Odpowiedź na zapytanie pierwsze pana Jacka Jabłońskiego zgłoszone na XIV Sesji Rady Powiatu we Włocławku w dniu 11 czerwca 2012 roku
W odpowiedzi na Pana zapytanie zgłoszone podczas obrad XIV Sesji Rady Powiatu we Włocławku, która odbyła się w dniu 11 czerwca 2012r., a zawarte w piśmie z dnia 12 czerwca 2012r. BROI.0003.4.2012, uprzejmie informuję, iż w Starostwie Powiatowym we Włocławku na emeryturę odeszło dziesięć osób, w tym na emeryturę wcześniejszą trzy osoby.
Ponadto w bieżącej kadencji zatrudnione były dwie osoby, na czas określony, posiadające emeryturę, z którymi umowa o pracę rozwiązała się z dniem 31.12.2011r i 30.04.2012r. Zawarte zostały również umowy na czas określony z trzema osobami posiadającymi emeryturę, w tym dwie osoby posiadające emeryturę wcześniejszą. Z jedną osobą została zawarta umowa na zastępstwo, od dnia 14.05.2012r. do czasu powrotu pracownika przebywającego na zwolnieniu lekarskim.
Na chwilę obecną zatrudnionych jest siedmiu dyrektorów, w tym:
- dwóch dyrektorów posiadających świadczenie emerytalne;
- dwóch dyrektorów majach uprawnienia do pełnej emerytury;
- jeden dyrektor posiada uprawnienia do wcześniejszej emerytury oraz
- z dwoma dyrektorami (z dniem 30.06 i 31.09 bieżącego roku) nastąpi rozwiązanie stosunku pracy, posiadającymi uprawnienia emerytalne.
Informacje dotyczące zatrudnienia emertów w jednostkach mogą zostać udostepnione na wniosek zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej.
Starosta Włocławski
Kazimierz Kaca
Wytworzył: Starosta Włocławski (25 czerwca 2012)
Opublikował: Marta Szarecka (28 czerwca 2012, 10:24:11)
Ostatnia zmiana: Marta Szarecka (28 czerwca 2012, 12:10:29)
Zmieniono: poprawiono treść
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 723