i Zarządzania Kryzysowego
w Starostwie Powiatowym we Włocławku

Opis stanowiska, liczba lub wymiar  etetu, rodzaj umowy:

  • ds. organizacji i nadzoru
  • 1 etat,
  • umowa o peracę na czas określony – 2 lata.

1. Zakres zadań:

  • opracowywanie projektów uchwał organów powiatu oraz zarządzeń starosty dotyczących spraw organizacyjno – porządkowych należących do właściwości wydziału OR oraz sprawowanie kontroli nad ich realizacją,
  • prowadzenie ewidencji i zbioru publikatorów aktów prawnych, a także ewidencji aktów prawa miejscowego, uchwał rady, w sposób manualny i informatyczny,
  • koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania kierowane do zarządu, starosty lub imiennie do poszczególnych członków zarządu,
  • opracowywanie propozycji zmian statutu powiatu i regulaminu organizacyjnego starostwa stosownie do potrzeb i bieżących zmian w przepisach prawa.
  • wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
  • prowadzenie kontroli dotyczących organizacji i funkcjonowania wydziałów i innych komórek organizacyjnych, a w szczególności dotyczących załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej oraz realizacji aktów prawnych, decyzji i postanowień rady, zarządu i starosty,
  • prowadzenie rejestru porozumień oraz umów zawieranych przez powiat i starostę w sprawach należących do właściwości tych podmiotów,
  • wykonywanie innych zadań przypisanych dla tego stanowiska pracy w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału Organizacji, Nadzoru, Spraw Społ. i Zarządz. Kryzys.

2. Wymagania niezbędne – oceniane w pierwszym etapie postępowania konkursowego
(§ 4-8 Regulaminu pracy komisji...)

  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe – magisterskie, prawnicze lub administracyjne,
  • ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  • niekaralność za przestępstwa umyślne,
  • nieposzlakowana opinia.

3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych, o których mowa w pkt 2:

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
  • kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia,
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii i o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • zaświadczenie o niekaralności,
  • zaświadczenie lekarskie dopuszczjące do pracy na danym stanowisku,
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach  złożonych w związku z naborem,  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)

4. Oczekiwane predyspozycje i wiedza podlegające weryfikacji w drugim etapie postępowania konkursowego, w postępowaniu ocennym:

  • bardzo dobra znajomość przepisów:

- KPA,
- Instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu,
- Ustawy o samorządzie powiatowym,

  • dobra znajość technki prawodawczej.

5. Wymagania dodatkowe – uwzględniane w drugim etapie postępowania konkursowego (§ 15 ust. 1 Regulaminu pracy komisji...)

  • preferowane wykształcenie prawnicze – na podstawie dokumentów, o których mowa
    w pkt 3,
  • praca w administracji samorządowej lub rządowej na podobnym  stanowisku – na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 3,
  • studia podyplomowe  – ukończone lub kontynuowane – kopia dyplomu lub zaświadczenie o kontynuacji,
  • bardzo dobra znajomość obsługii komputera – programy: Word, Exel - kopia dokumentu poświadczającego ukończenie kursu komputerowego,
  • dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego – certyfikat, dyplom ukończenia kursu językowego.

Osoby zainteresowane udziałem w naborze składają dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3 i 5, w terminie 14 dni, od daty ukazania się w BIP ogłoszenia pod adres:

Starostwo Powiatowe
ul. Cyganka 28
87-800 Włocławek


z dopiskiem na kopercie „Podinspektor w OR”

Wymagane  dokumenty mogą być również złożone ww. terminie w Punkcie Obsługi Interesanta (parter) w budynku starostwa pod ww. adresem.

W przypadku dokumentów wysłanych pocztą, o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego.

Lista kandydatów, którzy zakwalifikują się do drugiego etapu kunkursu, tj. którzy spełnią wymagania niezbędne i złożą wymagane dokumenty, zostanie umieszczona w BIP i na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym.

Zasady naboru na wolne stanowiska urzędnicze oraz tryb postępowania konkursowego reguluje Zarządzenie Nr 47/05 Starosty Włocławskiego z dnia 27 października 2005r., dostępne w na stronie internetowej powiatu www.powiat.wloclawski.pl w dziale „Starostwo Powiatowe”, w katalogu „Zasady Naboru” oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Włocławskiego www.bip.powiat.wloclawski.pl w dziale „Starostwo Powiatowe”, w katalogu „Zasady Naboru”.
 


Wytworzył: Starosta Włocławski (14 lutego 2006)
Opublikował: Bogdan Nowicki (14 lutego 2006, 11:09:02)

Ostatnia zmiana: Marcin Pruchniak (1 marca 2006, 07:47:21)
Zmieniono: przeniesiono do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1750

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij