Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - usługi - 03.01.2014
Włocławek: Ochrona i monitoring obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
Numer ogłoszenia: 3098 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 494838 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych, ul. Szpitalna 6A, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4165397, faks 54 4165323.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i monitoring obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona w wolne dni i święta, w dniach roboczych w godzinach od 15:00 do 7:30 w dwuosobowym dozorze obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku (CPV 79.71.00.00-4, 79.71.50.00-9, 79.71.10.00-1) Przedmiotem zamówienia jest: - Dwuosobowy dozór obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku: a) ul. Szpitalna 6 A - budynki: A, B b) ul. Wyszyńskiego 21 i 26 - budynek E, D - Obsługa monitoringu przy ul. Stodólnej 70 oraz ul. Łady 10 we Włocławku, całodobowy w wolne dni i święta, w dniach roboczych w godzinach od 20:00 do 7:30. W okresie zimowym w godzinach dozoru odśnieżanie dróg wewnętrznych i chodników oraz posypywanie ich piaskiem. Piasek i sól do wykonywania tych czynności udostępni Zamawiający.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.50.00-9, 79.71.10.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej EMIR Sp. z o.o., ul. Barska 6, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58500,00
Oferta z najniższą ceną: 58500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90108,96
Waluta: PLN.
Wytworzył: Łukasz Sypczyński (3 stycznia 2014)
Opublikował: Tomasz Wasilewski (3 stycznia 2014, 12:35:16)
Ostatnia zmiana: Tomasz Wasilewski (8 kwietnia 2014, 11:59:03)
Zmieniono: Przeniesienie do archiwum.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 655