STAROSTA WŁOCŁAWSKI ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28.

STAROSTA WŁOCŁAWSKI 
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze 
Podinspektora w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego we Włocławku, 
ul. Cyganka 28. 
 
1. Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek. 

2. Określenie stanowiska: Podinspektor.
 
3. Wymagania niezbędne kandydata:

1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
    o szkolnictwie wyższym na kierunku administracji;
4) co najmniej 3- letni staż pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku
o pracownikach samorządowych i przepisów wykonawczych;
5) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.

4. Wymagania dodatkowe kandydata
1)  posiada tytuł zawodowy magistra.
 
5. Wiedza podlegająca ocenie – znajomość przepisów:
1) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
2) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym;
3) ustawy z dnia 06 września 2001 roku o transporcie drogowym ;
4) ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych ;
5) ustawa z dnia 15 listopada 1984 r.  Prawo przewozowe ;
6) ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym ;
7) ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ;
8) ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ;
9) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; 
10) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r., w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
11) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
12) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
13) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym;
14) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz. UE.L 119.1) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  
6.  Zakres zadań realizowanych na stanowisku:
1) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zaświadczeń oraz wypisu
z zaświadczenia w krajowym transporcie drogowym na przewozy własne
dla przedsiębiorców, których siedziba znajduje się na terenie powiatu;
2) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na przejazd pojazdów lub zespołu pojazdów nienormatywnych;
3) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub rzeczy;
4) prowadzenie spraw związanych z koordynacją rozkładów jazdy przewoźników wykonujących zarobkowy przewóz osób pojazdami samochodowymi w regularnym transporcie zbiorowym w zależności od przebiegu linii komunikacyjnej;
5) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na krajowy zarobkowy przewóz osób pojazdami samochodowymi nie będącymi taksówkami w skali powiatu lub powiatu sąsiadującego z powiatem właściwym dla siedziby przedsiębiorcy;
6) prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem zezwoleń na prowadzenie regularnych przewozów na linii komunikacyjnej obejmującej powiaty lub województwa sąsiadujące;
7)prowadzenie spraw związanych z powierzaniem dokonania kontroli działalności gospodarczej posiadacza zezwolenia innemu organowi państwowemu;
8) prowadzenie spraw związanych z wzywaniem przedsiębiorcy prowadzącego działalność transportową do usunięcia braków formalnych;
9) prowadzenie spraw związanych z zobowiązywaniem posiadacza zezwolenia
do przedstawienia w wyznaczonym terminie dokumentów potwierdzających, że spełnia on warunki do prowadzenia zarobkowego przewozu osób określone w ustawie
o transporcie oraz w  zezwoleniu;
10) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń, w drodze decyzji administracyjnej, uzgodnieniem przebiegu trasy imprezy, pielgrzymki;
11) prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań powiatu w zakresie organizowania transportu zbiorowego, w szczególności:
a) planowanie rozwoju publicznego transportu, a w tym opracowywanie uchwał organów powiatu w sprawie uchwalenie planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego,
b) podejmowanie działań zmierzających do realizacji istniejącego planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego albo do aktualizacji tego planu,
c) organizowanie i zarządzanie publicznym transportem zbiorowym na obszarze powiatu zgodnie z planem transportowym;
12) prowadzenie spraw związanych z nakładaniem na przewoźnika obowiązku zawarcia umowy o wykonanie zadania przewozowego, gdy jest niezbędne z uwagi na obronność lub bezpieczeństwo państwa, bądź w wypadku klęski żywiołowej;
13) prowadzenie spraw związanych z wyrażaniem zgody i określanie warunków ograniczania obowiązków przewozu przez przewoźnika;
14) prowadzenie spraw związanych z określaniem przepisów porządkowych dotyczących  przewozu osób i bagażu poszczególnymi rodzajami środków transportu;
15) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem przepisów porządkowych w zakresie koordynacji rozkładów jazdy;
16) prowadzenie spraw związanych z opiniowaniem wniosków o likwidacji linii kolejowej na której zawieszono przewozy;
17) prowadzenie spraw związanych z opiniowaniem projektu likwidacji linii kolejowych lub ich części przez sejmiki samorządowe województwa i rady powiatów, na obszarze na którym przebiega ta linia, zaś w przypadku odcinka linii kolejowej przebiegającej wyłącznie na terenie jednego powiatu – przez radę tego powiatu.

7. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
 1) umowa o pracę na czas określony, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony; 
 2) wymiar czasu pracy – pełny etat;
 3) miejsce pracy -  Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka 28.
 
8.  Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym we Włocławku w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej
6 %.
 
9. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz numer telefonu - aby pobrać kliknij  {załącznik} (14kB) word  
2) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,
3) kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
4) kopie świadectw pracy lub zaświadczenie potwierdzające wymagany staż pracy
5) oświadczenie, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie, że cieszy się nieposzlakowaną opinią,
8) wyrażenie zgody na przetwarzanie przez Starostwo Powiatowe we Włocławku,
ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek danych osobowych, do celów rekrutacji, stosownie do art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz. UE.L 119.1) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przeplywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
9)  oświadczenie o rodzaju prowadzonej działalności gospodarczej o ile kandydat
ją prowadzi lub oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
10)  kopie dokumentów potwierdzające wymagania dodatkowe wymienione w punkcie 4.
11)  kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r. poz. 1260 ze zm.).
 
10. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
1) Osoby zainteresowane udziałem w naborze składają komplet dokumentów w zaklejonej kopercie, na adres: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek, z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale „K”” – do Sekretariatu Starosty Włocławskiego w terminie do dnia 22 marca 2019r.  
2) W przypadku dokumentów wysłanych pocztą na ww. adres, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty  (nie data stempla pocztowego) do Starostwa Powiatowego
we Włocławku.
3) Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.
4)  Złożone dokumenty mogą być odebrane przez kandydata w terminie jednego miesiąca od daty opublikowania informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Włocławskiego. Dokumenty nieodebrane zostaną przekazane do archiwum zakładowego.
 
11. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu postępowania konkursowego kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni listem poleconym na wskazany adres lub telefonicznie.
 
12. Z przebiegu przeprowadzonego postępowania konkursowego każdy kandydat otrzyma  informację
o uzyskanym wyniku.
 
13. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym
we Włocławku, ul. Cyganka 28 oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.
 
14. Informacje o kandydatach, którzy zgłoszą się do konkursu, stanowią informację publiczną
w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu
o naborze.
 
15. Dodatkowe informacje udzielane są pod nr telefonu (054) 230-46-69.
 
 
Włocławek, dnia 12.03.2019 r.         
 
 
                                                                                                  
                                                                                              Starosta Włocławski 

                                                                                               Roman Gołębiewski
 
 
 
 
 
 
 
 

Obowiązek informacyjny 
 
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Włocławski z siedzibą w Starostwie Powiatowym we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek.
2) w sprawach ochrony swoich danych osobowych może się Pani/Pan skontaktować pod numerem telefonu 54 230-46-12, e-mail: abi@powiat.wloclawski.pl lub pisemnie na adres siedziby, wskazany
w pkt 1;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze  Podinspektora w Wydziale Komunikacji na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. a;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas określony w przepisach prawa lub do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie. Dokumenty aplikacyjne nieodebrane zostaną przekazane do archiwum zakładowego.
5) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania;
6) ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
7)  podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji celów do jakich zostały zebrane;
8)  Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
 
     
Włocławek, dnia 12.03.2019 r.
 
  

                                                                                            Starosta Włocławski 

                                                                                               Roman Gołębiewski 
  
 

Wytworzył: Starosta Włocławski (12 marca 2019)
Opublikował: Mariola Ptaszyńska (12 marca 2019, 16:05:46)

Ostatnia zmiana: Mariola Ptaszyńska (25 marca 2019, 08:07:24)
Zmieniono: Przeniesiono no do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 439

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij