Przetarg nieograniczony na roboty budowlane - 18.08.2010r.

SPZPS/ZP/B/03/2010                                                          Włocławek, dnia 18.08.2010 r.
                                                                                        Tablica ogłoszeń / Internet
 
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
                        Działając w oparciu o art. 41 ustawy prawo zamówień publicznych
 
1.     Zamawiający -  Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych
                                   ul. Szpitalna 6a
                                  87-800 Włocławek
                                      fax: (54) 41 65 323
                                      e-mail: spzps@data.pl
2.      tryb zamówienia -  przetarg nieograniczony,
3.     adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
        zamówienia: http://www.bip.powiat.wloclawski.pl
4.    określenie przedmiotu oraz wielkość zamówienia z podaniem możliwości  składania ofert częściowych:
Zadanie I:
3.1.1. Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna uchylno-otwieralne, jednodzielne z PCV w budynku A   Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni specjalistycznych we Włocławku przy ulicy Szpitalnej 6a
Zadanie II:
3.1.2. Roboty dachowe z wymianą rynien w Budynku A   Samodzielnego Publicznego zespołu Przychodni specjalistycznych we Włocławku przy ulicy Szpitalnej 6a
4.1. Zamówienie obejmuje całość Przedmiotu Zamówienia.
4.2. Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych ani wariantowych.
5. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania!                   
6. Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 październik 2010r.
 
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w   postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp , tzn.:
7.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w   postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp , tzn.:
a)      prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym;
b. dysponują osobami posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.), w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (wymagane minimum - jedna osoba),
c. wykonali w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, co najmniej dwa przedsięwzięcia budowlane o charakterze i trudności wykonania takich samych jak zamówione roboty (tj . wymiana okien lub przedsięwzięcie budowlane, gdzie wymiana okien była  jednym z elementów remontu obiektu). Wartość każdego zamówienia minimum 50 000,00 zł brutto;
d.   przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł,  minimum do 31.12.2010 roku..
e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp –złożą stosowne oświadczenie w oparciu o art.44 ustawy pzp, które stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ.
 
W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,   w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
 
7.2.  Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów w systemie „ spełnia/nie spełnia ” .  Wszystkie warunki muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
 
Wykonawca ubiegający się o udzielenie ww zamówienia publicznego zobowiązany jest do przedłożenia niżej wymienionych dokumentów celem potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 22 ustawy pzp:
a. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, sporządzonym według druku, który stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji,
b. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z podaniem informacji o podstawie dysponowania. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji;
c. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane,
    d. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest
        ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
        przedmiotem zamówienia,
e. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert,
f. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
    g./ atest lub certyfikat dopuszczający zastosowanie okien z PCV w obiektach Służby Zdrowia i uwzględniający    bezpieczeństwo pod względem p.poż.
 
Ponadto Wykonawca winien przedstawić:
g./ wypełniony i podpisany „Druk ofertowy”, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji;
h./ oświadczenie  zgodnie z art. 22 ustawy Pzp   Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji;
i./ oświadczenie o zapoznaniu się z  treścią przepisów , zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji;
j./oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4
k./ zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji;
l./ wykaz wykonanych robót zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ,
m./ informację stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ,
n./ informację o wykonawcy oraz wykaz osób i podmiotów zgodnie z Załącznikiem nr 8 i 9 do SIWZ,
o./ pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów  rejestracyjnych)  w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; 
p./ kosztorys budowlany ofertowy,
r./ upoważnienie do podpisania Oferty (fakultatywnie !).
 
                Zamawiający prosi również o dołączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu weryfikacji danych zamieszczonych w ofercie.
 
 
 
7.3. W celu potwierdzenia, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń i dokumentów:
a)      oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, na druku, który stanowi Załącznik
      nr 2 do niniejszej SIWZ.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lit. A, C, potwierdzające odpowiednio, że:
a)      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)      nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)      nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
 
Dokumenty, o których mowa wyżej wymienione w lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w lit. b, powinien być wystawiony  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
7.1.Wykonawcy składający ofertę wspólnie, na podstawie art. 23 Prawa zamówień publicznych (dotyczy m.in. spółki cywilnej i tzw. konsorcjum), zobowiązani są, poza dokumentami wymienionymi wyżej, do złożenia dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania zawarte w pkt 5 i 6 niniejszej specyfikacji dotyczące „wykonawcy” w zakresie obowiązku złożenia stosownych oświadczeń i dokumentów stosuje się odpowiednio do wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców, składających ofertę wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
7.2.wykonawcy polegający na zasobach innych podmiotów przy realizacji niniejszego zamówienia obowiązani są do załączenia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Uwaga: wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność  z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.
8.   informacja na temat wadium –  w niniejszym postępowaniu zamawiający nie  będzie wymagał
         wniesienia wadium .       
9.  kryteria oceny ofert i ich znaczenie – cena 100 %,
10. miejsce i termin składania ofert –  03 września 2010r. , godz. 1200 , w siedzibie Zamawiającego,
       87-800 Włocławek, ul. Szpitalna 6a, sekretariat.
11.  termin związania ofertą – 30 dni od daty złożenia ofert,
12.  informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej – nie przewiduje się,
13.  informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów – nie przewiduje się,
14. informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
       elektronicznej – nie przewiduje się.  
15. informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 i 7
   lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień - Zamawiający  
   przewiduje możliwości udzielania zamówień  uzupełniających w trybie z wolnej ręki w oparciu o art. 67
   ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
 
 
 
 
 
 
16. informacja o zamieszczeniu niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych - niniejsze ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 18.08.2010 r.
pod Nr 255242 - 2010 oraz na stronie internetowej zamawiającego www.bip.powiat.wloclawski.pl   w dniu 18.08.2010 r.
 
 

Pliki do pobrania:

SIWZ (330kB) word
Załącznik 1 do SIWZ - montaż okien (50kB) pdf
Załącznik 2 do SIWZ - specyfikacja (76kB) pdf
Załącznik - wymiana okien budynek A (33kB) pdf
Załącznik - roboty dekarskie (55kB) pdf

Wytworzył: Marian Ogniewski (18 sierpnia 2010)
Opublikował: Jarosław Wesołowski (18 sierpnia 2010, 13:16:39)

Ostatnia zmiana: Jarosław Wesołowski (31 stycznia 2011, 11:26:30)
Zmieniono: Przeniesienie do archiwum zamówień

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1007

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij