Ogłoszenie o wyborze wydawcy czterech numerów gazety powiatowej w 2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Wybór wydawcy czterech numerów gazety powiatowej w 2009 r. o nakładzie 26.500 egzemplarzy każdy
Numer ogłoszenia w BZP: 76340 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Włocławku , ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2315601, faks 054 2315680.
* Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wloclawski.pl
* Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wydawcy czterech numerów gazety powiatowej w 2009 r. o nakładzie 26.500 egzemplarzy każdy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór wydawcy czterech numerów gazety powiatowej w 2009 r. o nakładzie 26.500 egzemplarzy każdy
1. Założenia edytorskie wydawnictwa:
1) winieta gazety: w tytule musi zawierać nazwę Gazeta Powiatu Włocławskiego ...... oraz herb Powiatu Włocławskiego;
2) liczba stron - 16 w tym 6 czarno-białych i 10 kolorowych;
3) nakład: 26.500 egzemplarzy;
4) format gazety po złożeniu: min. 280x380 mm;
5) papier Offset, gramatura min. 45 g/m kwadratowy;
6) druk na maszynie offsetowej rolowej;
7) wydania czterech numerów gazety w terminach: pierwszy numer do dnia 30 maja, drugi numer do dnia 30 lipca, trzeci numer do dnia 30 września i czwarty numer do dnia 15 grudnia 2009 r.;
8) przygotowywanie i dostarczanie elektronicznej wersji pełnego wydania gazety do nieodpłatnego wykorzystania na stronie internetowej - serwis informacyjny Starostwa Powiatowego,
9) bez umieszczenia w gazecie ogłoszeń, listów czytelników, reklam i artykułów sponsorowanych.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) dziennikarskie przygotowanie tekstów publicystycznych dotyczących ważnych wydarzeń mających miejsce w powiecie włocławskim;
2) relacje z sesji Rady Powiatu Włocławskiego;
3) relacje z ważnych wydarzeń gospodarczych, kulturalnych i sportowych powiatu;
4) publikacje ważnych informacji dla mieszkańców powiatu;
5) publikacje rozmów i wywiadów z władzami i radnymi powiatu włocławskiego;
6) opracowanie graficzne gazety;
7) przygotowanie składu komputerowego do druku na koszt wydawcy;
8) zlecenie druku gazety na koszt wydawcy;
9) dostarczenie 26.320 egzemplarzy gazety każdego numeru do wskazanej przez zamawiającego placówki pocztowej i 180 egzemplarzy do siedziby Zamawiającego, na koszt wydawcy;
10) rejestrację gazety na koszt wydawcy w sądzie okręgowym właściwym miejscowo dla siedziby wydawcy zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. Nr 5, poz. 24, z późn. zm.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.55.30.00-5, 78.81.00.00-4, 79.97.00.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w tym postępowaniu
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim zakresem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wydawanie gazety dla samorządów terytorialnych,
b) złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
5) zaoferuje usługę odpowiadającą wymaganiom określonym przez zamawiającego w rozdziale I w pkt 3 specyfikacji. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1-5 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów i wykazów, wymienionych w pkt 6 specyfikacji. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu..
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji,
2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji;
3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji, 4. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda dostarczenia: - co najmniej jednego egzemplarza wydanej lub wydawanej gazety dla samorządu terytorialnego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka Nr 28, 87-800 Włocławek, w pokoju nr 25.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka Nr 28, 87-800 Włocławek, w pokoju nr 35.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
Aby pobrać SIWZ, należy kliknąć
tutaj (82kB)
Aby pobrać załącznik nr 1 do SIWZ, nalwży kliknąć
tutaj (35kB)
Aby pobrać załącznik nr 2 do SIWZ, należy kliknąć
tutaj (26kB)
Aby pobrać załącznik nr 3 do SIWZ, należy kliknąć
tutaj (48kB)
Aby pobrać załącznik nr 4 do SIWZ, nałeży kliknąć
tutaj (36kB)
Wytworzył: Starosta Włocławski (25 marca 2009)
Opublikował: Marek Wiliński (25 marca 2009, 11:55:13)
Ostatnia zmiana: Marek Wiliński (12 czerwca 2009, 12:23:00)
Zmieniono: przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1020