Protokół nr 22/2006

Protokół nr 22 / 2006
 
z posiedzenia Rady Społecznej przy SPZPS we Włocławku, które odbyło się dnia 02.06.2006 r. we Włocławku przy ul. Wyszyńskiego 21 / świetlica Oddziału Dziennego Psychiatrycznego budynek „D” /.
 
Proponowany porządek obrad :
 
1.Otwarcie posiedzenia Rady Społecznej.
2.Stwierdzenie quorum.
3.Przyjęcie porządku obrad.
4.Przyjęcie protokołu nr 21/2006 z posiedzenia Rady Społecznej z dnia 31.03.2006 r.
5.Rozpatrzenie sprawozdania Dyrektora SPZPS we Włocławku z działalności pomiędzy posiedzeniami Rady Społecznej.
6.Rozpatrzenie sprawozdania Przewodniczącego Rady Społecznej przy SPZPS z    działalności Rady Społecznej w 2005 roku.
7.Rozpatrzenie sprawozdania z przeprowadzonej analizy skarg i wniosków wnoszonych przez osoby korzystające ze świadczeń SPZPS za rok 2005.
8.Analiza bieżącej działalności oraz analiza po zakończeniu I kwartału 2006 r w Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku. – podjęcie uchwały.
9.Rozparzenie projektu uchwały w sprawie zmiany planu pracy Rady Społecznej w II kwartale 2006 roku.
10.Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przedstawienia opinii i raportu z badania sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku za rok 2005.
11.Sprawy różne.
12.Wolne wnioski i zapytania.
13.Zakończenie obrad.
 
 
Ad.1.
Przewodniczący Rady Społecznej SPZPS Pan Piotr Stanny powitał wszystkich członków Rady Społecznej zebranych na obecnym posiedzeniu, gości – przedstawicieli Związków Zawodowych działających na terenie SPZPS.
SPZPS na Radzie Społecznej reprezentują Dyrektor Krzysztof Szczepański, Zastępca Dyrektora – Pani Anna Dębicka i Główna Księgowa – Pani Urszula Krysiak oraz Radca Prawny – Pani Wanda Wiśniewska.
 
Ad.2.
Stwierdzenie quorum. Na dziewięciu członków Rady Społecznej na obrady przybyło pięć osób, co stanowi quorum.
 
Ad.3.
Pan Przewodniczący zapytał, czy są uwagi lub propozycje do proponowanego porządku obrad. Uwag nie było. 
 
Członkowie Rady Społecznej w wyniku głosowania przyjęli jednogłośnie porządek obrad.
Ad.4.
Pan Przewodniczący zapytał, czy członkowie Rady Społecznej zapoznali się z Protokołem nr 21, a następnie zarządził głosowanie jego przyjęcia.
 
Członkowie Rady Społecznej w wyniku głosowania przyjęli j Protokół nr 21 przy 4 głosach za i 1 wstrzymującym.
 
Ad.5.
Pan Piotr Stanny Przewodniczący Rady Społecznej dokonał wprowadzenia do pkt.5 porządku obrad i poprosił Pana Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku o przedstawienie krótkiego sprawozdania z działalności pomiędzy posiedzeniami Rady Społecznej.
 
Pan Dyrektor Krzysztof  Szczepański :
Ostatnie nasze spotkanie odbyło się 31 marca i od tego momentu nie zanotowaliśmy żadnych niespodziewanych sytuacji w działalności naszej jednostki. Dość zaskakującą sytuację przyniosły nam ostatnie dni w związku z rezygnacją z pracy lekarza gastroenterologa , co za skutkowało czasowym zamknięciem poradni. Obecnie będziemy poszukiwać innego  lekarza specjalistę , który podejmie pracę w naszej placówce. Podobne problemy kadrowe jak informowałem na poprzednich posiedzeniach mieliśmy w Porani „K” i Poradni Urologicznej. Zostały one rozwiązane i zatrudniliśmy dwóch ginekologów do Poradni   „K” oraz urologów . Specjalistów tych pozyskaliśmy ze Szpitala Wojewódzkiego a poradnie obecnie funkcjonują prawidłowo.
Administracja skupiona była na finalizowaniu spraw dotyczących zakończenia roku bilansowego. W naszej placówce w ostatnim czasie miały miejsce dwie kontrole ; pierwsza przeprowadzona przez Komisję Rewizyjną Rady Powiatu we Włocławku , która badała prawidłowość wykorzystania środków finansowych , uwzględniając zaległości w płatności składek ZUS. Druga kontrola była przeprowadzana niezależnie przez Kancelarie Biegłych Rewidentów w sprawie poprawności sporządzenia bilansu za rok 2005.
Poza tym  działalność podstawowa była prowadzona według podpisanych kontraktów. Zgłaszalność pacjentów do poszczególnych przychodni / poradni znacznie się polepszyła , co  zmniejszyło niewykonania.
Zostało również podpisane porozumienie ze Związkami Zawodowymi dotyczące regulacji funduszu socjalnego. Podpisane porozumienie mówi o realizacji zobowiązań z lat poprzednich przy jednoczesnym zawieszeniu funduszu socjalnego na rok bieżący. Ustalono ,że zostanie wypłacony ryczałt każdemu pracownikowi na tzw. „wczasy pod gruszą” w wysokości 380 zł na etat rozliczeniowy. Warunkiem otrzymania tych środków jest wykorzystanie przez pracownika dziesięciu dni urlopu wypoczynkowego z roku bieżącego. Kwota jaką określiliśmy w porozumieniu jest porównywalna do funduszu socjalnego jaki jest w Szpitalu Wojewódzkim we Włocławku.
Ponadto rozstrzygnięty został przetarg na prowadzenie rachunku bankowego dla naszej jednostki. Przez to ,że został zmieniony bank prowadzący nam rachunek bieżący zyskaliśmy zmniejszenie opłat, co w naszej sytuacji jest korzystne. Dodatkowo otrzymaliśmy słowne zapewnienie , które myślę ,że zakończy się porozumieniem w formie pisemnej  o przekazaniu na rzecz naszej placówki sprzętu komputerowego .
Kolejny raz został rozpisany przetarg na kredyt długoterminowy z przeznaczeniem na uregulowanie zaległości  ZUS. Taka regulacja przyniesie nam korzyść w postaci przerwania naliczania odsetek od zaległości oraz pozwoli na przystąpienie do rozmów o porozumieniu na rozłożenie pozostałej kwoty na dogodne dla nas raty na okres 5 lat .
Biegli rewidenci , którzy przeprowadzali badanie sprawozdania finansowego za rok 2005 nie stwierdzili żadnych uchybień w  sporządzeniu bilansu za rok ubiegły. Poprawiła się nasza płynność finansowa, realizacja płatności skróciła się. W raporcie biegli jednak określili zagrożenie w poziomie finansowania naszych usług. Określili ten poziom jako „na krawędzi” możliwości jednostki , biorąc pod uwagę nakłady jakie musimy ponieść w związku z udzielanymi poradami. Wyrazili duże zaniepokojenie brakiem inwestycji w naszym zakładzie . Brak inwestycji i wiążące się z tym starzenie posiadanego sprzętu, pomniejsza kapitał założycielski jednostki poprzez odpisy amortyzacyjne. Wiemy , że niezbędny byłby dla nas aparat RTG, doposażenie pionu laboratoryjnego oraz zakup kosztownych sond do aparatu ultrasonograficznego. Wszystkie te inwestycje są bardzo kosztowne i na dzień dzisiejszy zakładu bez wsparcia i dofinansowania z zewnątrz nie stać na ich przeprowadzenie.
Pocieszający jest dla jednostek służby zdrowia fakt projektu ustawy mówiący o przekazywaniu środków z Narodowego Funduszu Zdrowia na rzecz zakładów służby zdrowia z tytułu zobowiązań „Ustawy 203”. W naszym przypadku byłaby to kwota niebagatelna , bo ok. 3 mln  złotych .Dyrektorzy oddziałów NFZ mają zawierać z Dyrektorami zakładów porozumienia w tej sprawie. W chwili obecnej nie posiadamy żadnej korespondencji w tej sprawie. Mamy nadzieje ,że sprawa ta znajdzie się w fazie realizacji.
Po I kwartale jednostka zamyka się zyskiem w wysokości 23.120 zł. Bardzo rygorystycznie przestrzegana jest dyscyplina finansowa. Program restrukturyzacyjny jest realizowany .
 
W trakcie omawiania punktu 5 porządku obrad na posiedzenie przybył Pan Krzysztof Kruszczyński.
 
Pan Przewodniczący :
Dziękuję i otwieram dyskusję.
 
Pan Mirosław Orliński :
Chciałbym dowiedzieć się nieco więcej o planowanej inwestycji na ul. Stodólnej oraz jak została przyjęta Poradnia Urazowo-Ortopedyczna ?
 
Pan Dyrektor Krzysztof  Szczepański :
Dotacja w wysokości 750 tys. złotych została skierowana na Powiat Włocławski. Te fundusze są jednak zbyt małe na utworzenie 16-sto łóżkowego Oddziału Opieki Paliatywnej . Należy teraz dobrze się zastanowić jaką formę obrać – czy podjąć ryzyko i otworzyć ten oddział nie zważając na koszty , czy też otwierać go etapowo – najpierw parter , później piętro.
Obecnie jednostka poszukuje firmy , która podejmie się wykonania kosztorysu z uwzględnieniem  wymagań konserwatora zabytków.
Jeśli chodzi o Poradnię Urazowo-Ortopedyczną to mogę powiedzieć ,że jest to trafiony wybór , zarówno biorąc pod uwagę korzyści dla placówki jak również zapotrzebowanie społeczeństwa  na tego typu porady. W kontekście zaplanowanej działalności wykonywany jest kontrakt nawet z małymi nadwykonaniami. Współpraca z zatrudnionymi lekarzami układa się bardzo dobrze , a następny rok zapowiada dalszy rozwój tej poradni zwłaszcza po ostatnich zdarzeniach jakie miały miejsce w Szpitalu właśnie z lekarzami tej specjalności .
 
Pan Przewodniczący :
Zarząd Sejmiku w dniu 15 maja 2006 roku podjął uchwałę w sprawie dofinansowania Oddziału Opieki Paliatywnej i przekazaniu środków na rzecz Powiatu Włocławskiego . Obecnie jestem w posiadaniu jedynie kserokopii tegoż dokumentu co nie stanowi podstawy dalszych działań.
Pan Przewodniczący odczytał treść w/w uchwały.
Jestem również po rozmowach z Panią Elżbietą Mostowiak- Beling – Dyrektor Departamentu Zdrowia Urzędu Miejskiego w Toruniu  w sprawie przesłania nam tejże uchwały wraz z projektem umowy. Umowa ta miała by zawierać zasady przekazania tych środków , cel adaptacji pomieszczeń oraz warunki uruchomienia  oddziału.
Powiat Włocławski jako organ założycielski  będzie starał się czynnie włączyć w organizację  Oddziału Opieki Paliatywnej . Dotacje przekazywane co roku wykorzystywane są na zakup najbardziej potrzebnego sprzętu.
 
Pan Piotr Grudziński :
Co z Poradnią Gastroenterologiczną ? Co z pracownikami tej poradni ? Co z kontraktem ?
 
Pan Dyrektor Krzysztof  Szczepański :
Obsada kadrowa  tej poradni to zaledwie dwóch pracowników , lekarz specjalista i pielęgniarka. Jak wiadomo lekarz zrezygnował z pracy, natomiast pielęgniarka została przesunięta do pracy w innej poradni. Wyposażenie tej poradni zostało zinwentaryzowane i złożone w zaplombowanym pomieszczeniu, czeka na lekarza , który będzie wyrażał chęć współpracy z nami.
W przypadku braku zainteresowania ze strony lekarzy o tej specjalności będziemy zmuszeni zamknąć tą poradnię.
 
Pan Piotr Grudziński :
Czy to były jedyne zmiany kadrowe od ostatniego spotkania Rady Społecznej ?
 
Pan Dyrektor Krzysztof  Szczepański :
Innych nie było.
 
Pan Piotr Grudziński :
Wspominał Pan o spotkaniach ze Związkami Zawodowymi, chciałby zapytać jak przebiegały ?
 
Pan Dyrektor Krzysztof  Szczepański :
Jak wspominałem zostało zawarte porozumienie dotyczące funduszu socjalnego . Niektórzy pracownicy pozwali zakład o zapłatę zaległych 13-stych pensji. Cały czas również myślimy o wypłaceniu odsetek od „ Ustawy 203”. Planujemy ,że będzie to możliwe , ale nie wcześniej jak po spłaceniu wszelkich kosztów komorniczych. W obecnej sytuacji regulacje płac nie są możliwe.
 
Pan Piotr Grudziński :
Chciałbym prosić o przygotowanie dokumentów mówiących o wykorzystaniu kontraktów oraz o zadłużeniach jednostki na kolejne posiedzenie Rady Społecznej.
 
Pan Dyrektor Krzysztof  Szczepański :
Jednostka posiada nadwykonania na wartość ponad 116 tys. zł.. Będziemy starać się  o przesunięcia i możliwość sfinansowania nadwykonanych porad. Jesteśmy w fazie przygotowania odpowiedniego programu monitorującego poradnie pod względem kosztów badań.
 
Pan Piotr Grudziński :
Prosiłbym o przygotowanie analizy wykorzystania kontraktów z podziałem na  poszczególne placówki.
 
 
Pani Urszula Krysiak – Główna Księgowa SPZPS :
Dobrze, przygotujemy. Jeśli chodzi o zadłużenie jednostki to przedstawione jest w dokumentach zatwierdzających bilans za 2005 rok.
 
Pan Przewodniczący :
Kiedy rozstrzygnięty zostanie przetarg na zaciągnięcie kredytu bankowego ?
 
Pan Dyrektor Krzysztof  Szczepański :
8 czerwca 2006 roku.
 
Pan Przewodniczący :
Proszę o przekazanie informacji dotyczących rozstrzygnięcia przetargu na kredyt dnia 9 czerwca 2006 r.
 
Pan Ryszard Machnowski :
Wykorzystujmy wszystkie możliwości, aby poradnie funkcjonowały . Proponuję , aby placówka przymierzyła się do przeszacowania wartości kapitału założycielskiego.
 
Pani Urszula Krysiak – Główna Księgowa SPZPS :
Nie ma podstaw prawnych do wprowadzenia przeszacowań wartości , dokumenty w tej sprawie znajduję się w firmie , ale jak na razie nie ma takich możliwości.
 
Pani Ewa Kończyńska :
Chciałabym poprosić o przygotowanie sprawozdania z ilości zwolnionych i przyjętych pracowników od momentu objęcia stanowiska przez Pana Dyrektora na najbliższą  sesje Rady Powiatu.
 
Pan Przewodniczący :
Dziękuję za odpowiedzi .Chciałbym zapytać czy są jeszcze pytania do omawianego materiału ?  W związku z tym, że nie ma więcej pytań dotyczących sprawozdania Dyrektora SPZPS z działalności pomiędzy posiedzeniami Rady Społecznej , chciałbym zapytać członków Rady Społecznej – Kto z Państwa jest za rozpatrzeniem tegoż sprawozdania – proszę o przegłosowanie ? 
 
Członkowie Rady Społecznej w wyniku głosowania jednogłośnie  przyjęli sprawozdanie Dyrektora SPZPS we Włocławku z działalności pomiędzy posiedzeniami Rady Społecznej .
 
Ad.6.
Pan Przewodniczący :
Proponuję przejść do punktu 6 porządku obrad w brzmieniu - Rozpatrzenie sprawozdania Przewodniczącego Rady Społecznej przy SPZPS z  działalności Rady Społecznej w 2005 roku wraz z podjęciem stosownej uchwały. W materiałach otrzymaliście Państwo projekt uchwały z uzasadnieniem i pozostałym materiałem i mieliście Państwo czas na zapoznanie się z nimi.
Niemniej jednak chciałbym zapytać Państwa – czy  są jeszcze pytania do tego materiału ?
 
W związku z tym, że nie ma pytań proponuję przejść do procedury głosowania. Chciałbym zapytać członków Rady Społecznej – Kto z Państwa jest za przyjęciem uchwały nr 148/ 2006 Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku w sprawie przyjęcia sprawozdania Przewodniczącego Rady Społecznej przy SPZPS z działalności Rady Społecznej w roku 2005 r - proszę o przegłosowanie ?
 
Członkowie Rady Społecznej w wyniku głosowania przyjęli jednogłośnie uchwałę nr 148/2006 Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku w sprawie przyjęcia sprawozdania Przewodniczącego Rady Społecznej przy SPZPS z działalności Rady Społecznej w roku 2005 r .
 
Ad.7.
Pan Przewodniczący :
Proponuję przejść do punktu 7 porządku obrad w brzmieniu - Rozpatrzenie sprawozdania z przeprowadzonej analizy skarg i wniosków wnoszonych przez osoby korzystające ze świadczeń SPZPS za rok 2005 wraz z podjęciem stosownej uchwały. W materiałach otrzymaliście Państwo projekt uchwały z uzasadnieniem i pozostałym materiałem i mieliście Państwo czas na zapoznanie się z nimi.
Niemniej jednak chciałbym zapytać Państwa – czy  są jeszcze pytania do tego materiału ?
W związku z tym, że nie ma pytań proponuję przejść do procedury głosowania. Chciałbym zapytać członków Rady Społecznej – Kto z Państwa jest za przyjęciem uchwały nr 149/ 2006 Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku w sprawie przyjęcia analizy skarg i wniosków wnoszonych przez osoby korzystające ze świadczeń SPZPS za 2005 rok - proszę o przegłosowanie ?
 
Członkowie Rady Społecznej w wyniku głosowania przyjęli jednogłośnie uchwałę nr 149/2006 Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku w sprawie przyjęcia analizy skarg i wniosków wnoszonych przez osoby korzystające ze świadczeń SPZPS za 2005 rok.
 
Ad.8.
Pan Przewodniczący :
Proponuję przejść do punktu 8 porządku obrad w brzmieniu - Analiza bieżącej działalności oraz analiza po zakończeniu I kwartału 2006 r w Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku wraz z podjęciem stosownej uchwały. W materiałach otrzymaliście Państwo projekt uchwały z uzasadnieniem i pozostałymi materiałami i mieliście Państwo czas na zapoznanie się z nimi. Bardzo proszę o wprowadzenie do tematyki.
 
Pan Dyrektor Krzysztof  Szczepański:
Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych funkcjonuje głównie w oparciu o zawarte kontrakty na świadczenie usług medycznych z Narodowym Funduszem Zdrowia oraz uzyskuje środki ze sprzedaży usług laboratoryjnych , hotelowych w Ośrodku Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych , ksero oraz dzierżawy pomieszczeń . Materiał ujęty w formie tabel i opisu przedstawia strukturę wydatków , która znacznie się poprawiła. Zakład może się sam finansować . Przedstawione analizy pokazują , iż jednostka polepsza swoja sytuację finansową o czym świadczy wynik dodatni na koniec I kwartału 2006 r.
 
Pan Przewodniczący :
Dziękuje i otwieram dyskusję. Czy  są  pytania do tego materiału ?
W związku z tym, że nie ma pytań proponuję przejść do procedury głosowania. Chciałbym zapytać członków Rady Społecznej – Kto z Państwa jest za przyjęciem uchwały nr 150/ 2006 Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku w sprawie analizy bieżącej działalności oraz analiza po zakończeniu I kwartału 2006 r w Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku - proszę o przegłosowanie ?
 
Członkowie Rady Społecznej w wyniku głosowania przyjęli uchwałę nr 150/2006 Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku w sprawie analizy bieżącej działalności oraz analiza po zakończeniu I kwartału 2006 r w Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku przy 5 głosach za i 1 głosie wstrzymującym.
 
Ad.9.
Pan Przewodniczący:
Proponuję przejść do punktu 9 porządku obrad w brzmieniu – Zmiana planu pracy Rady Społecznej w II kwartale 2006 roku wraz z podjęciem stosownej uchwały. W materiałach otrzymaliście Państwo projekt uchwały z uzasadnieniem i pozostałymi materiałami i mieliście Państwo czas na zapoznanie się z nimi.
Niemniej jednak chciałbym zapytać Państwa – czy  są jeszcze pytania do tego materiału ?
W związku z tym, że nie ma pytań proponuję przejść do procedury głosowania. Chciałbym zapytać członków Rady Społecznej – Kto z Państwa jest za przyjęciem uchwały nr 151/2006 Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku w sprawie zmiany uchwały nr 147/2006 Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku na 2006 rok - proszę o przegłosowanie ?
 
Członkowie Rady Społecznej w wyniku głosowania przyjęli jednogłośnie uchwałę nr 151/2006 Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku w sprawie zmiany uchwały nr 147/2005 Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku na 2006 rok.
 
Ad.10.
Pan Przewodniczący:
Proponuję przejść do punktu 10 porządku obrad w brzmieniu – Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przedstawienia opinii i raportu z badania sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku za rok 2005 wraz z podjęciem stosownej uchwały.
W materiałach otrzymaliście Państwo projekt uchwały z uzasadnieniem i obszernym  materiałem pod nazwą „Opinia i raport z badania finansowego za rok 2005 Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku” wykonany przez Kancelarie Biegłych Rewidentów „Controlling” ze Słupca i mieliście Państwo czas na zapoznanie się z nimi. . Bardzo proszę o wprowadzenie do tematyki.
 
Pan Dyrektor Krzysztof  Szczepański:
Badanie wykonane przez biegłych rewidentów potwierdziło wcześniej sporządzony bilans i w  związku z tym wynik finansowy nie uległ zmianie. Biegli wskazali na zagrożenie , ale również pozytywne zmiany w gospodarce finansowej zakładu.
 
Pan Przewodniczący :
Dziękuje i otwieram dyskusję.
 
 
 
Pani Urszula Krysiak – Główna Księgowa SPZPS :
Przedstawiona opinia sporządzona jest w stosunku do trzech lat . Zasadniczym problemem naszego zakładu jest niewystarczający poziom płynności finansowej.
 
Pan Mirosław Orliński :
Wykazany rok przedstawia jednostkę w pozytywnym świetle, można zauważyć wiele plusów. Niepokojący jednak jest fakt braku inwestycji. Inwestycje muszą być , aby poprawiać warunki przyjęć pacjentów i pracy pracowników.
 
Pani Ewa Kończyńska :
Czy nadal będą zakłócenia w funkcjonowaniu jednostki i czy będą miały one wpływ na budżet Powiatu ?
 
Pani Urszula Krysiak – Główna Księgowa SPZPS :
Z posiadanych środków możemy funkcjonować na bieżąco, ale zaległości z poprzednich lat istnieją . Pokrycie ich jest możliwe jedynie poprzez zaciągnięcie kredytu długoterminowego , zawarcie dogodnego porozumienia z ZUS-em i pewne uregulowania ustawowe, które stworzą możliwości pozyskania środków finansowych.
 
Pan Piotr Grudziński :
Wobec tego musimy poczekać na rozwiązania ustawowe oraz umożliwienie przeszacowania majątku.
 
Pan Przewodniczący :
Zauważalna jest bardzo dobra gospodarka finansowa w jednostce. Wydaje się zatem , że potrzebne są  odgórne regulacje ustawowe dające szansę na funkcjonowanie placówki.
Dziękuję za odpowiedzi .Chciałbym zapytać czy są jeszcze pytania do omawianego materiału?  W związku z tym, że nie ma więcej pytań dotyczących tego materiału proponuję przejść do procedury głosowania. Chciałbym zapytać członków Rady Społecznej – Kto z Państwa jest za przyjęciem uchwały nr 152/2006 Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku w sprawie przedstawienia opinii i raportu z badania sprawozdania finansowego Samodzielnego publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku za rok 2005 - proszę o przegłosowanie ?
 
Członkowie Rady Społecznej w wyniku głosowania przyjęli jednogłośnie uchwałę nr 152/2006 Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku w sprawie przedstawienia opinii i raportu z badania sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku za rok 2005.
 
Ad. 11.
Sprawy różne zawarte w protokole.
 
Ad.12.
Pan Przewodniczący poprosił o przygotowanie sprawozdania o stanie  zatrudnienia – przyjęć i zwolnień pracowników od dnia 01.06.2005 r. oraz przygotowanie materiałów szczegółowych  koszt organizacji jednego łóżka w Oddziale Opieki Paliatywnej.
 
 
Ad. 13.
Na tym posiedzenie Rady Społecznej zakończono.  
 
 


Wytworzył: Elżbieta Szczepańska (2 czerwca 2006)
Opublikował: Zbigniew Dankowski (10 sierpnia 2006, 07:13:31)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 778

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij