Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
znak sprawy: ZP 1/581/2004
1. NAZWA (FIRMA) I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W Wilkowiczkach, Wilkowiczki 25, 87 – 850 Choceń, Gmina Choceń, Powiat Włocławski, Województwo Kujawsko – Pomorskie, Tel.: 0 (prefiks) 54 284 71 16, Faks: 0 (prefiks) 54 284 71 97
2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Wybór Wykonawcy niniejszego zamówienia zostanie dokonany w oparciu o wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO (art. 10 ust. 1 oraz art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.)
3. SPOSÓB UZYSKANIA DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - można odbierać w budynku Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach lub za zaliczeniem pocztowym.
Dokumentacja przetargowa jest udostępniana bezpłatnie.
4. OPIS PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Olej opałowy lekki w ilości 113.000 litrów (+/-- 20%), olej ten winien odpowiadać wymogom parametrów urządzeń grzewczych posiadanych przez nasz Dom, tj.: winien to być olej opałowy o kal. nie mniejszej niż 42.6 MJ/kg i zawartości siarki max. do 0,2 % (m/m).Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie złożonego telefonicznie bądź faksem zamówienia na dzień przed dostawą oleju do siedziby Zamawiającego. Obowiązki Wykonawcy oraz warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
5. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - Wymagany - 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA ICH OCENY
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać następujące warunki:
7.1 złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi spełniać każdy Wykonawca.
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie w ofercie oświadczenia w zakresie jak wyżej.
7.2 spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) posiadają stosowny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub właściwego rejestru określający możliwość wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w /SIWZ/. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi spełnić każdy Wykonawca.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub właściwego rejestru, z którego to dokumentu będzie wynikać, że Wykonawca ma prawo do wykonywania przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w /SIWZ/.
b) posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi spełniać każdy Wykonawca.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie powyższego dokumentu.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia :
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi spełniać każdy Wykonawca.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi spełniać każdy Wykonawca.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi spełniać każdy Wykonawca.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie dokumentów, o których mowa w pkt 9 podpkt 1-11 /SIWZ/.
7.3 spełniają warunki dodatkowe:
1) wykażą co najmniej dwie dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia tj. nie mniejszej niż 113.000 litrów oleju opałowego rocznie dla jednego odbiorcy.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie wykazu dostaw wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
2) posiadają co najmniej dwie autocysterny o pojemności nie mniejszej niż 12.000 litrów.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie wykazu pojazdów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
3) wykonają przedmiot zamówienia w terminie 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie oświadczenia w zakresie jak wyżej.
4) przyjmują 30 dniowy termin płatności, licząc od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego za wykonanie przedmiotu zamówienia (faktury cząstkowe).
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie oświadczenia w zakresie jak wyżej.
5) spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie spełnienie wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
9. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Cena ................................................ 100%
10. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać do godziny 1000, 20 grudnia 2004 r., w siedzibie Zamawiającego – Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, w pokoju nr 14 (sekretariat)
11. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca, który złoży ofertę, pozostanie nią związany przez okres do 31.12.2004 r.
12. PRACOWNICY UPRAWNIENI DO KONTAKTÓW Z OFERENTAMI
1) Władysław Słodkowski – w sprawach przedmiotu zamówienia - Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, 87-850 Choceń, pokój 008 lub pod numerem tel. 054 (prefiks) 284 71 16 wew. 35 w godzinach 7 °°- 14 °°;
2) Iga Przystałowska – w sprawach proceduralnych - Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, 87-850 Choceń, pokój 006 lub pod numerem tel. 054 (prefiks) 284 71 16 wew. 28 w godzinach 7 °°- 14 °°.
Wytworzył: Ewa Studzińska (19 listopada 2004)
Opublikował: Iga Przystałowska (20 listopada 2004, 15:23:02)
Ostatnia zmiana: Iga Przystałowska (22 sierpnia 2006, 08:17:47)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1083