Nabór II na stanowisko urzędnicze - inspektora ds. kadr
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze inspektora w dziale administracyjno-ekonomicznym Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach
Opis stanowiska, liczba lub wymiar etatu, rodzaj umowy:
- ds. kadr,
- 1 etat,
- umowa o pracę na okres próbny wynoszący 3 miesiące, z możliwością zatrudnienia na czas określony 1 roku oraz dalszą kontynuacją umowy.
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- bieżące prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych ok. 50. osobowej grupy pracowniczej,
- obsługa programu komputerowego ProgMan modułu kadry i płace, m.in. aktualizacja istniejącej bazy danych osobowych, wygenerowanie miesięcznych i rocznych kart ewidencji czasu pracy, uzupełnianie absencji chorobowych, urlopów, przebiegu pracy zawodowej oraz informacji dotyczących opisu etatów i składników płacowych,
- comiesięczne przygotowywanie niezbędnych informacji do naliczenia wynagrodzeń pracowników,
- organizowanie i kierowanie na badania profilaktyczne oraz do celów sanitarno-epidemiologicznych,
- organizowanie i kierowanie na szkolenia BHP, ppoż. oraz inne wymagane kursy na poszczególnych stanowiskach pracy,
- prowadzenie ewidencji urlopów oraz wyjść służbowych i prywatnych,
- sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych do GUS, PCPR oraz PERON,
- kompletowanie wszelkiej dokumentacji dla nowoprzyjętych pracowników, w tym przygotowywanie wniosków w celu ubiegania się o refundację dla osób skierowanych z Wojewódzkiego Urzędu Pracy, Powiatowego Urzędu Pracy, Ochotniczego Hufca Pracy i innych,
- przygotowywanie wniosków oraz kompletowanie wszelkiej dokumentacji dla pracowników przechodzących na emeryturę bądź rentę z tytułu niezdolności do pracy,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą pocztową, telefoniczną i inną zapewniającą prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu Domu,
- wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym przyjmowanie i obieg dokumentów wychodzących i przychodzących,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych, tj. instrukcji, regulaminów i zarządzeń,
- prowadzenie wszelkich spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
- podejmowanie wszelkich spraw związanych z działalnością archiwum zakładowego,
- wykonywanie innych zadań przypisanych dla tego stanowiska pracy w indywidualnym zakresie czynności służbowych.
2. Wymagania niezbędne - oceniane w pierwszym etapie postępowania konkursowego:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe magisterskie - administracyjne, prawnicze, zarządzanie bądź ekonomiczne,
- co najmniej 2. letni okres świadczenia pracy w administracji samorządowej lub rządowej na podobnym stanowisku pracy,
- ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- niekaralność za przestępstwa umyślne,
- nieposzlakowana opinia.
3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych, o których mowa w pkt 2:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
- kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii i o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- zaświadczenie o niekaralności,
- zaświadczenie lekarskie dopuszczające do pracy na danym stanowisku,
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593, z późn. zm.)”.
4.Oczekiwane predyspozycje i wiedza podlegająca weryfikacji w drugim etapie postępowania konkursowego, w postępowaniu ocennym:
Wymagania konieczne:
- znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawy kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość techniki prawodawczej,
- znajomość i umiejętność obsługi komputera w środowisku oprogramowania: Word, Excel, Płatnik, Kadrowo-Płacowy oraz Internet,
- umiejętność redagowania pism.
Wymagania pożądane:
- komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność prawidłowego formułowania myśli w mowie i piśmie,
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy (orzecznictwo, doktryna),
- odpowiedzialność i dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista,
- dyscyplina,
- odporność na stres.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w siedzibie sekretariatu Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, Wilkowiczki 25, 87-850 Choceń, pokój nr 014, w godz. 7:00 - 15:00,
- pocztą elektroniczną na adres dpswilkowiczki@poczta.onet.pl. - w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego,
- korespondencyjne na adres: Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, Wilkowiczki 25, 87-850 Choceń - w przypadku dokumentów wysłanych pocztą, o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego.
z dopiskiem:
”Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach”, w terminie do dnia 25 kwietnia 2007 r. (w terminie 14. dni, od daty opublikowania w BIP).
Aplikacje, które wpłyną do DPS w Wilkowiczkach po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=224 oraz na tablicy informacyjnej DPS w Wilkowiczkach.
Ewa Studzińska
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
w Wilkowiczkach
Wytworzył: Ewa Studzińska (10 kwietnia 2007)
Opublikował: Iga Przystałowska (11 kwietnia 2007, 15:13:24)
Ostatnia zmiana: Iga Przystałowska (31 maja 2007, 07:33:32)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1040