Strona główna > STAROSTWO POWIATOWE > Ogłoszenia o naborze kandydatów na stanowisko urzędnicze, w tym... > Archiwum ogłoszeń > STAROSTA WŁOCŁAWSKI ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko...
STAROSTA WŁOCŁAWSKI ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Referenta w Wydziale Finansowo-Księgowym Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28.
STAROSTA WŁOCŁAWSKI
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Referenta w Wydziale Finansowo-Księgowym
Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28.
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Referenta w Wydziale Finansowo-Księgowym
Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28.
1. Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka 28,
87-800 Włocławek.
2. Określenie stanowiska: Referent w Wydziale Finansowo-Księgowym.
3. Wymagania niezbędne kandydata:
a)
obywatelstwo polskie;
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
c) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym w zakresie rachunkowości i finansów lub kierunków pokrewnych;
d) co najmniej 3-letni staż pracy;
e) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
c) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym w zakresie rachunkowości i finansów lub kierunków pokrewnych;
d) co najmniej 3-letni staż pracy;
e) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
4. Wymagania dodatkowe kandydata podlegające ocenie:
1) co najmniej 2-letni staż pracy w jednostkach administracji publicznej;
2) co najmniej 2-letni staż pracy w dziedzinie rachunkowości budżetu;
3) studia podyplomowe z zakresu administracji publicznej;
4) zaświadczenie/certyfikat z ukończonego kursu/szkolenia w dziedzinie rachunkowości prawa podatkowego oraz z obsługi specjalistycznych programów księgowych.
5. Wiedza podlegająca ocenie - znajomość przepisów ustaw:
1) ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym;
2) ustawy z dnia 2 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych;
3) ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;
4) ustawy z dnia 13 listopada 2003r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego;
5) ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości;
6) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych;
7) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług;
8) ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
9) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych;
10) ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznych.
6. Podstawowy zakres zadań realizowanych na stanowisku:
1) przygotowywanie projektu budżetu powiatu na dany rok budżetowy oraz wieloletniej prognozy finansowej,
2) przygotowywanie na wniosek dysponentów projektów uchwał zarządu i rady powiatu
w sprawie zmiany uchwały budżetowej oraz zmiany uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej,
3) informowanie powiatowych jednostek organizacyjnych o kwotach dochodów i wydatków ujętych w projekcie uchwały budżetowej, uchwale budżetowej oraz uchwałach zmieniających budżet powiatu- do ich realizacji,
4) wprowadzanie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu powiatu oraz budżetów podległych jednostek organizacyjnych - wynikających z uchwał rady i zarządu powiatu,
5) terminowe sporządzanie kwartalnych informacji z wykonania budżetu powiatu,
6) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym sprawozdań z wykonania dochodów
i wydatków przez powiatowe jednostki organizacyjne, a w przypadku ujawnienia naruszenia dyscypliny finansów publicznych, przygotowywanie projektów zawiadomień właściwego rzecznika dyscypliny o takich okolicznościach,
7) przygotowywanie w terminie informacji oraz sprawozdania z wykonania budżetu powiatu oraz wieloletniej prognozy finansowej,
8) przygotowywanie propozycji podziału środków finansowych wpływających na konto budżetu powiatu pomiędzy poszczególne powiatowe jednostki organizacyjne,
9) analiza planów finansowych powiatowych jednostek organizacyjnych pod względem formalnym i rachunkowym,
10) opracowywanie planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami, przyjmując jako podstawę dla tego planu kwotę dotacji przyznanych na ten cel w roku budżetowym
oraz wielkość dochodów związanych z realizacja tych zadań, które podlegają przekazaniu
do budżetu państwa,
11) ewidencjonowanie dowodów księgowych dotyczących budżetu powiatu na kontach syntetycznych i analitycznych zgodnie z obowiązującym planem kont dla budżetu powiatu
i obowiązującą klasyfikacją budżetową,
12) sporządzanie w terminie bilansu z wykonania budżetu powiatu, łącznego bilansu jednostek budżetowych oraz skonsolidowanego bilansu jednostki samorządu terytorialnego,
13) prawidłowe, zgodne z ewidencją księgową i terminowe sporządzanie wszelkich sprawozdań finansowych z wykonania budżetu powiatu i Skarbu Państwa,
14) terminowe przekazywanie dochodów Skarbu Państwa na rachunek Urzędu Wojewódzkiego oraz terminowe przekazywanie podatku VAT do Urzędu Skarbowego,
15) sporządzanie przelewów środków finansowych z budżetu powiatu na konta poszczególnych powiatowych jednostek organizacyjnych i starostwa zapewniając terminową realizacje zaplanowanych wydatków.
7. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) umowa o pracę na czas określony, z możliwością zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony;
2) wymiar czasu pracy – pełny etat;
3) miejsce pracy - Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka 28.
8. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym we Włocławku, w rozumieniu
przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
był wyższy niż 6 %.
9. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz numer telefonu,
aby pobrać kliknij
{tutaj} (41kB)
,
2) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,
3) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni
z praw publicznych,
4) kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
5) kopie świadectw pracy lub zaświadczenie w przypadku kontynuacji zatrudnienia potwierdzające staż pracy,
6) oświadczenie, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie, że cieszy się nieposzlakowaną opinią,
8) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na stanowisku specjalisty,
9) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach złożonych w związku z naborem, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
10) kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe wymienione
w punkcie 4.
10. Termin i miejsce składania dokumentów:
2) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,
3) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni
z praw publicznych,
4) kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
5) kopie świadectw pracy lub zaświadczenie w przypadku kontynuacji zatrudnienia potwierdzające staż pracy,
6) oświadczenie, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie, że cieszy się nieposzlakowaną opinią,
8) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na stanowisku specjalisty,
9) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach złożonych w związku z naborem, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
10) kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe wymienione
w punkcie 4.
1) Osoby zainteresowane udziałem w naborze składają komplet dokumentów w
zaklejonej kopercie, na adres: Starostwo
Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek, z dopiskiem na kopercie „Nabór
na stanowisko Referenta w Wydziale „FK”” – do Sekretariatu Starosty Włocławskiego, pokój nr 35,
w terminie do dnia 5 czerwca 2017r.
2) W przypadku dokumentów wysłanych pocztą na ww. adres, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty (nie data stempla pocztowego) do Starostwa Powiatowego we Włocławku.
3) Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej wymienionym terminie, nie
będą rozpatrywane.
2) W przypadku dokumentów wysłanych pocztą na ww. adres, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty (nie data stempla pocztowego) do Starostwa Powiatowego we Włocławku.
4) Złożone dokumenty mogą być odebrane przez kandydata w terminie jednego miesiąca
od daty opublikowania informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Włocławskiego. Dokumenty nieodebrane zostaną przekazane do archiwum zakładowego.
11. Z przebiegu przeprowadzonego postępowania konkursowego każdy kandydat otrzyma informację o wyniku naboru.
12. Informacje o kandydatach, którzy zgłoszą się do naboru, stanowią informację publiczną
w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu
o naborze.
13. Dodatkowe informacje udzielane są pod nr telefonu (054) 230-46-69.
Starosta Włocławski
Kazimierz Kaca
Wytworzył: Starosta Włocławski (26 maja 2017)
Opublikował: Maria Wawrzeńczak (26 maja 2017, 13:03:26)
Ostatnia zmiana: Maria Wawrzeńczak (6 czerwca 2017, 13:49:36)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 358